http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/01/1475952/hs-veikkaus-rikkoo-valtion-elakeohjetta
No eihän tuo sinänsä mikään uutinen ole, että Suomessa lakeja rikotaan, maassammehan joutuvat jopa lahjuslankkutapulit teille tietymättömille ! mutta veikkauksessakin rikkoo lakeja juuri niiden laatijat, kuten alla olevasta listasta käy hyvinkin ilmi!
"Hallintoneuvostoon kaksi uutta jäsentä
Yhtiökokous valitsi Veikkaukselle myös uuden hallintoneuvoston, jonka jäsenet vuosille 2006–2007 ovat kansanedustajat Eva Biaudet (r.), Kaarina Dromberg (kok.), Jukka Gustafsson (sd.), Kauko Juhantalo (kesk.), Ilkka Kanerva (kok.), Jari Leppä (kesk.), Maija-Liisa Lindqvist (kesk.), Minna Lintonen (sd.), Aila Paloniemi (kesk.), Pirkko Peltomo (sd.), Matti Saarinen (sd.), Irja Tulonen (kok.) sekä Kari Uotila (vas.). Hallintoneuvoston jäsenistä uusia ovat Lintonen ja Biaudet.
Lisäksi hallintoneuvoston jäsenenä toimii Veikkauksen henkilökunnan keskuudestaan valitsema edustaja, suunnittelija Teija Kallioperä. Varaedustajana toimii sihteeri Jaana Piironen.
Lisätietoja: www.veikkaus.fi."
Tuo on sitä Suomalaista poliittisen hyväveli jengin, sulle mulle ja kusineille politiikkaa, jota eivät estä edes Suomen lakikirjatkaan !
Late Lapista. SSSS Ry!
VEIKKAUS RIKKOO TIETOISESTI SUOMEN LAKEJA !
Late Lapista.
0
179
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849