Paavo Lipponen palkittiin RKP: läisen raharikkaan säätiön toimesta
8.000 eurolla rahaa ja kaikkia suomenkielisiä suomalaisia
halventavalla rasistisella Freudenthal-mitalilla.
Tietoja Wikipediasta:
"Axel Olof Freudenthal oli suomenruotsalainen kielentutkija ja 1800-luvun svekomaanien johtohahmoja ja sitä kautta merkittävimpiä suomenruotsalaisen kansallistunteen herättäjiä."
"Freudenthal harrasti ajalleen tyypillisiä rotuoppeja ja oli nykynäkökulmasta suomenkielisten alempiarvoisuuteen uskonut rasisti. "
Paavo Lipponen, Savossa syntynyt ja elänyt, rahan voimalla Freudenthalia palvova presidenttiehdokas on omien sanojensa mukaan ainakin 3/4 ruotsalainen.
Tässä joitakin Lipposen sanomia:
"Puhdas suomalaisuus on kauheaa."
"Suomalaisilla ei ole mitään identiteettiä, jos eivät opi ruotsia puhumaan."
Eli olemme saaneet keskuuteemme uuden rasistisen, suomalaisen Freudenthalin.
Ymmärrettävästi hänen käyttövoimanaan on RKP:n ruotsinkielisten säätiöiden rahat, mutta miksi työväen ammattiliitot tukevat tätä äärioikeistolaista, suomenkielisiin suomalaisiin rasistisesti suhtautuvaa ja tavallista työtätekevää kansaa aliarvioivaa ehdokasta ?
Itse olen jo Lipposen takia katkaissut pitkäaikaisen SDP:n kannatukseni, ja ammattiliton jäsenyyden katkaisu on harkinnassa, mikäli puolueella ei ole edes vaaleihin tarjolla muita kuin äärioikeistolaisia rasisteja.
Itse olen
Lipponen äärioikeistolainen rasismin kannattaja
Svekomaniaa
1
<50
Vastaukset
- Moneymoneymoney.....
Kyllä minäkin antaisin 8.000 eurolla vaikka minkälaisia lausuntoja mitä tahansa asiasta, onhan se todella helpolla saatua rahaa !
Tästä tuleekin heti mieleen, että jos Suomi on maailman vähiten korruptoituneita mait, niin kuinka korruptoituneita kaikki muut maat mahtavat olla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865