Timo Soini ei ole rasisti

Anonymousx

Timo Soini ei ole rasisti.

28

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha8222222

      Aivan samaa mieltä kanssasi.

    • no ei todellakaan ol

      Maahanmuuttopolitiikka ja rasismi ovat kaksi eri asiaa. Moni perusuomalaisia dissaava idiootti ei tätä ymmärrä.
      Tuntuu herroja ja entisiä valtapuoluelaisia vaan kovasti vieläkin v..tuttavan tämä kansan antama näpäytys äänestää perusuomalaiset yhdeksi isoimmaksi eduskuntaporukaksi, jopa keskustan edelle.
      Nyt sitten heitetään lokaa ja takerrutaan joka ainoaan asiaan ja möläytykseen joita jotkut yksittäiset kansanedustajat suustaan päästelevät. Perusuomalaiset yleisestiottaen sanovat ilmeisesti liian suoraan suomalaisten suulla. Täällä on kokoomuksen ja muiden teeskentelevien hyssyttelijöiden ansiosta totuttu kiertelemään, kaartelemaan ja suorastaan valehtelemaan niin kauan, että alkuperäinen asia on lopulta unohdettu.
      Hyssytellään, vaikka todellisuudessa varmaan 95 % tavallisista töissä käyvistä veronmaksajista on aivan samaa perussuomalaisten kanssa mieltä esim. maahanmuuttoasioista. Järjestäsivät vaikka kansanäänestyksen siitä, otetaanko tässä taloustilanteessa maahnmuuttajia suomeen ja katsoisivat kuinka käy? Mutta eivät uskalla ja jokainen tietää miksi.
      tässä nähdään demokratian huono puoli. Kansan tahto toteutuu lopulta yhtä huonosti kuin vaikkapa kehnossa diktatuurissa.

      Ironista on se, että kansallismielinen puolue joka haluaisi ajaa nimenomaan suomalaisten asioita suomessa on saanut kermaperseiltä tälläiset vihat niskaansa. Etenkin RKP:tä tuntuu jurppivan perussuomalaisten nousu. Mutta Soinihan pätki eilisessäkin tentissä RKP.n Evan 3-0, kun tämä yritti jotain sössöttää Timolle porukkansa sooloilevista jäsenistä ja rasismista.

      Toivottavasti perussuomalaisten menestyksen johdosta saadaan maahan muitakin kansallismielisiä puolueita. Toki jokaisen tuloryhmän ja "yhteiskuntaluokan" pitää tasapuolisesti saada ääni kuulumaan mutta hassua kyllä, todellinen kansan ääni on puuttunut näihin päiviin asti.

      • - mutta

        minusta se oli hienoa että Soini pantiin vaalitentissä seinää vasten niin rasismin kanssa flirttailusta kuin ilmastohöpsismistäänkin


      • kuka on populisti
        - mutta kirjoitti:

        minusta se oli hienoa että Soini pantiin vaalitentissä seinää vasten niin rasismin kanssa flirttailusta kuin ilmastohöpsismistäänkin

        Tässä sinulle mietittävää.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10378762


      • Näin mielestäni

        Esim, saksassa maahanmuutajat on luokiteltu eri ryhmiin. On työperäiset maahanmuutajat, pakolaiset ja sosiaalipakolaiset. Näin pitäisi myös Suomessa olevat luokitella, eikä yhteen klimppiin kaikkia,


      • Soini on populisti
        kuka on populisti kirjoitti:

        Tässä sinulle mietittävää.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10378762

        mutta mitä uutta tuon linkin takaa avautui? Samaa joutavaa jankutusta on netti pullollaan. Soinin fanien mielestä Soini, viimekeväinen median lellikki, onkin nyt yhtäkkiä median uhri, kun kupla on puhjennut.


      • Soini_pressaksi
        Soini on populisti kirjoitti:

        mutta mitä uutta tuon linkin takaa avautui? Samaa joutavaa jankutusta on netti pullollaan. Soinin fanien mielestä Soini, viimekeväinen median lellikki, onkin nyt yhtäkkiä median uhri, kun kupla on puhjennut.

        Median uhri on Timo Soini. Siinä olet oikeassa. Muttei ääniä ole vielä laskettu, varsinainen äänestyspäivä on vasta sunnuntaina.


      • kupla puhkesi jo
        Soini_pressaksi kirjoitti:

        Median uhri on Timo Soini. Siinä olet oikeassa. Muttei ääniä ole vielä laskettu, varsinainen äänestyspäivä on vasta sunnuntaina.

        myöhäistä varoa kun maito on kaatunut


    • :|:

      mihin tästäkin on hävinnyt täysin asiallinen kommenttini?

      On se nyt PRKL!

      • On aika kornia, että sinä et tässä vaiheessa tiedä, minne viestisi katoa hupsahti.

        Minä en sitä ole nähnytkään.

        Korneinta on, että silti voin kertoa, minne se on hävinnyt ja miksi.


      • :|:
        Mover kirjoitti:

        On aika kornia, että sinä et tässä vaiheessa tiedä, minne viestisi katoa hupsahti.

        Minä en sitä ole nähnytkään.

        Korneinta on, että silti voin kertoa, minne se on hävinnyt ja miksi.

        viestien sensurointi yleiseltä keskustelupalstalta on rikos.


      • :|: kirjoitti:

        viestien sensurointi yleiseltä keskustelupalstalta on rikos.

        Eihän tänne uskalla melkein mitään kirjoittaakaan, kun joka toinen viesti poistetaan täysin ilman syytä.


    • Sakkeus62

      Timo Soini ei ole rasisti, mutta moni häntä äänestänyt on.

      • Juha8222222

        Tiedän tämän, yksikin mies joka on Persu aatemaailmaltaan niin hän vihaa homoja koska hän sanoi mulle ettei halua nähdä koko miehen naamaa ja vihaa häntä koska on homo.


    • Mistäs tiedät mitä hän on? Itse olin työn puolesta yhden hänen monivuotisen kaverinsa kanssa tekemisissä ja sain hyvä kuvan mitä tuo puolue, ja Soini on :) Mutta ei siitä sen enempää täällä. Arvailkaa lisää :)

      • 11+11

        Tunnen kanssa kaverin koiran veljen omistajan sisaren serkun kautta yhden tämmöisen ihmisen! Eli siis kaikki puheet, jotka olen kuullut niin ovat täyttä faktaa. Arvailkaa itse loput ;)


    • Ei perssuomalainen

      Noh, Soini on johtohahmo puolueelle, johon kuuluvat esim. näitä tekstejä kirjoittaneet ihmiset:

      "breivikin (Norjan viimekesäinen joukkomurhaaja) tapaisia ihmisiä pitäisi meikäläistenkin puolelta löytyä. kun olis tarpeeks yhtä hienoja miehiä, ni saatais tää mamutilanne hallintaan"

      "tuli tosta perheiden yhdistämisista mieleen että miksei vaan tapeta kaikki"

      "Pian natseja tarvitaan taas. Demokraatit ja monikulttuuri tuhoavat kaiken. Natsit tuhosivat vain vastustajiaan. Taistelivat monikulttuuria vastaan jo 1930-luvulla. Suosivat tervettä ja alkuperäistä. Alkuperäistä eurooppalaista."

      Vastauksena linkitykseen: "Tämä jenkkisotilas tappoi aseettomia siviilejä huvikseen"
      "Onpahan muutama rättipää vähemmän.."
      "Ei tarvi miettiä, kun tapetaan ne kaikki"

      Lisa Siirainen, Perussuomalaisten varavaltuutettu Nurmijärveltä esimerkiksi sanoi näin:

      "mies joka maksusta panee neekeriä pysyköön kaukana minusta...sama kyllä koskee jos ilmakseks tollasta otusta laittaa"

      "presidentillähän on nykyään vain edustustehtävät....tässä sitä on edustavan näkönen PIIIIIIIP" kommentti koskien Tarja Halosta.

      "minähän tätä Ahvenanmaata olen ehdottanut jo pitkään pakolaisparatiisiksi" Teuvo Hakkaraisen surullisen kuuluisasta kommentista.

      Paljon lisää todelliset ajatukset paljastavia kommentteja voi lukea täältä:
      http://natsivahti.blogspot.com/

      Että niin, jos Soini ei itse ole rasisti niin ainakin hänen puolueensa ja äänestäjänsä ovat nimenomaa sitä. Ja noh, olen aika varma, että Soini vain ymmärtää pitää mölyt mahassaan ja antaa muiden jäsenten puhua omatkin mielipiteensä julki. Voi sitten itse näyttää hyvää esimerkkiä ja pitää maineensa puhtaana jakelemalla varoituksia. Kuitenkin, oli Soini itse rasisti tai ei, en ikinä antaisi ääntäni miehelle, joka on tällaisten ihmisten johtohahmo.

      • :|:

        en minäkään.

        Sen mielestähän kun nееkеri raiskaa suomalaisen napapaitatytön, se on pyhä toimitus ja syntyvä äpärä on pyhimys.


      • Soini_presidentiksi

        Todelliset natsit ovat kokoomuslaisia. Kokoomuslaiset ovat murhaajia; lahtareita. Kokoomuslaiset vievät leivän lasten suusta, koska kokoomuslaiset ovat miljonäärejä. Miljonääri Sauli Niinistöä tukevat melkein kaikki Suomen miljonäärit. Kun annetaan entistä enemmän lisää miljonääreille, niin se on köyhiltä pois ja köyhät ovat nälkäkuoleman partaalla.


      • Ei perssuomalainen
        :|: kirjoitti:

        en minäkään.

        Sen mielestähän kun nееkеri raiskaa suomalaisen napapaitatytön, se on pyhä toimitus ja syntyvä äpärä on pyhimys.

        Mitäs silloin tapahtuu, kun suomalainen mies raiskaa suomalaisen napapaitatytön? Toimitus on vain normaali rikos ja syntyvä äpärä suomenkansalainen, niin väliäkö tuolla sitten? Tyttö sai mitä tilasi kun oli napapaita päällä.

        Suomalaiset miehet edelleen raiskaavat eniten tässä maassa, ihan vain tiedoksi sinullekin. Ei ole yhtään erilainen toimitus kuin maahanmuuttajan tekemän raiskaus, ihan samasta rikoksesta kyse.


      • ei perssuomalainen
        Soini_presidentiksi kirjoitti:

        Todelliset natsit ovat kokoomuslaisia. Kokoomuslaiset ovat murhaajia; lahtareita. Kokoomuslaiset vievät leivän lasten suusta, koska kokoomuslaiset ovat miljonäärejä. Miljonääri Sauli Niinistöä tukevat melkein kaikki Suomen miljonäärit. Kun annetaan entistä enemmän lisää miljonääreille, niin se on köyhiltä pois ja köyhät ovat nälkäkuoleman partaalla.

        Niinpä tässä aiotaankin äänestää Haavistoa, ei ole Niinistö ja Soini ainoat vaihtoehdot.


      • sinähän puhut asiaa
        ei perssuomalainen kirjoitti:

        Niinpä tässä aiotaankin äänestää Haavistoa, ei ole Niinistö ja Soini ainoat vaihtoehdot.

        kakkonen on ykkönen =)


      • :|:
        Ei perssuomalainen kirjoitti:

        Mitäs silloin tapahtuu, kun suomalainen mies raiskaa suomalaisen napapaitatytön? Toimitus on vain normaali rikos ja syntyvä äpärä suomenkansalainen, niin väliäkö tuolla sitten? Tyttö sai mitä tilasi kun oli napapaita päällä.

        Suomalaiset miehet edelleen raiskaavat eniten tässä maassa, ihan vain tiedoksi sinullekin. Ei ole yhtään erilainen toimitus kuin maahanmuuttajan tekemän raiskaus, ihan samasta rikoksesta kyse.

        valehtelet.

        Soini ei ole puhunut mitään suomalaisten tekemien raiskausten pyhyydestä.


      • Ei perssuomalainen
        :|: kirjoitti:

        valehtelet.

        Soini ei ole puhunut mitään suomalaisten tekemien raiskausten pyhyydestä.

        En tehnyt väittämiä, kyselin vain. Niin, ja kerroin muutaman faktatiedon. :)


      • Ei perssuomalainen

        Ja tosiaan, perussuomalaisethan ovat ilmoittaneet blogin sisällön olevan asiatonta ja siten estäneet sen jakamisen facebookissa. Sellaista sananvapautta persut harrastaa (mikä ei toki ole uusi tieto, tämä vain sattuu olemaan edellisiä kertoja räikeämpi tapaus). En siis yhtään ihmettele, että postaukseni on ehtinyt jo nyt saada yhden miinuksen. Eihän totuutta saa tuoda julki!


      • :|:
        Ei perssuomalainen kirjoitti:

        Ja tosiaan, perussuomalaisethan ovat ilmoittaneet blogin sisällön olevan asiatonta ja siten estäneet sen jakamisen facebookissa. Sellaista sananvapautta persut harrastaa (mikä ei toki ole uusi tieto, tämä vain sattuu olemaan edellisiä kertoja räikeämpi tapaus). En siis yhtään ihmettele, että postaukseni on ehtinyt jo nyt saada yhden miinuksen. Eihän totuutta saa tuoda julki!

        kuules Moveri. Oot taas niin kännissä että parempi kun suljet sen koneen ja yrität nukkuu pääsi selväksi.

        Täällä ei paasata mistään persesuomalaisista, vaan rasismista.


    • Ei perssuomalainen

      Hahaha, sinulla tosiaan taitaa olla jotain totuutta vastaan. Ehkäpä se on joku pieni ääni päässäsi, joka kuiskii, että ehkä oletkin väärässä ja ehkä sinun kannattaisi ajatella asioita uudelleen. Sinun kannattaisi kuunnella sitä ääntä, paljon voi oppia, kun antaa itselleen luvan miettiä asioita uusilta kanteilta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe