Kookomusko guggenheimin kannalla?

Ääni meni!

Helsingin suurin valtuustoryhmä? Valtuuston isoin ryhmä guggenheimin takana HS kertoo.

HS
>
Helsingin kaupunginvaltuuston kolmen suurimman ryhmän puheenjohtajat suhtautuvat Guggenheim-raportissa esitettyihin lukuihin ja aikatauluihin myönteisesti.
>
http://www.hs.fi/kulttuuri/Suurimpien valtuustoryhmien johtajilta kannatusta Guggenheim-esitykselle/a1305553069017

6

63

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

Epäilitkö ettei olisi? Kaikki muut paitsi Kristilliset ja Perus Suomalaiset vastaan.

• Ei voi olla totta

Uskomatonta! Tämä ei ole vain helsinkiläisten asia. Valtiota huudetaan heti apuun kun suuruudenhulluus paljastuu. Eliitti tanssii ja laiva uppoaa.

• En edes maksusta

En ole käynyt edes Kiesmassa.

Takuulla en lähtisi kukkenhaimiin.

• Tosi on

Se on sitä " Arvojohtajuutta " nyt teille Helsinkiläisille. Arvot on hyvin hallussa mikä on todella tarpeellista ja mikä ei kaupunkilaisille. Repikää siitä hyvä ,että tuli ilmi tämäkin ennen vaaleja. Jytkyttelemisiin!

• Jo on verkosto!

Saksan kukkenhaimi on jossain vanhassa pankissa. Abu dabiin sitä vasta rakennetaan. Saksassa ja venetsiassakin on joku,.. kukaan ein tunne. Kukaan vaan ei usalla tunnustaa, että ei tunne taikka tiedä, ettei tyhmältä juntilta vaikuttaisi.

Olen mielelläni juntti tässä asiassa ja toden totta ei kiinnosta tämä verkosto. Ei sillä ole minulle mitään lisäarvoa annettavaksi.

On siinä meillä verkostoa..

• Jo on verkosto

Maailmassa on muutama rupunen guggenheim ja sitä myydään meille jonain ihme maailman laajuisena verkostona!

Kyllä meitä taas höpläytettään! Rahastava markkinoinnilla ja suunnittelulla.

Ei mistään, pitää jo maksaa hirmuiset summat säätiölle!

Ei suomalaiset tällaisessa bisneksessä pysy jenkkihöpläyttäjien peressä, muuta kuin maksamalla. Minä en halua maksaa.

http://www.guggenheim.org/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe