voisko rekkamiehet lopettaa abc:lla käymisen kun haisette niin pahalta...kauhee paskan ja bensa haji irtoo teistä!!
rekkamiehet HAISEE!!
13
570
Vastaukset
- kaksoispiste dee
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- 1000VMUMMOXDDD
PERUNAT EI KASVA ,,PORKKANAT EI KASVA,MIKÄÄN EI KASVA,,, ALAPÄÄSSÄ KARVAT VAAN KASVAAA :d:dd:
- JOHAN POMPPASXDD
^ 1000 HEHTAARIN PUSIKKO XDDDD
- soriiibodii
ei me voida haista,jos haisemme nii haisemme hyvältä!! namiii
- maria g
Rekkamiehet tuoksuu hyvälle, siis työlle.
- Volvo rukc,
Eikös nyky rekat ole diisel autoja ?
- shiiroo
jamppa tavanmukanen, ai haluut meitä nuoria teinikollei,no ilmottele numeros nii nähellää ;) kyllähän meiltä irtoo vaikka mitä ;) diisseli tai bensa,samalle paskalle ne rekkamiehet haisee ja vaatteetkin nii paskaset kun abc:lle tuleevat että ei mitää järkee, takit täynnä ruskeita pläikkiä,varmaa metäs riukupaskal käyvät ja takkiinsa pyyhkiivät kun ei paperia löydy!
- shiiroohändivörkki
Opettele lukeen nii, et tajuut mitä siin sanotaa. Onneks Suomi ei oo pelkästään teidän varas. Kävis meinaan tosi paskasti.
- Mannia ajanut aik.
On se kuitenkin hyvä että nämä haisuliinit tuo Mäyräkoirat ajoissa markettiin
Sun muut tupakit ettei kansa joudu pulaan , - haisoo jos...
ILMANrekkamiehiä seisattui koko suomen maa. n''s kaikki varastot on kumipyörillä..
käykää vain poijat syömas ABC sitä vartenhan ne on..semppiä.. entisen rekkamiehen muija,, ei haissut,, nirppanokat pysykööt hienosto ruokaloissa.... - öldfhogjnsajn jf njp
taitaa sittenkin lieksalle tehdä hyvää saada mamuja kylä täyteen.tai ainakin abc.näistä teinijen kirjoituksista päätellen.
- Työläinen veronmaks.
Mamut haisee hyville hajuvesille ja rekkamiehet työlle. Kummat ne sitten tään Suomenmaan pystyssä pitänee???
- Rekkamiehen pastilli
Tiijättekö mikä on ns. rekkamiehen pastillit?
Alapääkarvoituksessa peppureiän ympärillä pas-kan pyyhinnässä karvoihin kuivuneet kakkakikkareet!
Siksi kai ne haisee ja kun vielä alapää hikoaa ajaessa pitkää matkaa niin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514