Paras hahmo?

Kohta se loppuu

Jokainen voi nimetä inhokkejaan Kotikadusta - ja täällä on niin tehtykin, mutta kuka on mielestäsi hyvä henkilöhahmo tai kuka onnistuu hyvin näyttelijäntyössään?

11

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :/

      En tiedä, tuskin kukaan. Tosin useimmat paremmin kuin Karjalan Kunnailla.
      Liekö se sarja tehty farssiksi TV-sarjasta.
      Kaikki näyttelijät teeskentelevät kuin pellejä.

    • Epäonnistunutta

      Vähän on kotikadussa onnistuneita roolisuorituksia.Mutta jotenkin ihastuttava ja melko aito kaveri tämä Jannen Marttipoika.Mirandan rooli on ainakin ihan huuhaata.
      Ei vaikuta lainkaan aidolta romaninaiselta.Kaikki muutkin hahmot täysin yliammuttuja.Teemun ja Niinan tytärkin aivan kuin pelkäisi olla sarjan kuvauksissa.
      Arka ja hiljainen ja täysin iloton aina.Ehkä vilkkaammat lapset on vaikeita laittaa lapsirooleihin.Mutta sääliksi käy näitä pieniä robottinäyttelijöitäkin.

    • TeemuFani

      Olen aina tykännyt Teemusta ja häntä jään sarjan loputtua kaipaamaan eniten.

    • Ei nahkapäitä

      Ville Keskilä oli paremman näköinen, ennen kuin meni mukaan muotihömppään ja ajoi päänsä kaljuksi.Kuin isoja vauvoja ilman tuttia nämä nahkapäiset miehet.
      Näyttävät jotenkin niin surkeilta ilman hiuksia.

    • Paras musta

      Aloittaja mainitsee Riston. Tykkään Ilkka Heiskasesta muutenkin. Miranda on minusta toinen herkullinen hahmo ja hänelle on kirjoitettu herkulliset vuorosanat.

    • Onnistunut rooli

      Kyllähän se Jukka Puotila on, joka vetää yhtä parhainta roolia sarjassa.
      Mikään miellyttävä tai helppo tyyppihän Mäkimaa ei aina ole.Mutta se juuri on taito osata näytellä tälläistä, joskus mukavanakin ja toisinaan niin hankalana tunnettua eronnutta juristia.
      Rooli sopii tosi hyvin juuri JukkaPuotilalle.

    • 3 Best

      Tykkään Pertti Mäkimaasta ja Teemusta. Molemmat roolihahmot aidon tuntuisia.Myös Hannes oli suosikkini. Kiva, että palaa vielä sarjaan.

    • wanha bensis

      JAMO OLI PARAS. Pertti on kylmä ja tunteeton narsisti. Teemu juntti niinkuin isänsä.

      • Saas nähdä

        Tykkään Roopesta, Ilkka Heiskasesta , Puotilasta, Aake Kallialasta, Taneli Mäkelästä.

        Tykkään myös Suskista, ja siitä joka opiskeli lakia , se poika jolla tumma tukka. En muista nimeä.

        Tykkään sarjasta enemmän kun salkkareista. Toivoisin että se yks raiskaustapaus selviää ennenkin sarja loppuu ja haluisin nähdä kun Kosti kärvistelee .Mihin lie häipynyt koko ukko.

        Musta tää sarja olisi saanut jatkua, siinä on paljon hyviä näyttelijöitä.

        Ainoa mitä ihmettelen on että ei ihmiset ole noin mustasukkaisia kun näissä sarjoissa. Liikaa pitkittäin juonikäänteitä.


    • SUokasipeli

      Arttu on paras! Jostain syystä sitä ei ole ihan viime aikoina näkynyt.

    • Ville Keskilä on par

      Ville Keskilän näyttelemä Teemu on sarjan paras roolisuoritus. Keskilä on pystynyt elämään roolissaan aika ehyenä, vaikka erilaiset suuntaukset ovatkin pyyhkineet eri kausina sarjan tyylissä.
      Keskilän rakentama rooli kuvaa hyvin tavallisen miehen tuntoja ja uskon hyvin monen samaistuneen hänen roolihahmonsa kokemuksiin.
      Oikein hienoa työtä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe