teitte kovan työn kauppakeskuksen eteen ja onnistuitte,KIITOS!
KIITOS KAUPUNKI!!
6
313
Vastaukset
- Qwerty kiittää
Onnea kauppakeskukselle, sitä kyllä tarvitaan!
http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/1194714218179/artikkeli/ikaalinen saa valituksesta huolimatta kauppakeskuksen.html
Juu, en menisi mainostaan suurena onnistumisena. Onnesta tuossa aamulehden jutussa ollaan sentään hieman objektiivisia ja myönnetään suoraan että tuossa lainauksessa on riskinsä. Myös se käynee selväksi että veron maksajan kukkarolla tuossa on suuri riski käydä.
No kaupunkilaiset pääsevät ehkä jo seuraavissa vaaleissa ketomaan mielipiteensä asiasta, varsinkin jos se ikävämpi skenaario tulee toteutumaan. Toivon kumminkin onnistumista tuolle projektille kaikkien paikallisten puolesta.
Sen verran kuitenkin olen valtuuston puolella että on siellä ns. munaa, kun valituksesta huolimatta lähdetään ottamaan tämmöistä riskiä. Taitaa olla suurin osa heistäkin meitä pörssipelureita :)
Miten sen Pro liikkeen kävi, eivät tainneet saada lainoitusta/takauksia haalittua kasaan suuresta uhosta huolimatta?- ajatus
enempi käytäis veronmaksajan kukkarolla jos kauppakeskusta ei olisi tullut.
- Juhani A.
Korruptiota, välinpitämättömyyttä vai silkkaa tyhmyyttää? Eiköhän se asukkaille pian selkene. Viimeistään siinä vaiheessa kun vanhat kaupat kuihtuu pois ja tilalle tulee vain kalliita monopoleja.
Arvelen että Lidl tai Vapaa Valinta lähtee ensimmäisenä.
Ei tässä kunnassa ole kuin kaksi suoraselkäistä miestä, toivottavasti loput tajuavat edes hävetä kun se aika koittaa. Onneksi on muutto jo vireillä, ei itse tarvitse jäädä katselemaan tuon päätöksen seurauksia. - ei pakko asua
Juhani A. kirjoitti:
Korruptiota, välinpitämättömyyttä vai silkkaa tyhmyyttää? Eiköhän se asukkaille pian selkene. Viimeistään siinä vaiheessa kun vanhat kaupat kuihtuu pois ja tilalle tulee vain kalliita monopoleja.
Ei tässä kunnassa ole kuin kaksi suoraselkäistä miestä, toivottavasti loput tajuavat edes hävetä kun se aika koittaa. Onneksi on muutto jo vireillä, ei itse tarvitse jäädä katselemaan tuon päätöksen seurauksia.heippa
- 113
Juhani A. kirjoitti:
Ei tässä kunnassa ole kuin kaksi suoraselkäistä miestä, toivottavasti loput tajuavat edes hävetä kun se aika koittaa. Onneksi on muutto jo vireillä, ei itse tarvitse jäädä katselemaan tuon päätöksen seurauksia.Jasso vai ketkä ne suoraselkäiset miehet ovat? Heiska ja kommari Viitaniemi, niinkö? Uskon, että itseäsikin naurattaa, kun tollasta tekstiä päästät. Mutta huumoria on hyvä olla.
- että näin
Juhani A. kirjoitti:
Ei tässä kunnassa ole kuin kaksi suoraselkäistä miestä, toivottavasti loput tajuavat edes hävetä kun se aika koittaa. Onneksi on muutto jo vireillä, ei itse tarvitse jäädä katselemaan tuon päätöksen seurauksia.Voi vitsi minkä vitsin murjaisit, toivottavasti todellakin pidät lupauksesi ja muutat Juhani A alias Heiska tai Viitaniemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971927- 1661814
- 1141502
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911447Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1871161Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu331056Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja1761035En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59978Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46896Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39877