KIITOS KAUPUNKI!!

parivaan

teitte kovan työn kauppakeskuksen eteen ja onnistuitte,KIITOS!

6

327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qwerty kiittää

Onnea kauppakeskukselle, sitä kyllä tarvitaan!

http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/1194714218179/artikkeli/ikaalinen saa valituksesta huolimatta kauppakeskuksen.html

Juu, en menisi mainostaan suurena onnistumisena. Onnesta tuossa aamulehden jutussa ollaan sentään hieman objektiivisia ja myönnetään suoraan että tuossa lainauksessa on riskinsä. Myös se käynee selväksi että veron maksajan kukkarolla tuossa on suuri riski käydä.

No kaupunkilaiset pääsevät ehkä jo seuraavissa vaaleissa ketomaan mielipiteensä asiasta, varsinkin jos se ikävämpi skenaario tulee toteutumaan. Toivon kumminkin onnistumista tuolle projektille kaikkien paikallisten puolesta.

Sen verran kuitenkin olen valtuuston puolella että on siellä ns. munaa, kun valituksesta huolimatta lähdetään ottamaan tämmöistä riskiä. Taitaa olla suurin osa heistäkin meitä pörssipelureita :)

Miten sen Pro liikkeen kävi, eivät tainneet saada lainoitusta/takauksia haalittua kasaan suuresta uhosta huolimatta?

• ajatus

enempi käytäis veronmaksajan kukkarolla jos kauppakeskusta ei olisi tullut.

• Juhani A.

Korruptiota, välinpitämättömyyttä vai silkkaa tyhmyyttää? Eiköhän se asukkaille pian selkene. Viimeistään siinä vaiheessa kun vanhat kaupat kuihtuu pois ja tilalle tulee vain kalliita monopoleja.

Arvelen että Lidl tai Vapaa Valinta lähtee ensimmäisenä.

Ei tässä kunnassa ole kuin kaksi suoraselkäistä miestä, toivottavasti loput tajuavat edes hävetä kun se aika koittaa. Onneksi on muutto jo vireillä, ei itse tarvitse jäädä katselemaan tuon päätöksen seurauksia.

• ei pakko asua
        Juhani A. kirjoitti:

Korruptiota, välinpitämättömyyttä vai silkkaa tyhmyyttää? Eiköhän se asukkaille pian selkene. Viimeistään siinä vaiheessa kun vanhat kaupat kuihtuu pois ja tilalle tulee vain kalliita monopoleja.

Ei tässä kunnassa ole kuin kaksi suoraselkäistä miestä, toivottavasti loput tajuavat edes hävetä kun se aika koittaa. Onneksi on muutto jo vireillä, ei itse tarvitse jäädä katselemaan tuon päätöksen seurauksia.

heippa

• 113
        Juhani A. kirjoitti:

Jasso vai ketkä ne suoraselkäiset miehet ovat? Heiska ja kommari Viitaniemi, niinkö? Uskon, että itseäsikin naurattaa, kun tollasta tekstiä päästät. Mutta huumoria on hyvä olla.

• että näin
        Juhani A. kirjoitti:

Voi vitsi minkä vitsin murjaisit, toivottavasti todellakin pidät lupauksesi ja muutat Juhani A alias Heiska tai Viitaniemi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4632
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1504
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1403
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1226
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1132
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1018
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen