Tämmöstä...

Tyttövaan...

Elikkäs... Oon 15v. , vanhemmat on eronnu vuosii sit..Oon huolissani isästäni koska hänellä on kolme veritulppaa, joista kaksi keuhkoissa, ollut sairaalassa muutaman päivän, saanut lääkkeet mutta epäterveelliset elämäntavat (rasvainen ruokavalio, ei syö vihanneksia, käyttää aika runsaasti alkoholia) ja pelkään kokoajan ettei hän elä enää pitkään ja minun on vaikeaa saada sitä mielestäni. Ja mua painaa myös se et mul ei oo isäni kanssa kovin hyvät välit ja näen häntä vähemmän kuin aikaisemmin koska hänen naisystävänsä on tärkeämpi ja hän ei ilmeisesti tajua että olen vielä niin nuori että tarvitsen häntä enemmän. Mitä pitäisi/kannattaisi tehä?

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttövaan...

ps. en tiennyt minne muualle olisin tämän laittanut niin laitoin tän otsikon alle

• gftttt

Isäsi tilanne vaivaa sinua, mutta sinun ei pitäisi kantaa kohtuuttomasti huolta ja vastuuta asiosta joille et yksinkertaisesti voi mitään. Aikuisen ihmisen syöminen ja juominen on hänen omissa käsissään, ja muutos lähtee aina ihmisestä itsestään. Oletko kirjoittanut isällesi ja kertonut miltä sinusta tuntuu? Tai mitä jos kirjoittaisit huolistasi esim. tänne, ehkä sieltä osataan antaa jotain neuvoja:

http://www.mll.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/

• JK

OTA ISÄÄSI YHTYEYTÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2085
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1826
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1776
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1503
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      167
      1316
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      56
      1274
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      62
      1074
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      969
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      942
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      929
    Aihe