Miten pärjätä koko elämä selibaatissa?

Väsynyt..

Mistä te löydätte voimavaranne selviytyä selibaatissa? Jos nyt puhutaan koko elämän kestävästä. Minun tilanteessani myös rakkaus ja seksitön parisuhde on kiellettyä. En ole neitsyt, mutta jos hieman valottaisin tilannettani. Selibaattipäätöksen tein sen perusteella etten hyväksy homouttani. Jos en voi olla sitä mitä suurin osa maailmanväestöstä on eli heteroseksuaaleja, en aio toteuttaa sitä minkä koen huonommaksi. Jos minulla ei ole mahdollisuutta normaaliin perheeseen ja minun pitäisi elää sellaista elämää homona jota en halua, niin ainoa vaihtoehto on selibaatti. Homojen onnelliset parisuhteet ovat illuusioita. Älkää ehdottako psykoterapiaa, että hyväksyisin takaluukun nuohoamisen ja kullin lutkutuksen taas! Sitä paitsi olen jo sellaista terapiaa kokeillut ja ei auta homouden hyväksymättömyyteen! Rahat meni hukkaan.

Sateenkaariperheideologiaa en hyväksy. Lapsella pitää olla isä ja äiti, koska äiti ei korvaa isää, eikä isä korvaa äitiä. Se on totuus ja minun mielipide. Minulla on oikeus olla homo, joka ajattelee toisin. Valitettavasti kanssaihmiset eivät sitä hyväksy. Erikoista miten paljon muut homoseksuaalit vaativat suvaitsevaisuutta ja hyväksyntää, mutta eivät salli omassa ryhmässää eriäviä mielipiteitä. Meitä edes saisi olla koska me pilaamme sen kuvan, että homoseksuaalisuus olisi yksilölle itselleen edullista ja takaisi hyvän elämän. Homoseksuaalisuuden varjopuolet ovat erittäin vahingolliset. Siksi haluan pysyä erossa homoista.

Seksitön parisuhde ei onnistu. Kokeiltu on. Aivan turhaa kuvitella että kaksi parikymppistä homomiestä voisi pysyä toisistaan eroottisessa mielessä erossa saman katon alla. Kiima ja halut kehittyvät nopeasti suuriksi ja kun toinen mies tietää toisen miehen himon niin kontrollia ei välttämättä ole. Useimmat homot harrastavat seksiä heti ensimmäisellä tapaamiskerralla, koska usein molemmat ovat pahassa puutteessa. Homoseuraa saa joiltakin paikkakunnilta kaivamalla kaivaa ja siksi ne harvinaiset tapaamiset pitää käyttää mahdollisimman hyvin, jotta myöhemmin ei harmita. Suhde menee heti mönkään jos se perustetaan seksin varaan. Tämänkin kokemus opetti kantapään kautta.

Mielestäni miehen on vaikeampi olla selibaatissa. En tiedä olisiko tälläisessä tilanteessa mahdollista saada vasektomia jos se auttaisi. Toisaalta ikäni vuoksi minulle ei vasektomiaa tehtäisi muutenkaan. Kemiallinen kastraatio voisi olla se juttu, mutta tuskinpa sellaistakaan saisin lääkäriltä pyytämällä. Eikä ne poistaisi kiveksiäkään. Mitä minä niillä tekisin? En yhtään mitään. En voi perustaa naisen kanssa perhettä, koska en ole kiinnostunut naisesta seksuaalisella tasolla. Enkä halua harrastaa seksiä miesten kanssa, mutta koska tietyissä tilanteissa kun on ollut puutteessa jo pidemmän aikaa, alapää ottaa vallan ja omatuntoa ei kuunnella. Sitten myöhemmin kaduttaa ja suruttaa kun on epäonnistunut. Siitä seuraa masennusta ja tuskaa. Masennus taas hajottaa koko elämän, jos se jatkuu pitkään ja syvenee. Se on noidankehä, josta ei helpolla pääse pois. Mutta millä ihmeellä korvaan elämässäni rakkauden ja läheisyyden kaipuun? Miten voin elää yksin ilman, että haluan tappaa itseni?

12

3081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat sä munaa

      vittuwko tuota itket. pane jos panettaa. en minä ainakaan pillukanavalta nwuvoa kysys

      • Väsynyt..

        No kuule en halua munaa. Selibaatti on selibaatti oli seksuaalisuus mikä tahansa. Eikä nyt ole seksistä kyse vaan sitä miten päästä tasapainoon omien halujensa kanssa ja mielestäni siihen voi vastata kuka tahansa oli homoseksuaali tai hetero. Kaikenlisäksi täällä keskustelevat myös naiset joten, jos tämä on pillukanava, jossa puhutaan pillun puutteesta/himosta niin ovatko kaikki naiset täällä sitten lesboja? Joten höpö höpö. Mutta joo sattoi ehkä olla turhaa ylipäätänsä kysyä tälläistä. Moni homokin menee mielummin nuohoamaan tuhkaluukkua tai raottaa omaansa.


