somaaleita, neeekereitä, ryyssiä sun muita nookikeppejä ei saa enää puhutella.
Kuinka niitten kanssa voi kommunikoida jos niitä ei saa kutsua kutsumanimellä.
Mihinkä on sananvapaus kadonnut
4
68
Vastaukset
- Näin se on.
Sananvapautta ei oo koskaan ollukkaa.
Saat sanoa mitä haluat kunhan se ei oo negatiivista isoista herroista tai maahanmuuttaja loisista. - hulluidiootti
Jos tapaat kaksi ihmistä joista toinen on afrikkalainen maahanmuuttaja ja toinen on suomalainen valkoihoinen heteromies, kummallekkin puhut ihan samalla tavalla.
- 9813
Myöskään parannusehdotuksia yhteiskuntaamme vaivaavaan korruptioon ei saa ehdottaa, kemikaalivanoista ei saa keskustella, mamujen maahantulon syistä ja ketkä sen ovat aiheuttaneet ei saa keskustella, huumeiden laillistamisesta ei saa keskustella, ainakin tuolla salaliittoteoriapalstalla sanotaan että myöskään ilmaisesta energiasta ei saa kirjoittaa...
Olen myös huomannut suoria lähetyksiä ylestä ja eduskunnan sivujen linkistä seurattuani, että niistä asioista ei myöskään saa livenä keskustella. Vaan media määrittää raamit tuolle keskustelulle. - kaannynnainen
ilmainen energia tilee sillalailla etta mamut ja ministerit pannaan pyorittamaan suom,en pituista kampea jonka paassa on iso generaattori.
tama energia sitten myydaan halvalla (ruokapalkalla) somaleille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477