On syytä tutustua venäläiseen tittelikäytäntöön hyvissä ajoin ennen Karjalan palauttamista. Vastapuolen neuvottelijoita ei ehkä parane tituleerata tovereiksi, ehkä kuitenkin HERROKSI (gosbodin?)
Karjalan Sanomissa on nyt esillä paikallinen riita, josta palstan putki-/letkumies (henkilö?) voi antaa täydellisen selityksen, mistä oikein on kysymys?
http://www.karjalansanomat.ru/article/grigorjev-nosti-kanteen-maaherra-vai-päämies
Suomessakin titteleistä ollaan ihmeissään?
Rouva puhemies!
Rouva maaherra!
???
Letkumies vai putkimies?
9
165
Vastaukset
- 8721332231
Valehtelet! Sinulla ei ole kaikkia Korkkareita hyllyssäsi! Valehtelet! Tex Willer ampui myös vasemmalla! Valehtelet, kun sulla ei ole virallista valvojaa jeesuksen syntymässä. Valehtelet, kun et äänittänyt tai kuvannut dioille sitä! Minä olen Klenkka ja mulla on kaikki sota-arkistot kotonani. Varastin ne ollessani Isosaaren saunakoskettelijavääpeli!
- DerRevance
Palauttajat ovat aina tervehtineet uljaasti oikea käsivarsi suoraksi kohotettuna.
- kljhgdfvg
Tarjosin jo eilen pojallesi, joka kerskuu asuvansa Helsingin keskustassa ja pörräävänsä suullaan kuin Mersu, herneiden vaihtoa kävyiksi. Sulle on perhepiirissä sama tarjous. Otan pääkopastasi pois ne kaksi kovettunutta hernettä, jotka hankaa kuin helistin kalloasi. Tilalle laitan auenneita männynkäpyjä ja kolme kurkkuräkää. Elämäsi muutuu aivan erilaiseksi ja tunnet olevasi et vain karjalainen piruparka, vaan kunnon ihminen.
- Se avarakatseinen
Aluksi: Ihmeellistä tuo NEUVOSTOTIEDE!
Vai on SE poikani mennyt sellaista kerskumaan. Onpa SE hyvin Saanut hämättyä työtoverisi , NE Tehtaankadun Agentit, joilla on oikeus asua oikeissa kerroksissa.
Poikani asuu tosiaan Helsingin keskustassa, Ullanlinnassa: tuttu ympäristö sinullekin kun kuljettavat sinua öisin jaloittelemassa ja nurkkiin kuseksimassa?
Poikani jatkuvasti tarkkailee lähetystön touhuja, erit. TAKAovea (Vuorimiehenkatu), joko Karjalan palautusneuvottelijat saapuvat.
Mutta Neuvostotiede; Onko Sinulla jotain kirjallista lähdettä, tai linkkiä noista aivokopan korjaustöistä VENÄJÄNMAALLA.? Meillä LÄNNESSÄ on tieto Neuvostotieteen yrityksistä saada Gorilla nuss.. siementämään Neuvostonainen.
Sinutko NE saivat aikaiseksi?
Minkälainen tunne-elämä on Sinulle, uusi Neuvosto -Otus muodostunut?
Osahan ME nähdään tällä palstalla, ja tiedetään omituinen kiinnostuksesi putkiin ja letkuihin ynnä jätöksiin.
Kerro lisää!
- n-tieteen saavutuksi
Puolueen uskollisimmat naiset pääsivät nauttimaan simpanssi- ja gorillaurosten rakastelusta. Heti kun simpansseilla tuli vähänkin kärhämää he alkoivat nu**ia, kymmeniä kertoja päivässä. Maatuskat olivat ikionnellisia, he eivät olleet mitään vastaavaa kokeneet edes puoluekokouksissa.
Näiden jälkeläisiä ovat ne kuuluisat t-kadun mutantit. He eivät ole mitään taistelijoita vaan ainoastaan alapäästä kiinnotuneita. Juuri näitä letku- ja välilihamutantteja.- o8u7yt
sukurutsauksesta Kurkjiojassa vammautuneet evakon jätöksetkö tässä taas diskuteeraa?
- E. J.
Mukava kuulla että sinäkin olet elossa. Luulin että sinä kuolit kun sinulla siellä Kurkjiojassa ei ollut päätä. Minulla sentään oli pää ja jäin henkiin. On se neuvostotiede korkealla tasolla kun sinutkin pelasti elävien kirjoihin. On meillä nyt mukava täällä Suomessa elää.
t. evakon jätös - reipas marssi
Seuraava laulu kuuluu usein t-kadun ympäristössä kävellessä:
Mikähän se on?
http://www.youtube.com/watch?v=5cDBsJZRoLA&feature=related- poik.
Luulen että se on mutanttien toivelulu koska se tulee kuin maan alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862