Mitä on kommunismi ja keitä he olivat:
Venäjän kommunismissa oli kyse siitä, että vieras valta valloitti Venäjän, otti sen omaisuuden, tappoi sen asukkaita ja uhkaili sen naapureita (esim. Suomea) samalla kohtalolla. Kun siis puhutaan "ryssistä" siinä mielessä, että tarkoitetaan sillä vihamielisiä ja kommunistisia venäläisiä, ollaan hakoteillä: kommunisteja olivat juutalaiset ja heidän aivopestyt uhrinsa, eivät venäläiset.
Kommunismi ei sovi venäläisyyteen, he rakastivat tsaaria. Venäläinen ihminen on rauhaa rakastava, ja itse asiassa meillä on hyvä naapuri, jonka kanssa on ilo olla yhteistyössä. Sen sijaan siellä olevat salakavalat kommunisti-/sosialistijuutalaiset tulee tuomita. Nämä Israelia tukikohtanaan käyttävät juutalaiset rikolliset ovat ulosmitanneet Venäjän omaisuuden Neuvostoliiton hajoamisen/hajottamisen yhteydessä.
Ennen vuoden 1917 vallankumousta Venäjän kansa ja Venäjän hallitus vastustivat juutalaista talmudismia, ja siksi Venäjä piti ottaa haltuun VÄKISIN VALLANKUMOUKSELLA. Neuvostoliitto on koko ajan ollut täysin laiton hallinto Venäjällä. Kaikki, mitä juutalaiset ovat siellä tehneet, on ollut laitonta. Juutalaisten tuleekin maksaa korvauksia Neuvostoliiton aiheuttamista tuhoista.
Suomessa on alettava nähdä venäläiset oikealla tavalla. He olivat juutalaisuuden uhreja, juutalaisuuden, joka uhkasi alistaa, ryöstää ja tuhota suomalaisetkin. Venäläiset eivät olleet eivätkä nytkään ole suomalaisia vastaan. Venäläiset alistettiin väkisin, heidät ryöstettiin ja heitä tapettiin massoittain (arviot liikkuvat 20 miljoonan ja 66 miljoonan välillä). Venäläiset eivät ole vihollisia. Sodissakin he ovat olleet juutalaisorjuudessa, juutalaisen pakkoikeen alla. Kun Suomea on uhannut kommunismi, sitä on uhannut yksinomaan Talmud ja sen pohjalta kehitetty kommunismi-niminen salajuoni saada aikaan vähemmistöryhmän toteuttama ryöstö ja kansanmurha. Suomea ovat uhanneet juutalaiset, eivät venäläiset. Viime sodissamme meidät yrittivät tuhota juutalaiset.
Venäjä ja bolsheviikit.
Se avarakatseinen
1
<50
Vastaukset
- Antivainolainen
Juutalaiset ja muslimit ovat paholaisen siittämiä.
http://www.youtube.com/watch?v=9kVS2CLlEo8&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768