Ajattelettko samoin kuin minä, vaalin lopputulos on aivan selkeä?
Presidentinvaalin peli selvä?
11
70
Vastaukset
- selvä peli
Lopputulos on selvä ja yllättävä. Voi erkkomedia ylen kanssa kauhistua.
- Kuutonen jyrää
Totta kai!
Voi käydä niin, että Niinistö valitaan jo 1. kierroksella, joten peli olisi piankin ohi.
Vaimoni ja minä kävimme jo tänään ennakkoäänestyksessa piirtämässä sen kuutosen lipukkeeseemme.- uuras
US:n nettikysely (11.1.2012):
Suosikkisi Suomen seuraavaksi presidentiksi?
5% (817 ääntä) Paavo Lipponen
25% (4083 ääntä) Sauli Niinistö
17% (2725 ääntä) Timo Soini
42% (6859 ääntä) Paavo Väyrynen
11% (1855 ääntä) Eva Biaudet tai Pekka Haavisto tai joku muu
Ääniä yhteensä: 16339
http://www.uusisuomi.fi/kysely/suosikkisi-suomen-seuraavaksi-presidentiksi - Niinistön numero
on 3!!!
- Missä gallupit ovat
Niinistön numero kirjoitti:
on 3!!!
Galluppien julkaiseminen loppui siihen kun Niinistön kannatus rysähti. Kuka on noussut, kadun mielipiteiden mukaan Väyrynen. Miksi se salataan.
- VÄYRYNEN4FINLAND
Missä gallupit ovat kirjoitti:
Galluppien julkaiseminen loppui siihen kun Niinistön kannatus rysähti. Kuka on noussut, kadun mielipiteiden mukaan Väyrynen. Miksi se salataan.
Totta - Väyrynen tuntuu olevan väkevässä nousukiidossa ,olihan radionkin mukaan keräänyt epätavallisen paljon kuulijoita etelässäkin.
Väyrynrn on ainut , joka voi kukistaa gallupsuosikin.
VÄYRYNEN 4 , nelonen on nyt paras !!!!!!!!!!!!!!!!! Kuutosia olikin Niinistön lukiotodistuksessa enemmän kuin kenenkään muun ehdokkaan. Mikäli oikein muistan. Vertailu oli jossakin iltapäivälehdessä.
- SAMAA VALETTA!!
Tämä yleuutisten desantin "asiantuntijalausunto" siitä, että presidentinvaaleissa suurella todennäköisyydellä käydään vain ensimmäinen kierros, koska aikaisempien tilastojen valossa Niinistön todellinen kannatus olisi yli 50%-ia on taas täyttä median vedätyspuppua.
Suomen valtaeliitti käyttää kaikki käytössä olevat keinonsa tuhotakseen suomesta kansanvallan rippeetkin. - Ei tässä mitään
selvää ole vielä, tarkoituksellista aivopesua, jotta mahd. moni jättäisi äänestämättä. Käykää nyt ihmeessä äänestämässä Soinia, niin saadaan kunnon loppukiri tähän hommaan.
Ylen ja maikkarin aivopesua ei kannata ottaa tosissaan. - kallupjytky.
Kyllä näin on. Kiusallakaan työväestön ei pidä heittää pyyhettä kehään, vaikka kokoomus ja demarin valepukuun pukeutunut oikeistolipponen sitä toivookin. Soini Toiselle kierrokselle.
- sossosososisi
Soinin äänestäminen takaa Saulin voiton....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971988- 881390
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48827
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713