Mä nyt jaan mun mielipiteen homoista, koska tää aihe on herättäny mussa paljon ajatuksia viimepäivinä erityisesti presidentinvaalien takia.
Yks mun tuttu, joka ei oo kristitty sano tässä päivä sitten, että se vihaa homoja ja lesboja. Mun mielestä se oli niin vahva mielipide, etten ois ite pystyny sanoa sitä kenestäkään ihmisestä tai ihmisryhmästä.
Yleensä tota mielipidettä perustellaan niinku tässäkin tapauksessa sillä, että se on luonnotonta, väärin tai vastoin omaa uskontoa.
Kuinka uskovainen ihminen voi sanoa, että jonkun tyyppiset ihmiset on vääränlaisia? Kaikkihan me ollaan Jumalan luomia. Kaikki me ollaan saman arvosia, enkä mä voi uskoa, että jos Jeesus olis nähny homoparin se olis kivettäny ne kuoliaaks.. Meidän ilosanomahan löytyy UT:sta ; me kaikki ollaan syntisiä ja Jumala anto Jeesuksen kuolla ristillä, että me saatais meidän synnit anteeks.Jos kerran homous tai lesbous on synti niin on lähimmäisten vihaaminenkin. Ja tällä hetkellä tässä yhteiskunnassa niin sanotut uskovaiset kivittää lähimmäisiään 24/7.
Mun olis tehny mieli pitää tästä iltahartaus riparilla, mut mä tiesin että siitä hyvästä olisin saanut isosenvirasta potkut ja vihaisen nuortenohjaajan perääni.
mikä nyt sitten muka on oikein?
2
74
Vastaukset
- Tammi2
Oikein on ihminen hyväksyä,se mitä hän tekee on väärin,homous on se jota suosii itse siis tekotapa se on tuoittavaa,koska se kuuluu synnin seurauseen.
Siitä voi päästä irti tunnutamalla se jeesukselle,hän voi siitäkin vapautta. - ei Sanan yli voi men
Meidän tulee rakastaa jokaista ihmistä vaikka hän olisi syntinen: murhaaja, homo ja valehtelija: Syntiä meidän tulee vihata ja pyrkiä että me itse ja lähimmäisemme voismme vaputua synnin orjuudesta.
Jos joku on homo tai lesbo niin ei hän ole sen huonompi ihmienä, mutta käytännössä hän ei saa toteuttaa homouttaan. Ei heterokaan saa elää seksuaalisuhteessa Jumalan sanan vastaisesti; esim, haureus, avoliitto ym.
Jumala on Raamatussa niin sevästi sanonut, että homoseksuaalisuuden ja haureuden harjoittajat eivät peri Taivasten valtakuntaa.
Pitää hillitä himonsa Jumalan voimalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827