1. Herrojen ja pankkiirien vihaaja (syy: miksi minulla menee huonosti ja vaimo lähti lätkimään)
2. Työnantaja on viholliseni, riistäjä, kapitalisti. (OK, myönnän, palkkatuloillani olen maksanut OK-taloni ja ajelen suhteellisen uudella Skodalla)
3. Työssäni minua kiinnostaa vain raha.
4. Työpäiväni alkaa tasan 8:00 (vähän vedätän yli) ja päättyy tasan klo 16:00. (vähän vedätän tyhmää työnantajaa tässäkin, eli lähden yleensä varttia vaille)
5. Muistan pitää TES:n mukana siltä varalta, jos työnantajani sattuu ehdottamaan jotain. (Virkistyspäiviä ja koulutuspäiviä ei lasketa, koska näistä aiheutuu työnantajalle vahinkoa, eli tulonmenetyksiä eikä tarvitse olla töissä, jossa minua ei arvosteta)
6.Työpaikkani pahimmat petturit ovat työnantajalle mielistelevät, yli-innokkaat kiipijät.
(ainoa hyvä puoli näissä henkilöissä on se, että muiden työkavereiden kanssa saadaan kulutettua päivää pilkkaamalla näitä reppanoita.)
7.Äänestin Vasemmistoliittoa eduskuntavaaleissa (Arhinmäen täytyy päästä olympialaisiin. Tämän jälkeen kannattaa heittäytyä niin hankalaksi hallituskumppaniksi, että hallitus kaatuu)
8.Vero euroni annan mieluummin lähiökapakoiden kavereitani, kuin maahanmuuttajille (tätä en sano koskaan ääneen, koska haluan luoda kuvan suvaitsevaisesta veijarista)
9.Kannatan ja suosittelen laittomia lakkoja.(= menetyksiä työnantajalle)
10.Seuraan mediasta pelkästään urheilua (jalkapallo on paras)
11. Verot ylös, siis yrittäjiltä ja niiltä, jotka ovat hankkineet ylisuuret tulot nuoleskelemalla työnantajaa.
12. Lisää valtionyhtiöitä.
13. Eläkeiän lasku (olen eläkkeeni ansainnut)
ONNEKSI olkoon, jos vastasit vähintään kymmeneen kohtaan KYLLÄ äänestä PAAVOA!
Äänestänkö Arhinmäkeä presidentiksi VAALIKONE
Jukka P
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857