! Voisitko kirjoittaa niitä tänne? Saisin ainakin tietää mitä ajattelet?
Kaipaan sun runoja
37
321
Vastaukset
- tarkennusta?
kenen rustailuja sä kaipaat?
- al
Sen jonka kanssa mä olen riidoissa ja jota ei ole olemassa edes hetkittäin enää.
- -runoilijatar-
al kirjoitti:
Sen jonka kanssa mä olen riidoissa ja jota ei ole olemassa edes hetkittäin enää.
Joo, tuossa joku totesi että vain rakastuneilla runosuoni pulputtaa ja voin kyllä tunnustaa että olin rakastunut silloin, häneen, jolle ne runot kirjoitin. Nyt jos kerran ollaan riidoissa niin sitten on aika vaikeaa ammentaa mistään niitä runoja, ainakaan epävarmassa mielentilassa. Ja jos en ole olemassa edes hetkittäin enää niin mistäs lähdetään....
- *
mutta etkös kerran sanonut "älä laita"
- ap
en, mä olen ollut sille toistuvasti törkeä johtuen siitä, että hän ei halua että illuusio jostakin elämää suuremmasta menee rikki. Olen varmistanut toiminnallani sen, että se meni.
- runot roskissa
ap kirjoitti:
en, mä olen ollut sille toistuvasti törkeä johtuen siitä, että hän ei halua että illuusio jostakin elämää suuremmasta menee rikki. Olen varmistanut toiminnallani sen, että se meni.
olet todellakin varmistanu toiminnallasi sen, että runosuoni ei oikein kuki.
- sen verran realisti*
ap kirjoitti:
Elämä itsessään on tarpeeksi kimuranttia jotta siitä tarvitsisi rakentaa illuusioita. Onnea ja iloa saa tuntea useammin kun nauttii pienistä asioista. Terveen järjen käyttö suhteessa ei taida olla kiellettyä, vaikka ihmistä rakastaisikin.
Mitä törkeyteen tulee, jokainen vastannee käytöksestään ihan itse, huono käytös kun kolahtaa monasti omaan nilkkaan. Surkeakäytöksisten sietämiseen siis pitkämielisyyttä jokaiselle. - pa,
runot roskissa kirjoitti:
olet todellakin varmistanu toiminnallasi sen, että runosuoni ei oikein kuki.
ap olet sika! Kukaan ei halua, joskus ihailemaa tai rakastamaa satuttaa. Jos jotain haluan satuttaa, niin se on se v*tun...!
- mitä jos rikoit
ap kirjoitti:
jotain todella tärkeää. Oliko sulla sitten oikeus rikkoa toisen illuusio, ja mistä olisit tiennyt mitä siitä olisi voinut kehittyä. Ihmistä ei voi hallita ja kahlita väkisin.
- räävitön roger
ap kirjoitti:
Voi sinua raukkaa.
Luovat ihmiset, runoilijat, kirjoittajat, taiteilijat, muusikot, etsivät elämää suurempaa, he uskovat siihen, se on se mikä ajaa heitä eteenpäin. Se on heille tapa kokea elämää. Ja miksi ei? Elämä itsessään on illuusio. Valtiot, rajat, lait, uskonnot, ihmissuhteet, ne tulevat, elävät ja menevät. Ne kaikki ovat illuusiota, jotka ihmiset rakentavat päivittäin, uudestaan ja uudestaan, toisiinsa luottaen, toisiaan kasvattaen ja toisiaan kannustaen. Taustalla, aina, on ihminen. Maailmassa ja varsinkin maassamme riittää tosikkoja ja unelmattomia, tai niitä joiden unelma on löytää vain mammonaa tai mainetta, nopeita nautintoja itselle, tai niitä joilla on tarve kontrolloida ja rajoittaa toisia oman turvallisuudentunteen lisäämiseksi.
Luova ihminen haluaa antaa itsestään, tehdä uutta, sitä luovuus tarkoittaa.
Sinä halusit korvata hänen illuusion omallasi. Et hyväksynyt häntä sellaisena kuin hän on. Ehkäpä vaadit enemmän kuin annoit.
Jos hän koki teidän suhteenne elämää suuremmaksi ja sinut sielunkumppanikseen, rikoit vain sen. Samalla sen lähteen, josta hän olisi voinut pulputa iloa suhteeseenne. Mutta et hänen uskoaan. Toivottavasti.
Varmaan hän kirjoittaa, jos hän niin tekee, mutta niin paljon surumielisemmin.
En usko, että häntä lohduttaa, että tekstinsä kyllä kelpaisivat sinulle, vaikka hän ei. Ehkäpä kadotit itsekin siinä samalla jotain. - -runoilijatar-
räävitön roger kirjoitti:
Voi sinua raukkaa.
Luovat ihmiset, runoilijat, kirjoittajat, taiteilijat, muusikot, etsivät elämää suurempaa, he uskovat siihen, se on se mikä ajaa heitä eteenpäin. Se on heille tapa kokea elämää. Ja miksi ei? Elämä itsessään on illuusio. Valtiot, rajat, lait, uskonnot, ihmissuhteet, ne tulevat, elävät ja menevät. Ne kaikki ovat illuusiota, jotka ihmiset rakentavat päivittäin, uudestaan ja uudestaan, toisiinsa luottaen, toisiaan kasvattaen ja toisiaan kannustaen. Taustalla, aina, on ihminen. Maailmassa ja varsinkin maassamme riittää tosikkoja ja unelmattomia, tai niitä joiden unelma on löytää vain mammonaa tai mainetta, nopeita nautintoja itselle, tai niitä joilla on tarve kontrolloida ja rajoittaa toisia oman turvallisuudentunteen lisäämiseksi.
Sinä halusit korvata hänen illuusion omallasi. Et hyväksynyt häntä sellaisena kuin hän on. Ehkäpä vaadit enemmän kuin annoit.
Jos hän koki teidän suhteenne elämää suuremmaksi ja sinut sielunkumppanikseen, rikoit vain sen. Samalla sen lähteen, josta hän olisi voinut pulputa iloa suhteeseenne. Mutta et hänen uskoaan. Toivottavasti.
En usko, että häntä lohduttaa, että tekstinsä kyllä kelpaisivat sinulle, vaikka hän ei. Ehkäpä kadotit itsekin siinä samalla jotain.räävitön roger, olet niiiiin oikeassa - surumielisyys ja kaiho sydämessäin asustaa
- siveellinen siiri
Voi sinua raukkaa.
En usko, että häntä lohduttaa, että tekstinsä kyllä kelpaisivat sinulle, vaikka hän ei. Ehkäpä kadotit itsekin siinä samalla jotain.Onko sun mielestäsi siis rakkauskin illuusiota. Ehkä rakkaus on sitä että luodaan sekä illuusoita että todellisuutta yhdessä. Mielestäni sielunkumppanuus on jotain jota ei voi luoda se vain on. Mutta tuo viimeinen lause on järkevä. Pitää välittää ihmisestä ei siitä mitä hän saa aikaan. Toinen ihminen ei ole myöskään mitään sellaista mistä taistellaan kynsin hampain. Toinen ihminen on aina oma yksilönsä jolla on vapaa tahto.
- räävitön roger
siveellinen siiri kirjoitti:
Onko sun mielestäsi siis rakkauskin illuusiota. Ehkä rakkaus on sitä että luodaan sekä illuusoita että todellisuutta yhdessä. Mielestäni sielunkumppanuus on jotain jota ei voi luoda se vain on. Mutta tuo viimeinen lause on järkevä. Pitää välittää ihmisestä ei siitä mitä hän saa aikaan. Toinen ihminen ei ole myöskään mitään sellaista mistä taistellaan kynsin hampain. Toinen ihminen on aina oma yksilönsä jolla on vapaa tahto.
Mikä on todellisuus ja mikä on illuusio rakkaudessa? Jos pari rakastaa toisiaan, kunnes yksi ilmoittaakin toiselle, että on epävarma tunteistaan, kun taas toisella tunteet eivät ole muuttuneet... kumpi heistä elää todellisuudessa ja kumpi illuusiossa? Kumpi on epäonnistunut yhteisen todellisuuden luomisessa?
- siveelinen siiri
Mikä on todellisuus ja mikä on illuusio rakkaudessa? Jos pari rakastaa toisiaan, kunnes yksi ilmoittaakin toiselle, että on epävarma tunteistaan, kun taas toisella tunteet eivät ole muuttuneet... kumpi heistä elää todellisuudessa ja kumpi illuusiossa? Kumpi on epäonnistunut yhteisen todellisuuden luomisessa?
Hyvä pointti. Mutta ainakin aika ennen tuota hetkeä on ollut todellista? Jos kysymys on ollut ihan aidosta rakkaudesta. Ellei olla rakastuttu rakastumiseen ei itse ihmiseen, niinkin käy joskus.
- kerjää vä
Voi sinua raukkaa.
En usko, että häntä lohduttaa, että tekstinsä kyllä kelpaisivat sinulle, vaikka hän ei. Ehkäpä kadotit itsekin siinä samalla jotain.Joo, mä tiedän tämän. Karu totuus. Se on ollut mun tapa selvitä elämässä. Vain totuudella ja yksinomaan totuudella.
"Ne kaikki ovat illuusiota, jotka ihmiset rakentavat päivittäin, uudestaan ja uudestaan, toisiinsa luottaen, toisiaan kasvattaen ja toisiaan kannustaen. Taustalla, aina, on ihminen. " Hah.
"Maailmassa ja varsinkin maassamme riittää tosikkoja ja unelmattomia, tai niitä joiden unelma on löytää vain mammonaa tai mainetta, nopeita nautintoja itselle, tai niitä joilla on tarve kontrolloida ja rajoittaa toisia oman turvallisuudentunteen lisäämiseksi. " Heh.
"Samalla sen lähteen, josta hän olisi voinut pulputa iloa suhteeseenne."
Tarkoitatko hänen ja hänen puolisolleen vai minulle ja puolisolleni? Uskoa uskontoon, Jumalaan ja avioliittoon vai uskoa inhimillisyyteen ja oikeudenmukaisuuteen? - -sivusta-
kerjää vä kirjoitti:
Joo, mä tiedän tämän. Karu totuus. Se on ollut mun tapa selvitä elämässä. Vain totuudella ja yksinomaan totuudella.
"Ne kaikki ovat illuusiota, jotka ihmiset rakentavat päivittäin, uudestaan ja uudestaan, toisiinsa luottaen, toisiaan kasvattaen ja toisiaan kannustaen. Taustalla, aina, on ihminen. " Hah.
"Maailmassa ja varsinkin maassamme riittää tosikkoja ja unelmattomia, tai niitä joiden unelma on löytää vain mammonaa tai mainetta, nopeita nautintoja itselle, tai niitä joilla on tarve kontrolloida ja rajoittaa toisia oman turvallisuudentunteen lisäämiseksi. " Heh.
"Samalla sen lähteen, josta hän olisi voinut pulputa iloa suhteeseenne."
Tarkoitatko hänen ja hänen puolisolleen vai minulle ja puolisolleni? Uskoa uskontoon, Jumalaan ja avioliittoon vai uskoa inhimillisyyteen ja oikeudenmukaisuuteen?sulla taitaa kuitenkin olla suuria tunteita pelissä?
- runojen rustaaja
-runoilijatar- kirjoitti:
räävitön roger, olet niiiiin oikeassa - surumielisyys ja kaiho sydämessäin asustaa
Ihana roger, sanasi ovat kuin omasta suustani. Kiitos niistä ihana , että meitä luovia ihmisiä sentään on vielä, vaikka tämä materian ja kovuuden aika painaa päälle.
- kerjää vä
-sivusta- kirjoitti:
sulla taitaa kuitenkin olla suuria tunteita pelissä?
No on.
- sie senkin
Paas lurittain ny yhden kauniin runovärssyn meille iltojemme iloksi ja ratoksi. Jäämmä oottellemmaa sitä täällä kaihoisasti nenuliinat valmihina silmänkulmia puuhimmaa.
- ei jaksas
Ei niissä oo päätä eikä häntää, mitään runomittaa edes ajatusta ei mitään.
Sanoja vaan peräkkäin, ei jaksa ei ei.. Yksinäinen mies, elämän tuulessa odottaa. Etsien tuulensuojaa.
Kestänyt on elämäntyrskyt, ränsistynyt, rikkoontunut. Löytyykö paikkaa. Rakkauden satama, vaiko lyhytaikainen pysähdys.- Jo aamu saa
Mies yksinäinen
nosta katseesi..
Tuuli elämän
kääntyy.
Etkö jo nää ?
Mainingit rantaan lyö
Jo päättyy
yö.
- mä mistään tiedä mut
Aika hyvä. Mutta tuo loppu, sen lyhytaikaisen sanan olisin jättänyt pois ja tyytynyt pelkkään pysähdykseen...."vaiko vain pysähdys"... Muuten ihan jees.
- oli se hyvä
Mut jos pysähdus ei ookaan lyhyt vaan vähän pitempiaikainen?
Kieli poskella vedettynä 5:ssä minsassa. Ihan hyvä se on. Oleellista on se lausua oikein. ;)
- suoni tukkeutui
Runosuoni pulputtaa,vain rakastuneilla,ei muilla.
- ;(
Oi vaks olen varmaa edelleen...
- mietteitä runoillen
Hilputi hei mieleni hieman synkäksi vei, koska äitini on tällä hetkellä kadoksissa.
Alkoholin kanssa ongelmia suuria ja ne kasvattavat myös minunkin henkistä muuria.Äitillesi voimia toivon... Viisautta... Rohkeutta nousta pullosta pois...elämään. Huomata lapsen hätä, aikuistua, ottaa itseänsä niskasta kiinni. Ravistaa epätoivon viitta niskasta, pyyhkiä ahdistuksen malka silmästä, palata takaisin lasten elämään. Sitä äitillesi toivon.
- mietteitä runoillen
marjalanporo kirjoitti:
Äitillesi voimia toivon... Viisautta... Rohkeutta nousta pullosta pois...elämään. Huomata lapsen hätä, aikuistua, ottaa itseänsä niskasta kiinni. Ravistaa epätoivon viitta niskasta, pyyhkiä ahdistuksen malka silmästä, palata takaisin lasten elämään. Sitä äitillesi toivon.
Toivottavasti sentään löytyy elossa.
- rutkasti ja kovasti
mietteitä runoillen kirjoitti:
Toivottavasti sentään löytyy elossa.
Voimia täältäkin, toivotaan niin.
- :DDD
Tässäpä yksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10367985 - hih.
Kyllä neidillä kukkii runosuoni.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10374340- huumorintajuton kai
Olen varmaan ihan tolkuttoman huumorintajuton, mutta en ymmärrä millainen "aikuinen" menee höpäjämään alapääjuttuja nuorten palstoille. Jotenkin todella mautonta. Itse ainakin muistan kaikki irstaat äijät todella älöttävinä rasvaisine juttuineen omasta nuoruudesta. Varmaan ihan yhtä älöttävää se on nuorista oli ne jutut tädin tai sedän.
- :DDD
Luin jostain esikoista odottaessa, että lapsivesi haisee spermalle.
Esikoisen syntymä käynnistyi lapsiveden menolla kotona. Sitä tuli kerralla paljon, siis housut oli ihan märät ja lattialle tuli lammikko. Ja se tosiaan haisi spermalle!
Laitoin sit siteen housuihin ja vuoto oli siinä vaaleanpunaista. - ei aloitus mulle oll
http://www.youtube.com/watch?v=klyZiB619uc&feature=related
"En sitä kiinni saa, pakenee ilmaan
riimit runoilijaa kuolevaa
Mullonikäväsua
on ainut rivi jonka valmiiksi mä saan
" - minä voin
pahoin täällä, kun en ymmärrä tätä paikkaa yhtään. Olen elänyt haave maailmassa, mutta tämä on ollut yhtä hullumyllyä. En haluaisi kirjoittaa täällä mitään, enkä ole missään vaiheessa hallunut, vaan ihan oikeasti päästä sinun kanssasi tekemisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618