Elikkäs... Oon 15v. , vanhemmat on eronnu vuosii sit..Oon huolissani isästäni koska hänellä on kolme veritulppaa, joista kaksi keuhkoissa, ollut sairaalassa muutaman päivän, saanut lääkkeet mutta epäterveelliset elämäntavat (rasvainen ruokavalio, ei syö vihanneksia, käyttää aika runsaasti alkoholia) ja pelkään kokoajan ettei hän elä enää pitkään ja minun on vaikeaa saada sitä mielestäni. Ja mua painaa myös se et mul ei oo isäni kanssa kovin hyvät välit ja näen häntä vähemmän kuin aikaisemmin koska hänen naisystävänsä on tärkeämpi ja hän ei ilmeisesti tajua että olen vielä niin nuori että tarvitsen häntä enemmän. Mitä pitäisi/kannattaisi tehä?
Tämmöstä...
3
183
Vastaukset
- Tyttövaan...
ps. en tiennyt minne muualle olisin tämän laittanut niin laitoin tän otsikon alle
- gftttt
Isäsi tilanne vaivaa sinua, mutta sinun ei pitäisi kantaa kohtuuttomasti huolta ja vastuuta asiosta joille et yksinkertaisesti voi mitään. Aikuisen ihmisen syöminen ja juominen on hänen omissa käsissään, ja muutos lähtee aina ihmisestä itsestään. Oletko kirjoittanut isällesi ja kertonut miltä sinusta tuntuu? Tai mitä jos kirjoittaisit huolistasi esim. tänne, ehkä sieltä osataan antaa jotain neuvoja:
http://www.mll.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/
- JK
OTA ISÄÄSI YHTYEYTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802085
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641826Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461776- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1671316Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561274Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621074- 70969
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15929