Olisiko se sitä, että ei vammaisuus on kalibroinniltaan terve ja toimii ihmiskuntaan nähden terveellä suunnalla ja tavallaan myös niin, että ihmissuku lisääntyy yhdeltänurkalta.
Ja se, että jotain tuosta vinoutuu, löytyy mittauksessa vikaisuus ja se nimetään vammaksi.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Kreikka määritteli pedofiilit ja sadomasokistit vammaisiksi/a1305553064573?ref=tf_iHSisboksi630b
Kreikka määritteli pedofiilit ja sadomasokistit vammaisiksi
10.1.2012 8:41 | 13 |
A A
AP
Ateena. Vammaisten etujärjestöt ovat Kreikassa raivoissaan, koska hallitus on päättänyt laajentaa vammaisen määritelmää.
Uuden määrittelyn mukaan esimerkiksi pedofiilit, ekshibitionistit, kleptomaanit, sadomasokistit ja fetisistit ovat vammaisia. Pedofiilit saavat valtiolta suurempaa korvausta vammaansa kuin jotkut ihmiset, joille on tehty elinsiirtoja, moittivat järjestöt.
Kreikan työministeriön mukaan uutta määritelmää tarvitaan, kun erilaisille henkisille häiriötiloille määritellään rahoitusavun tarvetta.....
Tämä HS.mien sivulta.
Raamattu puhuu näin, että ajassa vammaisuus on olemassaoleva totuus, koska vammaisena vaeltanut pääsee perille ja uskon kautta paranee perillä.
Rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa.
Siinäpä meillä miettimistä ja sitten.
ajatuksia perään ja niitä järkeviä.
Vammaisuus, sen mittaaminen.
toleranssit..
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105