Tunnistin su(n) viestin

6+12

10

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdsadffffff

No, en tiedä itsekään.
      Kauniita unia, samoin mietin sua.

Toivottavasti ei olis enää niin vaikeeta.

• auringonsäde

Ajatuksissani olet päivittäin

• Love is a deserter?

Haluan, että tää olisi helpompaa. Tee se helpommaksi mulle? Edes vähän. Mä mietin sua usein.

• 7+10

miten mä voisin tehdä siitä helpompaa sulle? kerro niin teen sen. sun takias tekisin melkein mitä vaan. oot mun ajatuksissa joka päivä, en voi sua unohtaa...

• Juupa juu taas

Heh, muttei ollut prinssillä nakkia tarpeeksi housuissa vastaamaan juuri siihen viestiin. Piti vain tehdä uusi aloitus, jos se vaikka pääsisi taas suosituimmaksi ;)

• vinkkaa vinkkaa

Kerropa mikä se biisi oli, kyllähän tänne moni heittelee jatkuvasti linkkejä :).

• ota itseäsi niskasta

Ei täällä kukaan voi toista satavarmasti tunnistaa. Lopetat miettimisen ja teet juuri niin kuin itse haluat etkä mieti, mitä joku muu ehkä sinun haluaisi tekevän. Ohjien ottaminen omiin käsiin jos mikä saattaa johtaa johonkin, tai sitten ei.

• tunnistinko?

niinku mä en nyt tiiä yhtään mitään, oon pihalla. tän palstan arvotukset ei enää avaudu mulle. muitakin huolia :(....

• 11+11

kannatasko oottaa selvää eikä täällä miettiä.

• side välillämme

Voisiko olla että olisit täällä?? ...Ei niin tarviis olla vaikeeta, mutta miksi se sitten sitä vaan aina on :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe