Kallen torstai (12.1)

l.juuuh

Miks kaikki parhaimmat on varattuja??? :`(

27

3224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x cunt ry racer

      Siksi koska Nopeat syövät hitaat ja paras nauraa viimeisenä

    • "parhaimmat"

      Ehkä niin.........

      Yksi mukava, komea... kundi vaan jäi mieleen pyörimään.

      • aivan sama miten..

        Ja sinä jäit hehahhailemaan.


    • "parhaimmat"

      Mukavan oloinen kaveri, vapaan version kun löytäis, that's it :)

    • Toiseks paras

      Et vaan huomaa vapaissa piilevää potentiaalia. Jos vietät illan varatun miehen seurasta hurmaantuneena, tuskin vieressä olevalla vapaalla miehellä on mielenkiintoa odotella vuoroaan. Ei puutteessa kärvistely niin herkkua ole, pakkohan siinä on etsiä joku joka kiinnostuu vapaasta vaikka se ei olisikaan yhtä täydellinen.

      • "parhaimmat"

        Sitä sormusta vaan ei heti huomaa katsoa ja tämä oli eka kerta, kun minulle näin käy.
        En todellakaan ole kiinnostunut varatuista, eli kyllä se keskustelu siihen loppuu, kun selviää että toinen on varattu. Ei siinä koko iltaa vietetä :).

        Mikä on kenellekkin täydellistä? Hän oli minun makuuni, täydellisestä en tiedä.
        Ja ehkä tuo "parhaimmat" on väärin kirjoitettu :).


      • toiseksi paras
        "parhaimmat" kirjoitti:

        Sitä sormusta vaan ei heti huomaa katsoa ja tämä oli eka kerta, kun minulle näin käy.
        En todellakaan ole kiinnostunut varatuista, eli kyllä se keskustelu siihen loppuu, kun selviää että toinen on varattu. Ei siinä koko iltaa vietetä :).

        Mikä on kenellekkin täydellistä? Hän oli minun makuuni, täydellisestä en tiedä.
        Ja ehkä tuo "parhaimmat" on väärin kirjoitettu :).

        No hyvä. Olis moraalisaarnan paikka jos olisit ollut sen seurassa koko illan vielä sen jälkeen kun tiesit hänen olevan varattu ;) Mutta nyt ei sit tarvii kun sun oma moraali huolehti asiasta. Moraali tekee ihmisen joskus vähän yksinäiseksi.

        Itsestäni tiedän että muutun paremmaksi ihmiseksi heti kun kohtaan sen oikean ;) Pelottavaa ajatellakaan miten houkuttelevaksi muutun silloin. Olen joskus muuttunut paremmaksi ihmiseksi kohtaamalla melkein oikean, eli naisen vaikutus miehen itsetuntoon ja henkiseen ryhtiin vaan on niin suuri. Onneks ihmissuhteet on fysiikkaa ja kemiaa tunteilla maustettuina, niin ei oikeesti tarvitse tällaisista murehtia. Kyllähän sen vatsanpohjassa tuntee kun kohdalle osuu.


      • "parhaimmat"
        toiseksi paras kirjoitti:

        No hyvä. Olis moraalisaarnan paikka jos olisit ollut sen seurassa koko illan vielä sen jälkeen kun tiesit hänen olevan varattu ;) Mutta nyt ei sit tarvii kun sun oma moraali huolehti asiasta. Moraali tekee ihmisen joskus vähän yksinäiseksi.

        Itsestäni tiedän että muutun paremmaksi ihmiseksi heti kun kohtaan sen oikean ;) Pelottavaa ajatellakaan miten houkuttelevaksi muutun silloin. Olen joskus muuttunut paremmaksi ihmiseksi kohtaamalla melkein oikean, eli naisen vaikutus miehen itsetuntoon ja henkiseen ryhtiin vaan on niin suuri. Onneks ihmissuhteet on fysiikkaa ja kemiaa tunteilla maustettuina, niin ei oikeesti tarvitse tällaisista murehtia. Kyllähän sen vatsanpohjassa tuntee kun kohdalle osuu.

        Kirjoitat hyvin! :)


      • Toiseksi paras
        "parhaimmat" kirjoitti:

        Kirjoitat hyvin! :)

        Kiitos. Sinä kirjoitat hyvin myös ja sinulla on ihastuttavat hymiöt ;)

        Minun Kalle-kokemukset melkein kymmenen vuoden takaisia, vanhempiakin. Hyvin lyhyeksi jäi siellä alkaneet ihmissuhteet. Yleensä aamuun asti, joskus harvoin seuraavaan viikonloppuun.

        Kallessa käynti loppui kun Terttu-Eeva (nimi muutettu) istui bussissa taakseni ja päätti aloittaa pitkäksi venyneen keskustelun säästä. Keskustelu kesti muutamia vuosia, mutta sitten ryhdyin taas matkustamaan bussilla.


    • Varattu hyvä

      Koska me ollaan niin hyviä...

    • nestoripastori

      ... ja ainahan se on niin, että kiinnostus herää vapaaseen vasta silloin, kun joku korjaa hänet pois kuleksimasta, niin se vaan menee...

    • Se nuorempi meistä

      Hattua nostan miehelle joka kykenee hillitsemään itsensä jos ja kun se ihana nainen osuu omalle kohdalle, ja onkin varattu. :)
      Katseita viahdeltiin, läheisyyttä haettiin, juteltiin ja naurettiin. Mutta siihen se jäi. Edelleen tunnen vattanpohjassa kun ajattelenkin häntä kauniine silmineen ja kuinka se hymyili mulle. Hänen puolelta ei ollu kiinnostusta minuun, ja hän ei edes koskenut minuun niin että kukaan sais edes väärää käsitystä. Hän ei edes tiedä kuinka lääpälläni mä häneen olen. Ja kuinka ne kosketukset ja ystävän haluakset muhun vaikutti.
      Fantasioin että olisin vain ottanut ja suudellut ja rakastellut häntä ja yhdessä nukuttu.

      *huoh*
      Ehkä joskus..

      • Et silleen

        Aika hurjaa !!?! Hän ei edes KOSKENUT sinuun, ja kuitenkin ystävänHALAUKSET jäi polttelemaan mieltä.

        *huoh* että mä kärsin kun kuviteltu naikkonen ei edes kosketa halatessaan. Tää voi tapahtua vaan nörtille.


      • love hurts
        Et silleen kirjoitti:

        Aika hurjaa !!?! Hän ei edes KOSKENUT sinuun, ja kuitenkin ystävänHALAUKSET jäi polttelemaan mieltä.

        *huoh* että mä kärsin kun kuviteltu naikkonen ei edes kosketa halatessaan. Tää voi tapahtua vaan nörtille.

        Ei välttämättä mikään nörtti vaan IHMINEN! Ihminen voi ihastua silmänräpyksessä..ja se voi tapahtua jopa kyynikollekin..:D


      • Asdwewsakoiiieu
        love hurts kirjoitti:

        Ei välttämättä mikään nörtti vaan IHMINEN! Ihminen voi ihastua silmänräpyksessä..ja se voi tapahtua jopa kyynikollekin..:D

        pakko olla nörtti jos ei kosketa halatessaan. siis tälleen *halaus*. 3->

        kyyninen nörttikin on omallaan tavallaan ihminen


      • "parhaimmat"

        Juu, hattua nostan minäkin varatulle (mies tai nainen), joka pystyy hillitsemään itsensä.
        Ehkäpä se kiinnostus sen takia just jäi kytemään tässä tapauksessa, tiedä häntä :).


      • Anonyymi

        No voi harmi. Sinulle jäi fantasia ja minulle krapulainen eukko.


    • kö?

      "hän ei edes koskenut minuun niin että kukaan sais edes väärää käsitystä."
      Mun ymmärryksen mukaan kosketti, mutta ei intohimon kanssa?

    • marx but not karl

      Naiset ovat kuin saunavuorot. Parhaimmat ovat varattuja ja loput ovat yleisiä.

      • Karl but not marx

        Niin ja sit kun sattuu oma saunavuoro niin joku on vienyt parhaat löylyt ja se on päässy jäähtymään.


      • hd club
        Karl but not marx kirjoitti:

        Niin ja sit kun sattuu oma saunavuoro niin joku on vienyt parhaat löylyt ja se on päässy jäähtymään.

        Öhöm.. Kopkopkop.. -Kanada


    • kummallista käytöstä

      Flirttaileeko varatut enemmän kuin sinkut?
      Mistä johtuu? Testaavat, josko viehätysvoima on vielä tallella? Vai???

    • Anonyymi

      Tottahan he ovat parhaimpia kun ovat parisuhteessa jo kumppaninsa huomioonottamiseen kasvaneet. Ei varatut ole sinua varten vaan häntä varten jonka kanssa hän kimpassa kulkee.

    • Anonyymi

      Kalle ainakin oli loistava paikka. Ite ekaa kertaa 90-luvun lopussa käymässä ja sen jälkeen siitä tuli vakkaripaikka. Oli sitten hienoa, kun sai naamavipin, eikä tarvinnut enää tunteja jonotella sisään. Paljon tuli uusia "tuttavuuksia", jopa vaimokin löytyi sieltä. Vuosiin ei ole tullut käytä, mutta ehkä siellä nykyäänkin on oman ikäisiä, alle 5kymppisiä ;)

    • Anonyymi

      Minulla käy aina niin, että kun näen kauniin leveälanteisen naisen, niin lähes aina on varattu. Enkä hae mitään nuorta, vaan enemmänkin 35-55v, niin ehkä niille ei kelpaa vapaa mies? Kun olin varattu, niin joka viikko vastaavat naiset antoi jopa puhelinnumeronsa, pyysi käymään, apua auton kanssa, kahville läheiseen baariin, ym. Nyt, kun olen 50v ja etsinyt hymyilevää kurvitarta, niin äkkiä kääntävät katseensa muualle, ehkä ovat sittenkin varattuja? Tai sitten ne, jotka ovat tulleet jutteleen, niin kysyvät heti,mitä teen työkseni, minkälainen asunto, minkälainen auto, käytkö kapakoissa, tapahtumissa, onko mökkiä, ym. No,ei ole kesämökkiä, en käy kapakoissa, kun en käytä alkoholia, auto on ihan tavallinen, kerrostaloasunto. Sanoipa joku, että olen tylsä, kun ei ole paheita, sanoin, että käyn kävelemässä ihan kuntoilun takia ja raittiissa ilmassa, otan aurinkoa, luen lehtiä, mutta ehkä ainoa paheeni on tupakointi, niin kaikki muu käy, mutta he ei siedä tupakoivaa miestä. Harmin paikka, kaikkia kiinnosti siihen asti ja ehkä se oli vain hyvä syy sanoa, että olet tavallinen, et varakas, et menijä ja juhliva? Kyllä yksikin kysyi, että miten noin komeahko, pitkä ja hoikahko mies ei ole varattu? No, eipä käynyt hänellekkään, vaikka en tupakoi autossa, enkä kotona sisällä? Ehkä ne ensin ihastuu, mutta 35-55v nainen ei enään rakastu, kuin rahapussiin, mammonaan, mitä näyttää ystävilleen ja sukulaisille? M50

      • Anonyymi

        Naisista on tullut ahneita vuosien myötä, rakkautta ei saa rahalla ja nykyajan nainen levittää reitensä vain, jos olet julkkis tai rahakas, eikä ole väliä, oletko lyhyt, paksu, kalju ja tyhmä, sohvaperuna. Piereskelet ja vedät kaljaa joka ilta, sellainen mies on turvallinen ja ei saa parempaa, kuin sen ahneen.


      • Anonyymi

        Olipa hyvä kommentti. Mikä naisia vaivaa, kun ei ole tuollaista ottanut, vaan jonkun vitsikkään juopon sohvaperunan, kulkee verkkareissa kesät talvet, piereskelee ja nauraa omille jutuilleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe