Suomalaiset vähäosaiset eivät kuulemma hae kaikkia heille kuuluvia tukiaan. Johtuisikohan se siitä ettei suomalaisella vähäosaisella ole hyysäriarmeijaa ja "maahanmuuttokoordinaattorien" nimikkeellä kulkevia turhakkeita vahtimassa ettei ainutkaan tukieuro mene ohi.
Suomalaiset ei hae tukiaan
11
85
Vastaukset
- näitä rittää
mustilla ? http://i366.photobucket.com/albums/oo103/Mohammed_bin_Laden/Maahanmuuttajiapelottaa3.jpg
- ne puolustivat
meitä sodassakin ? http://i366.photobucket.com/albums/oo103/Mohammed_bin_Laden/Tumma-perussuomalainen-x.gif
- dddbbdb
Mutta somalit on jo näppärämpiä
He ilmoittavat että lapsen isä asuu ulkomailla jolloin lapset saavat korotettua elatusapua.
Tasa arvon nimissa kia hyysärit ovat päättäneet että ulkomaalaisen lapsi saa enemmän elatusapua kuin suomalaisen miehen lapsi
Tätäkään ei ole kerrottu missä'n mediassa eikä vaalikeskusteluissa- Me maksamme
sen "juristin" palkan, joka niille tehtailee tekaistuja hakemuspapereita.
- iso d
niinpä. suomalaiselle ei kukaan kerro, mitä hänellä on oikeus/mahdollisuus hakea. eräiden kunniakansalaisten kohdalla on toisin. heillä on ammatti-ihmiset apuna, ja jostain heille tulee vielä tieto siitäkin, kuinka kusettamalla saa vielä isommat tuet. en ole kenellekään tuista kateellinen, mutta yhtenä tämän sirkuksen maksumiehistä olen kyllä hyvin närkästynyt.
- sossusussu
ANNA AANESI SDPlle! me osaamme tehda pykalat..
- AMMATTIELAKELAINEN
RAHAT TAKAISIN JA VEROTUS 10 %!
VALTION KOMMUNISTIPUMMIT ULOS! Suomalaisella on kuitenkin yksi pikku juttu verrattuna maahanmuuttaajaan: Koko elämänsä ajalta tietämys yhteiskunnastaan ja sen toiminnasta - ja kielitaito.
En tällä sinänsä vähättele ollenkaan esim. yksinhuoltajien, vammaisten ja mielenterveyskuntoutujien taakkaa asian suhteen.
Mutta on niin surku, että ehkä joku jolla itse ehkä menee hieman huonommin, alkaa kadehtia toista tosi kovia kokenutta ryhmää.
Ja älä nyt esitä kaiken kattavaksi selitykseksi sosiaalisia marginaalitapauksia ko. ryhmästä: Periaatteessa pakolaisstatusta hakeva ihminen ylimalkaan on aina sen yhden lottovoiton saamatta jäänyt ihminen, mitä me kaikki kantikset ainakin olemme.- Ehkä pikemmin
sen lottovoiton saanut. Harvalle lankeaa loppuiäksi ilmaiseksi asunto ja keskiluokkainen elämä.
Suomi ei ole maailman sosiaalitoimisto. Korkeintan saisi antaa paluulipun muualle ja sekin vain valvottua työpanosta vastaan.
- lahjussossu
tarkoittanet etta suomalaISET EIVAT OTA LAHJUS-sossuRAHAA?
vielako sellaisiakin on? -luulin etta olen yksin..
jos et ole ottanut, olet vapaa kuin taivaan lintu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704