Elikkäs... Oon 15v. , vanhemmat on eronnu vuosii sit..Oon huolissani isästäni koska hänellä on kolme veritulppaa, joista kaksi keuhkoissa, ollut sairaalassa muutaman päivän, saanut lääkkeet mutta epäterveelliset elämäntavat (rasvainen ruokavalio, ei syö vihanneksia, käyttää aika runsaasti alkoholia) ja pelkään kokoajan ettei hän elä enää pitkään ja minun on vaikeaa saada sitä mielestäni. Ja mua painaa myös se et mul ei oo isäni kanssa kovin hyvät välit ja näen häntä vähemmän kuin aikaisemmin koska hänen naisystävänsä on tärkeämpi ja hän ei ilmeisesti tajua että olen vielä niin nuori että tarvitsen häntä enemmän. Mitä pitäisi/kannattaisi tehä?
Tämmöstä...
3
207
Vastaukset
- Tyttövaan...
ps. en tiennyt minne muualle olisin tämän laittanut niin laitoin tän otsikon alle
- gftttt
Isäsi tilanne vaivaa sinua, mutta sinun ei pitäisi kantaa kohtuuttomasti huolta ja vastuuta asiosta joille et yksinkertaisesti voi mitään. Aikuisen ihmisen syöminen ja juominen on hänen omissa käsissään, ja muutos lähtee aina ihmisestä itsestään. Oletko kirjoittanut isällesi ja kertonut miltä sinusta tuntuu? Tai mitä jos kirjoittaisit huolistasi esim. tänne, ehkä sieltä osataan antaa jotain neuvoja:
http://www.mll.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/
- JK
OTA ISÄÄSI YHTYEYTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522804837Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003596Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293069Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672380Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022299TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941585Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281339- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761314- 67986