Onkohan tää ihan normaalia että maha on täysin löysänä rv 29 alkaen.. Olen kuullut,että toisia löysävatsaisuus vaivaa loppuraskaudessa,mutta vähän myöhemmin.. Vatsatautia ei ole,jollei se kestä 3 viikkoa. Nyt rv 32 menossa..
Kellään ripulia ja pahoinvointia loppuraskaudessa?!
3
6432
Vastaukset
- kokeita....
minulla meni molempien syntymää edeltävänä päivänä maha AIVAN rikki..siis ripuli oli aluksi ihan ns.normaalia ripulia, mutta muuttui täysin vetiseksi.Siis lopuksi se oli enää ruskeaa vettä.
Niin ja sitä ennen minulla oli todella pahoja ilmavaivoja monta viikkoa, muutaman kerran vatsa löysänä.
Minulle sanottiin jo ensimmäisen aikana, että aina kannattaa tarkistuttaa tuollaiset ripulit. Siis otattaa crp yms. ..tarvittaessa kakkanäyte. Niin minulle tehtiin, mutta mitään ei löytynyt..ja lapsi oli siis maailmassa jo, kun tulokset tuli =) .Siis kun kakkanäytekkin otettiin siitä vesiripulista, jota minulla tuli ennen saliin menoa. - PikkuLilliEmonen
Ihan sama vika, ja viikkoja nyt 32 3. Ollut jo muutaman viikon maha vähintään pari kertaa viikossa kipeä ja sekaisin. No, en ole sentään alkanut synnyttää. :)
Pahoinvointia on myös ollut, ja se voi johtua siitä kun kohtu on niin korkealla että alkaa jo viedä tilaa vatsalaukulta.
Käytätkö lääkkeitä, esim rautalisiä jotka voisivat aiheuttaa? Mulla ainakin menee maha kipeäksi tosta Obsidan-valmisteesta ja sen sivuoireina voi olla myös ripulia. Ei ole kyllä mukavaa, koska rautaa tarttee!! Eikä kuivuminenkaan oo kovin mukava juttu. :/ Täytyy vaan juoda paljon ja toivoa ettei ripuli yllätä kun on kauppaostoksilla tai muutoin julkisilla paikoilla.. :)- Rv 32
Rautaa olen syönyt vasta 2 päivää, että syy ei liene siinäkään.. Raskaus on kyllä kummallinen olotila, aina milloin mitäkin vaivaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657