Dan12: 3
Ja taidolliset loistavat, niin kuin taivaan vahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niin kuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.
-//- :4 Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat, ja sinetöi tämä kirja ( Tieto ) lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy. !
-//- :13 mutta sinä, (Daniel) mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopulla.
John.Ilm.5:1-3 ...... Ja minä itkin kovin sitä, ettei ketään havaittu arvolliseksi avaamaan kirjaa eikä katsomaan siihen.
-//- :9 ... Sinä olet arvollinen ( Karitsa ja hänen pyhänsä eli voidellut= Kristuksen ruumis) ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit.
Ilm. 7:3 ... Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myöskään puita ( seurakuntia joilla Tietoa?) ennennkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan.
-//- 6:9-11 ...näin minä alttarin alla niiden sielut jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden.. Ja he huusivat.....:Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias (Karitsa) , siirrät tuomiosi...?
...,ja heille sanottiin että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina ! , kunnes oli täyttyvä heidän kanssa palvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin. (sekä kuvainnollisesti tulee totuus "tapettua" että myös kirjaimellisesti he "luovuttavat henkensä" Jeesuksen käsiin)
-Miksi "totuus ja usko tulevat tapetuiksi lopun aikoina?
-Minkä kautta "totuus ja usko" tulevat ikäänkuin "teurastetuiksi" niin kuin "viaton Karitsa"?
Voiko vastaus olla muu kuin seuraava: Ylenmääräisen tiedon kautta!
Me elämme tiedon aikakautta, me elämme juuri sitä aikaa kun "hyvän ja pahan tiedon puu" on kasvamassa "täyteen mittaansa"
Me elämme juuri sitä aikakautta jolloin tämä maailma on luovutettu sen "tämän maailman Ruhtinaan eli hyvän ja pahan tiedon Enkelin vallintaanja ihmiskunta etsii hänen tarjoamaansa "sanomaa".
Me elämme juuri sitä aikaa jolloin tiede ja tieto on juuri todistamaisillaan ettei Jumalaa ole! (eräs maailman tämän hetken suurimmista "älyistä" on sen juuri osoittanut sekä mahdolliseksi että jopa "todeksi" ja ettei maailmankaikkeus tarvitse Jumalaa vaan ainoastaan Tietoa! ja että "ihmiskunta menee vääjäämättä lopullista tuhoaan kohden...("ellei ihmettä tapahdu").
Mikä pitäisi olla selvempi todiste "lopunajoista" ?
Lopun ajan eli viimeisen surakunnen tulee kuulla sen Hengen kehotus joka sanoo tuon seurakunnan enkelille: Ilm.3:14-
Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita, näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku: Minä tiedän sinun tekosi !... olen minä oksentava sinut suustani ulos.
Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse ( Tiedosta rikas ja Jumalan ilmoituksesta rikas ja voideltu seurakunta )
etkä tiedä että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston ( riisuttu Jumalan lapsi)
Minä neuvon sinua ( minä Karitsa ) ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit ( elämän puun tietoa) ja valkeat vaatteet ( Armo puku ), että niihin pukeutuisit... ja silmävoidetta, voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
Kaikkia niitä joita minä pidän Rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan,( myös muita seurakuntia jotka ovat " viimeisen seurakunnan rinnalla )
Katso minä seison ovella ja kolkutan...
Jolla on korva se kuulkoon mitä Henki seurakunnille sanoo.'
Tieto?
15
106
Vastaukset
- jaakobista
Lisäys.
Ilm:11: 3 Ka minä annan kahdelle säkkipukuiselle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida...
- Raamatuntutkijat ja Jehovan-todistajat ovat nämä säkkipukuiset todistajat, he ovat Laodikean seurakunta, sirotelkoot tuhkaa päällensä ja tehkööt parannusta sillä heillä on " taivasten valtakunnan avaimet".
-avatkoon Jehovan-todistajat Jumalan armoalttarin jonka alla oleville sanotaan: levätkää vielä hetki. Jolla Henki on, ymmärtää mitä se tarkoittaa!
Heillä on suora vastuu Jumalan ja Karitsan edessä ihmiskunnan pelastuksesta ja saapumisesta tuon Armoalttarin ääreen sillä "voidellut" eivät saa tehdä itseään ilmeisiksi! - jolla korva on kuulkoon mitä Henki seurakunnalle sannoo ja ymmärtäköön mitä se tarkoittaa!- sata vuotta
...kyllä tässä tuhkaa tarvitaankin kutreihin ripoteltavaksi, kun lukee näitä massapostituksia.
ei siinä muuta, mutta sano nyt jotain omintakeista, pitkä letka raamatun lauseita on tosi puuduttava asia.
suosittelen vähäksi aikaa jonkun muun lukemista, aika voisi olla semmoiset pienet sata vuotta. - jaakobista
sata vuotta kirjoitti:
...kyllä tässä tuhkaa tarvitaankin kutreihin ripoteltavaksi, kun lukee näitä massapostituksia.
ei siinä muuta, mutta sano nyt jotain omintakeista, pitkä letka raamatun lauseita on tosi puuduttava asia.
suosittelen vähäksi aikaa jonkun muun lukemista, aika voisi olla semmoiset pienet sata vuotta.Kyllä, teen muutakin, luen: C.T.Russell: Jumalan aikakausi suunnitelma,- The herald of Christs's Kingdom (google) ja kuuntelen musiikkia,
-Segred Garden: Hymn to Hope ( you tube) vaikkapa sitten "100 vuotta"...
Suosittelen !
- Jookosta
Ymmärrän kyllä että täysikuu valvottaa jaakobistia siinä kuin saabistiakin,
Kokeile lyhyitten ja ytimekkäitten aloituksien tekoa silloin kun yöllä valvottaa?- jaakobista
Niimpä, on noilla taivaalle asetetuilla " voimilla" ihmeellinen vaikutus, ilman niitä emme olisi...
Jer.4:7-10 - Jer. 4:10
jaakobista kirjoitti:
Niimpä, on noilla taivaalle asetetuilla " voimilla" ihmeellinen vaikutus, ilman niitä emme olisi...
Jer.4:7-10En kylläkään ymmärrä täysikuun yhteyttä esim, tähän...
Jer.4:10:
- Ja minä sanoin: ”Voi, Suvereeni Herra Jehova! Totisesti olet pettämällä pettänyt tämän kansan ja Jerusalemin sanomalla: ’Teille tulee rauha’, ja miekka on yltänyt aina sieluun asti.” - jaakobista
Jer. 4:10 kirjoitti:
En kylläkään ymmärrä täysikuun yhteyttä esim, tähän...
Jer.4:10:
- Ja minä sanoin: ”Voi, Suvereeni Herra Jehova! Totisesti olet pettämällä pettänyt tämän kansan ja Jerusalemin sanomalla: ’Teille tulee rauha’, ja miekka on yltänyt aina sieluun asti.”Ei " täydellä kuulla" siihen olekkaan yhteyttä.
Katso 1:n Kun.k.3:17-28
-ja vertaa sitten " Jumalan miekan" tuomiota, kahteen " säkkipukuiseen todistajaan"
ja näet kuinka ihmeelliset ja oikeudenmukaiset ovat Jehowan tiet... - avo-osastolla vaan
jaakobista kirjoitti:
Ei " täydellä kuulla" siihen olekkaan yhteyttä.
Katso 1:n Kun.k.3:17-28
-ja vertaa sitten " Jumalan miekan" tuomiota, kahteen " säkkipukuiseen todistajaan"
ja näet kuinka ihmeelliset ja oikeudenmukaiset ovat Jehowan tiet...Erikoisen kummallinen rinnakkainasettelu olikin.....
Salomon tuomio ja säkkipukuiset todistajat,
vertaillaan ny sitten...
pitäsköhän mennä ottamaan oma päivälääke ennenkuin minunkin kuuppa sekoo...hihiih - jaakobista
avo-osastolla vaan kirjoitti:
Erikoisen kummallinen rinnakkainasettelu olikin.....
Salomon tuomio ja säkkipukuiset todistajat,
vertaillaan ny sitten...
pitäsköhän mennä ottamaan oma päivälääke ennenkuin minunkin kuuppa sekoo...hihiihVoisiko jotain ajatusta löytyä kuitenkin?
Salomo oli tuomareiden seuraaja ja loistoisa kuningas, temppelin rakentaja.
Kristus on kuningas ja ylimmäinen tuomari, temppelin rakentaja.
Salomonin tuomio oli merkityksellinen esikuva siitä tuomiosta jolla Jumalan lapset ja seurakunta saavat "tuomionsa".
"Lapsi " jonka "synnyttäjä" ja se joka halusi lapsen itselleen korvauksena menettämästään lapsesta, -kuvaa vertauksellisella tavalla "Jumalan lasta" ja hänen uskoaan ja nuo "synnyttäjät" seurakuntaa.
Raamattuun ei ole kirjoitettu mitään, mikä ei olisi tarkoitettu opiksi ja ojennukseksi.
Keesus itse esitti paljon vertauksia ja vetosi vanhan testamentin kirjoituksiin ja se on meillekkin sallittua.
Seuran kirjallisuudessa on varmasti myös paljon vastaavia esimerkkejä joten voit sitä kautta tuoda ajatuksiasi esille ja sovittaa niitä myös omaan ajatusmaailmaasi. - jaakobista
jaakobista kirjoitti:
Voisiko jotain ajatusta löytyä kuitenkin?
