Olen 16-vuotias tyttö, ja olen ymmälläni. Alapäässäni on aivan emättimen suuaukon takana roikkuva "ihouloke". Se on n.3 cm pitkä, epätasaisen muotoinen ja lähes tunnoton. Vastaavaa en ole nähnyt naisen sukupuolielimiä esittävissä kuvissa, mutta muistan joskus vuosia sitten lukeneeni jostain tunnottomasta kohdasta alapäässä. Auttakaa pliis ja mieluiten asiallisesti!
Ylimääräinen "uloke" alapäässä? APUA!
10
561
Vastaukset
- pro tips 4 u
no leikkaa se
sulle on kasvanu kyrpä
Välilihako se sieltä kurkistaa?
Mene lääkäriin, jos mietityttää.- 12+2
Mee tosiaankin lääkäriin.
- O_o
Voi tuota lääkityksen tehovoimaa :0)
- Sejokatietää
Voi olla, että se on tunnoton "penis", noin yhdellä kymmenestätuhannesta tytöstä voi olla sellanen.. Mee terkkarille kysymään.
- !!
Tulee aika jolloin joudut selvittämään
lukemattomat sekoilusi !!! - il<3
se on avaruusolio itellä samanlainen kun olin 13v
- apua löytyy
ootko varma ettei se oon kumpikaa sisäisistä häpyhuulista? Mut miks se olis emättimen takana? Kannattaa mennä lääkärii tai kysy asiasta vaikka demiltä kysy terveydestä -kohdasta
- jokuasd
Ei olis mikää revenny immenkalvon palane?:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302883
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514