monet yrittäjätuttuni ovat jo puuhaamassa yritystä ulkomaille. edullisemman verotuksen ja oman yrityksensä elinkelpoisuuden turvaamiseksi.
ainoa keino ja lääke suomessa on nykyään trendiksi tullut hintojen törkeä korottaminen. kuljetusalan lisäksi vaikeuskissa on muutkin yrittäjät jotka joutuvat liikkumaan työkseen. epävarma aliahteleva ja erittäin ylimielinen tyranni-sanelupolitiikka verotuksessa tekee mm. sijoittamisen ja investoimisen liian riskialttiiksi kun ei tiedä mitä kuuakuden tai vuoden päästä verotetaan ja miten-
myyn ja lähden, piste
urpilainen taas vauhdissa
6
<50
Vastaukset
- hullua!
Niin ja tänne luodaan erinomaiset mahdollisuudet joillekin usalaisille suurfirmoille. Lappi on jo usalaisten omistuksessa melkein.
Päivittäistavarkauppojahan ei paljon muita enää ole kuin s-ryhmä ja kesko liideli. Nämä kuuluvat hyvä veli -verkostoon ja saavat parhaat kauppapaikat joka kaupungista.
Tavallinen suomalainen työtekevä yrittäjä ei pärjää. Mamut saavat tukia ja heidän kebab-baarit kannattaa, vaikka niissä ei ole asiakkaita.
Tämä on kokkeleiden aikaansaannos. Ei enää kokkelipressaa, kiitos!- hhhhh!
Mä tilaan netistä melkein kaikki ja ulkolaisilta sivuilta. Usasta, Kiinasta, Intiasta, suotta mä makselen välityspalkkioita. Olen jopa ruokaa tilannut
- 43653u5thdt
Meinaatko tosissasi, jos ne sun yrittäjätuttavat on kauppiaita, niin meneekö ne vaikka Virolaisille kauppaamaan leipää ja makkaraa. Meinaatko että Virolaiset ostaa kumiankka ja makkaraa joka on leipätuotetta. Vai onko ne metallialan yrittäjiä, meinaatko kauankin pärjätä ulkomailla. Siitä vaan ulos, niin uusia yrityksiä tulee teidän jättämille markkinapaikoille.
- fyrkkaaaaaaaaaaaaaaa
et taida tuntea juurikaan yritysmaailmasta mitään. jos sulla on yritys härmässä kumikorjaamo oy, joka korjailee kumeja. yritys siirretään kirjoille vaikka luxemburgiin, niin kyllä se korjailee niitä kumeja edelleen härmässä. sama koskee mm. kauppoja jne. esimerkkinä näin tehneistä suuremmista yrityksistä mainittakoon mm. kone oy, fortum, finnair, elqotec, nordea pankki, jne-. jos asioit esim nordeassa, varaatko matkan vai menetkö fillarillasi-
- Tuumailija.
Jutta se jaksaa jumpputtaa,rikaiden verosta,johan se on laskettu että siitä ei paljon kertyisi loiseläjille,mutta jos se raja laitetaisi yle veron tasolle,niin sitten vois jo valtio velankin maksaa pois.
- tietotaito
tankillinen dieseliä 2 vuotta sitten luokkaa 60 euroa. nyt sama 115 euroa.
mistä erotus on pois. se on kaikesta muusta kulutuksesta. ravintolakäyneistä, elokuvateattereista, muista palveluista harrastuksista jne. nyt vero menee suoraan valtion kassaan ja työllistämisvaikutus tasan nolla- vitun hienoa ja osaavaa politiikkaa joka saralla. miksi veroprosenttia ei sitten voisi laittaa tasan sataan ja kaikki mitä tarvitsee hankkia, voisi sitten hakea vaikka joillain kupongeilla jotka tulisi anoa sitten erikseen-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469