Suomalaiset ei hae tukiaan

näinon

Suomalaiset vähäosaiset eivät kuulemma hae kaikkia heille kuuluvia tukiaan. Johtuisikohan se siitä ettei suomalaisella vähäosaisella ole hyysäriarmeijaa ja "maahanmuuttokoordinaattorien" nimikkeellä kulkevia turhakkeita vahtimassa ettei ainutkaan tukieuro mene ohi.

11

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dddbbdb

Mutta somalit on jo näppärämpiä

He ilmoittavat että lapsen isä asuu ulkomailla jolloin lapset saavat korotettua elatusapua.

Tasa arvon nimissa kia hyysärit ovat päättäneet että ulkomaalaisen lapsi saa enemmän elatusapua kuin suomalaisen miehen lapsi

Tätäkään ei ole kerrottu missä'n mediassa eikä vaalikeskusteluissa

• Me maksamme

sen "juristin" palkan, joka niille tehtailee tekaistuja hakemuspapereita.

• iso d

niinpä. suomalaiselle ei kukaan kerro, mitä hänellä on oikeus/mahdollisuus hakea. eräiden kunniakansalaisten kohdalla on toisin. heillä on ammatti-ihmiset apuna, ja jostain heille tulee vielä tieto siitäkin, kuinka kusettamalla saa vielä isommat tuet. en ole kenellekään tuista kateellinen, mutta yhtenä tämän sirkuksen maksumiehistä olen kyllä hyvin närkästynyt.

• sossusussu

ANNA AANESI SDPlle! me osaamme tehda pykalat..

• AMMATTIELAKELAINEN

RAHAT TAKAISIN JA VEROTUS 10 %!

VALTION KOMMUNISTIPUMMIT ULOS!

• Suomalaisella on kuitenkin yksi pikku juttu verrattuna maahanmuuttaajaan: Koko elämänsä ajalta tietämys yhteiskunnastaan ja sen toiminnasta - ja kielitaito.

En tällä sinänsä vähättele ollenkaan esim. yksinhuoltajien, vammaisten ja mielenterveyskuntoutujien taakkaa asian suhteen.

Mutta on niin surku, että ehkä joku jolla itse ehkä menee hieman huonommin, alkaa kadehtia toista tosi kovia kokenutta ryhmää.

Ja älä nyt esitä kaiken kattavaksi selitykseksi sosiaalisia marginaalitapauksia ko. ryhmästä: Periaatteessa pakolaisstatusta hakeva ihminen ylimalkaan on aina sen yhden lottovoiton saamatta jäänyt ihminen, mitä me kaikki kantikset ainakin olemme.

• Ehkä pikemmin

sen lottovoiton saanut. Harvalle lankeaa loppuiäksi ilmaiseksi asunto ja keskiluokkainen elämä.

• Suomi ei ole maailman sosiaalitoimisto. Korkeintan saisi antaa paluulipun muualle ja sekin vain valvottua työpanosta vastaan.

• lahjussossu

tarkoittanet etta suomalaISET EIVAT OTA LAHJUS-sossuRAHAA?

vielako sellaisiakin on? -luulin etta olen yksin..

jos et ole ottanut, olet vapaa kuin taivaan lintu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3693
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2519
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      38
      2413
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2225
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1619
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      45
      1596
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      16
      1581
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      288
      1383
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      132
      1376
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1315
    Aihe