Joo elikkä kun yritän palauttaa järjestelmää niin sen jälkeen kun olen kirjautunut sisään windowsiin nii se antaa semmosen virheilmotuksen:
"Järjestelmää ei voitu palauttaa. Tietokoneen järjestelmätiedostoja ja asetuksia ei muutettu.
Tiedot:
Järjestelmän palauttaminen ei pystynyt purkamaan kansion alkuperäistä kopiota palautuspisteestä.
Lähde: %SystemRoot%\registration
Kohde: ComPlusStaging
Voit yrittää Järjestelmän palauttaminen -toimintoa uudelleen ja valita eri palautuspisteen. Jos näet tämän virheen uudelleen, voit yrittää jotakin palautuksen lisämenetelmää. Lisätietoja on ohjeaiheessa Mitä on palauttaminen?."
Oon googlettanu asiaa ja sanovat että pitää kattoa services.msc ohjelmasta semmonen ku Volume Shadow Copy. En oo löytänyt sieltä mitää semmosta nii mitä pitäis vielä tehä että sais tämän jutun korjattua? Kiitos jo etukäteen!
Windows 7 Järjestelmän palauttaminen ei onnistu
2
763
Vastaukset
- rumastiuliseva
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/unable-to-complete-system-restore-destination/5849d78f-9a4e-4abe-b4b1-ab5db02f3745#5a32a31e-305b-49de-9f8a-7c00bbb410c5
Kokeile tässä kuvattuja metodeja. Järjestelmänpalautuksen viat ovat valitettavasti usein sellaisia, ettei niitä välttämättä oikein saa korjattua. Ei ainakaan ilman "ammattimiehen" apua. Voit toki kuitenkin kokeilla tuota Googlettamaasi ohjetta ja tässä siihen vähän apua:
Et löydä Volume Shadow Copya tuolla nimellä, koska se on listalla suomennettuna. services.msc (eli käännettynä: "Palvelut") listalla on myös kaksi muuta "palvelua" jotka sinun tulee tarkistaa samoin kuin Volume Shadow Copy. Käännökset ovat:
"Aseman Tilannevedos" = "Volume Shadow Copy"
"Microsoft-ohjelmiston tilannevedoksen toimittaja" = "Microsoft Software Shadow Copy Provider"
"COM -järjestelmäsovellus" = "COM System Application"
Eli tee sama tarkistus kaikille palveluille ja parhaassa tapauksessa homma voi toimia. Valitettavasti veikkaan kuitenkin ettei tästä ole apua...
t. -S-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657