siis jos itse on kirjoittanu hirmu pitkän jutun ja toinen vastaa vaaan vai niin,niin mitä se sillä niinku tarkoittaa onko se niinku negatiivisesti sillei ettei niinku haluais,joo tiiän tää on tyhmä kysymys :D
toivon ettei oo negatiivinen.
vai niin
6
2367
Vastaukset
- Vai Niin kö
Riippuen jutun sisällöstä vastaus "vai niin" on jompikumpi posi -tai nega tai sarkasmia tai roniaa tai piilohuttuilua.
- ......
tää on mun miespuolinen kaveri jolle laitoin viestiä että voihan sitä nähä kaupungillakin ja tää on tykänny aina mun seurasta ja tällei ihan outoo jos nyt ois toisin,se kyllä vastaa aika usein tollei muillekin ja lyhyesti joten ehkä mun ei pitäis ylianalysoida tota vai niin sanaa.
- .....
tää on mun miespuolinen kaveri jolle laitoin viestiä että voihan sitä nähä kaupungillakin ja tää on tykänny aina mun seurasta ja tällei ihan outoo jos nyt ois toisin,se kyllä vastaa aika usein tollei muillekin ja lyhyesti joten ehkä mun ei pitäis ylianalysoida tota vai niin sanaa.
- ...............
vai niin?
- .....
entä sitten, who cares......
- ......
mutta eikös vai niin voi olla myös että asia ymmärretty ainakin sellasii vastauksii tuli kun googletin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434