Asonnon arvo laskee jos ...

Välittäjä .

Kirkon läheisyys laskee asuntojen arvoa ja aiheuttaa samalla melusaastetta.

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjgkgljgl
    • Jarkko maalari

Perusteet on ihan ok ja miksi ne ei laskisi ja häiritseehän se ihan oikeasti.
      Minä en ainakaan ostaisi asuntoa kirkon vierestä tai läheisyydestä.

• kjgkgljgl

Minä olin ostamassa taloa nimen omaan kirkon vierestä alueen rauhallisuuden takia, vaan talo jota halusin, oli vanha arvokiinteistö ja olisi maksanut niin paljon, että ei olisi jäänyt yhtään rahaa remonttiin, jota vanha talo kaipasi.
        Katselen yhä kaiholla hienosti entisöityä rakennusta 6000 neliön puistomaisella tontilla. Joku on tehnyt hienoa työtä.
        Asuin hetken kerrostalossa saman kirkon toisella puolella vielä lähempänä, eikä kellojen soitto häirinnyt yhtään. Ei nykyikkunoiden läpi juurikaan kuulu.

• P.J.M.F
        kjgkgljgl kirjoitti:

Minä olin ostamassa taloa nimen omaan kirkon vierestä alueen rauhallisuuden takia, vaan talo jota halusin, oli vanha arvokiinteistö ja olisi maksanut niin paljon, että ei olisi jäänyt yhtään rahaa remonttiin, jota vanha talo kaipasi.
        Katselen yhä kaiholla hienosti entisöityä rakennusta 6000 neliön puistomaisella tontilla. Joku on tehnyt hienoa työtä.
        Asuin hetken kerrostalossa saman kirkon toisella puolella vielä lähempänä, eikä kellojen soitto häirinnyt yhtään. Ei nykyikkunoiden läpi juurikaan kuulu.

"""Ei nykyikkunoiden läpi juurikaan kuulu."""
        Et siis tuuleta kämppää. Minä taas pidän ikkunoita auki läpi kesän ja osan päivästä joka päivä. En voisi kuvitellakaan asuvani kirkon lähellä. Kirkon läheisyys ei tuo rauhallisuutta ympäristöön, pelkkää pötypuhetta.

Olen varma etten ole ainoa joka ei siedä kirkon läheisyyttä ja tämä laskee asunnon arvoa aivan varmasti.

• Ei pakana
        P.J.M.F kirjoitti:

"""Ei nykyikkunoiden läpi juurikaan kuulu."""
        Et siis tuuleta kämppää. Minä taas pidän ikkunoita auki läpi kesän ja osan päivästä joka päivä. En voisi kuvitellakaan asuvani kirkon lähellä. Kirkon läheisyys ei tuo rauhallisuutta ympäristöön, pelkkää pötypuhetta.

Olen varma etten ole ainoa joka ei siedä kirkon läheisyyttä ja tämä laskee asunnon arvoa aivan varmasti.

Jos et halua käyttää inmanvaihtokonetta, niin voin kertoa, että ei niitä kelloja ihan koko ajan soiteta. Promilleissa se liikkuu kokonaisajasta. Voit siis tuulettaa huoletta.
        Meillä kirkkopuistikko on ylivoimaisesti kaupungin kalleinta ja halutuinta aluetta.
        Minä muuten pidän kellojen soitosta ja avaan ikkunan juuri silloin.

• korjataanpas

Oikea ev.lut. kirkko nostaa paikan arvoa, mutta joku hihhuli-temppeli tms. laskee alueen arvoa.

• Rehellinen .

Kaikki uskovaiset ovat hihuleita. Intiassa nämä hihulit rypee lehmän ulosteissa, YÖK YÖK YÖK ..
        Uskovaiset ovat maailman pohjasakkaa.

• anteropologi
        Rehellinen . kirjoitti:

Kaikki uskovaiset ovat hihuleita. Intiassa nämä hihulit rypee lehmän ulosteissa, YÖK YÖK YÖK ..
        Uskovaiset ovat maailman pohjasakkaa.

Kas, kas-kaikki ääriateistit kerääntyneet samaan viestiketjuun kivittääkseen syntistä uskovaisuutta...
        Aloittajako ensimmäisen kiven heitti ja siitä lauma innostui kivejä nakkaamaan?

alaarvoista, alaarvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3682
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3585
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3361
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3174
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2969
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2458
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2255
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      97
      2132
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1989
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1979
    Aihe