Salomo oli tuomareiden seuraaja ja loistoisa kuningas, temppelin rakentaja.
Kristus on kuningas ja ylimmäinen tuomari, temppelin rakentaja.
Salomonin tuomio oli merkityksellinen esikuva siitä tuomiosta jolla Jumalan lapset ja seurakunta saavat "tuomionsa".
"Lapsi " jonka "synnyttäjä" ja se joka halusi lapsen itselleen korvauksena menettämästään lapsesta, -kuvaa vertauksellisella tavalla "Jumalan lasta" ja hänen uskoaan ja nuo "synnyttäjät" seurakuntaa.
Raamattuun ei ole kirjoitettu mitään, mikä ei olisi tarkoitettu opiksi ja ojennukseksi.
Keesus itse esitti paljon vertauksia ja vetosi vanhan testamentin kirjoituksiin ja se on meillekkin sallittua.
Seuran kirjallisuudessa on varmasti myös paljon vastaavia esimerkkejä joten voit sitä kautta tuoda ajatuksiasi esille ja sovittaa niitä myös omaan ajatusmaailmaasi.Pahoittelen kirjoitusvirhettä/virheitä; "Keesus" , piti tietystikkin kir, Jeesus!
Jahas.
Ilmestyskirja, kuuluisa teos, jossa jumalallinen ja pyhä Johannes salasi kaiken tietämänsä. Ilmestykset tulevat tulkitsijoilta, jotka eivät tiedä mitään.- jaakobista
On totta että Ilmestyskirja on "Apokalyptinen" teos ja siten moonin tavoin tulkittavissa.
Kun se on kuitenkin saanut Jumalan tahdon mukaisesti paikkansa Raamatussa, on se silloin tarkoitettu myös tulkittavaksi.
Ilmestyskirja on ainoa Raamatunkirja jota ei lueta Ortodoksisessa "liturgiassa" eikä se todellakaan olekkkaan "liturgiaa" ...
Ilmestys on "lopunajalle" tarkoitettu opas sisältäen kehotuksen pysymään hengellisesti "valveilla.
Se on nyt ajankohtaisempi kuin koskaan sillä edessä on vaikeita aikoja joiden merkitys Jumalan aikakausi suunnitelmassa tulisi ymmärtää.
Eräs ajankohtainen asia on nyt "toisen pedon nouseminen" kun ensimmäinen "peto" luovuttaa sille valtaa parhaillaan,-mitä ajatuksia tämä herättää? jaakobista kirjoitti:
On totta että Ilmestyskirja on "Apokalyptinen" teos ja siten moonin tavoin tulkittavissa.
Kun se on kuitenkin saanut Jumalan tahdon mukaisesti paikkansa Raamatussa, on se silloin tarkoitettu myös tulkittavaksi.
Ilmestyskirja on ainoa Raamatunkirja jota ei lueta Ortodoksisessa "liturgiassa" eikä se todellakaan olekkkaan "liturgiaa" ...
Ilmestys on "lopunajalle" tarkoitettu opas sisältäen kehotuksen pysymään hengellisesti "valveilla.
Se on nyt ajankohtaisempi kuin koskaan sillä edessä on vaikeita aikoja joiden merkitys Jumalan aikakausi suunnitelmassa tulisi ymmärtää.
Eräs ajankohtainen asia on nyt "toisen pedon nouseminen" kun ensimmäinen "peto" luovuttaa sille valtaa parhaillaan,-mitä ajatuksia tämä herättää?Vai luovuttaa peto valtaansa. Noooh... minä ajattelen Ilmestyskirjan kirjoittajan kyllä puhuneen lähinnä sen aikaisista tapahtumista. Jeesustahan oli jo tuolloin odotettu useita vuosikymmeniä kovasti takaisin mitään ei vaan näkynyt. Ilmestys on jonkinlainen buusti ja rohkaisu silloisille Jeesuksen seuraajille.
Mikä peto sitten on? Rooma? Juutalaiset? Kilpailevat lahkot?
Vaikea tietää, vastaus löytyy kyllä silloisesta ajasta, ei nykyisyydestä.
- risto räppääjä
Heti kun itse olet tunnin ilman nettiä.Se ei sinulta valitettavasti onnistu koska nukut kuulema netti sylissäsi silmät auki aikamiinen fakiiri
- kone vai netti.....
* koska nukut kuulema netti sylissäsi silmät auki aikamiinen fakiiri*
Täytyykin olla aika fakiiri jonka syliin netti mahtuu....
http://www.nettiapaja.net/uploads/2011/05/netti_ei_toimi1.jpg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241