    • auiuhg87g6u7y

      Sanoisin, että yritä keskittyä muihin asioihin. Sellaisiin, joista olet kiinnostunut. Jotain ,mikä herättää ajatuksia.

    • gfsdgdgdfgf
    • kuhklgy

      Tsemppiä sinulle! :)
      En tiedä miten asia kannattaisi ratkaist, mutta varmaan tavalla kuten aiempikin kommentoija kirjoitti: keskittymällä muuhun.
      Jos pystyt vaan löytämään jonkin sellaisen asian tai ns. punaisen langan, joka antaisi elämällesi suunnan ja veisi ajatuksset muualle.
      Tässä on myös linkki enkun kieliselle blogille, jota kirjoittaa itsekin selibaatissa oleva tyyppi (häneele syy selibaattiin on kyllä uskonnollinen):
      http://www.stevegershom.com/
      Jaksamisia :)

    • Provoa pukkaa vai

      Provolta vaikutat, mutta jos ottaisit pääsi pois puskasta. Ihmiskunta on antanut idiotismissaan jättimäisen merkityksen ja sotekenut moraalista ja uskonnosta lähtien kaiken miinkin triviaaliin asiaan, kuin mitä kaksi ihmistä tekee jalkovälillään. Perkeleenkö väliä sillä on ?, ei ihmiskuntaa mitata jalkovälistä. Jaa niin oon hetero, jos joku nyt taas innostuu tuttuun tapaan moraalisoimaan.

    • Anna-82

      Provoltahan tuo kuulostaa, mutta vastaan silti.

      Minulla siis tilanne on se, ettei ole mahdollisuutta saada seksiä, ihan siksi, että minulla on ruma vartalo. Miten sitten olen pärjännyt sen kanssa?... No tietysti auttaa, kun ei ole vaihtoehtoa, mutta ihan vain keskittymällä muihin asioihin, harrastamalla liikuntaa paljon (se väsyttää ja rentouttaa), olemalla sosiaalisesti aktiivinen, ettei vain jää yksin kotiin suremaan. Minun tilanne on tietysti hyvin erilainen, koska joudun vielä kokemaan sen nöyryytyksenkin, että kaikki tietää minun olevan 30vee neitsyt, mutta enimmäkseen yritän olla ajattelematta koko asiaa. Siihen tottuu ja sen hyväksyy, kun niin se nyt vain on, eikä muuksi muutu.

    • Ruma vartalo ?

      ÖÖ ? Harrastat liikuntaa paljon, joten tuskin lihavakaan olet. Ja vaikka, niin moni mies tykkää pulleistakin. Ei naisen tarvii täysin vapaaehtoisesti elää selibaatissa, seksiä nainen saa ihan aina. Rakkaus ja seksi sitten taas on kaks eri asiaa, Voi haluta rakkautta JA seksiä tai pelkkää seksiä. Mut tervetuloa kokeilemaan viiskymppisen, eronneen isän yksinhuoltajaelämää. Takaan, että seksiä ei saa sekään

      • Anna-82

        En ole lihava, mutta vartaloltani todella ruma, joten en missään nimessä voi koskaan riisuutua miehen nähden. Miesten vaatimukset naisen ulkonäölle on nykyään sen verran suuret, etten voi niitä täyttää. Sitä paitsi en edes tiedä olisinko riittävän tiukka, enkä tietysti osaisi tehdä mitään, joten kyllä minun kaltaiseni naisen on aivan pakko elää selibaatissa.


    • Sinkkujen vapatus

      Miksi haluat korottaa itsesi erityisasemaan sen vuoksi että olet homo?

      Suomalaiisista joka neljäs elää sinkkuna, ja tosiasiassa kaikki sinkut elävät selibaatissa, vaikka kaikki teeskentelevät, että he hoitavat seksielämänsä muka tilapåiisillä seksisuhteilla. Näin ei kuitenkaan ole asia, vaan suomalaisilla on keskimäärin elämänsä aikana vain noin 10 seksikumppania. Jos elät koko elämäsi sinkkuna ja elämäsi aikana sinulla on 10 seksikumppania, niin saat seksiä kerran viidessä vuodessa.

      Kun neljännes suomalaisista tottuu elämään ilman seksiä, niin kyllä totut sinäkin.

      Suosittelen kuitenkin, että luovut selibaattiaattesistasi, ja tulet mukaan SGLTB-vapautusliikkeeseen, joka ajaa seksuaalivähemmistöjen, kuten sinkkuije ja homojen ja lesbojjen asiaa.
      http://www.kimallus.fi/?page=6546876&t=1454

    • puhun rintaäänellä

      Alat syömään mielialalääkettä SSRI-lääkettä kuten Sepram, Citalopraam. Parin kuukauden jälkeen seksi on hyvin helppo unohtaa. Lopulliset kastraatiot ei kannata terveydellisistä syistä.

    • Anonyymi

      Vedä käteen. Parempi runkata himot pois joko aamulla tai illalla ennen nukkumaanmenoa. Ei parisuhteita tarvi mihinkää, ku voi olla runkkari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe