Kummisetä - elokuvan tunnus musiikki.

Ihminen.

Olemme äitini kanssa pitkään miettineet ja edes ystävämme eivät ole muistaneet Kummisetä-elokuvan tunnus. Kiitos tiedosta jos joku muistaa.
Ja jos muistaa sanoja sitä parempi.

15

20672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laulanut tätä monesti...

Jos tarkoitat sitä kaunista hidasta kappaletta niin sen nimi taitaa olla "Speak softly love". Esittäjää en tiedä.
      Suomenkielisen version nimi taitaa olla "Kun puhut rakkaudesta" ja sen esittää muistaakseni Fredi. Kappale menee "Kun puhut rakkaudesta hiljaa kuiskaten/niin läheisyytes tunnen silloin lämpöisen/kun hetki tää/se mieleen jää... jne

• jaa31

tätä yritin äsken laittaa ja yhden kummisetä kappaleen laulaa markku aro niin onnellinen oon.....alkaa sanoilla...onnemme siemen itää sun minä tahdon pitää jne.

• Anonyymi
        jaa31 kirjoitti:

tätä yritin äsken laittaa ja yhden kummisetä kappaleen laulaa markku aro niin onnellinen oon.....alkaa sanoilla...onnemme siemen itää sun minä tahdon pitää jne.

Teema on just tio Aron
        suomeksi esittämä.

• juhuu

Speak Softly Love
      -Andy Williams
      -Music by Nino Rota, Lyrics by Larry Kusik
      -from the movie "The Godfather"
      -1972

Speak softly, love and hold me warm against your heart
      I feel your words, the tender trembling moments start
      We're in a world, our very own
      Sharing a love that only few have ever known

Wine-colored days warmed by the sun
      Deep velvet nights when we are one

Speak softly, love so no one hears us but the sky
      The vows of love we make will live until we die
      My life is yours and all becau-au-se
      You came into my world with love so softly love

Wine-colored days warmed by the sun
      Deep velvet nights when we are one

Speak softly, love so no one hears us but the sky
      The vows of love we make will live until we die
      My life is yours and all becau-au-se
      You came into my world with love so softly love

• jazzy

Suomeksi

• Nasta

Haluan muistuttaa, ettei "Speak softy love" soi Kummisetä -elokuvissa vain Sisiliaan liittyvissä osioissa. Kaikissa kolmessa elokuvassa on Nino Rotan säveltämä kokonaisuudessaan upea musiikki ja kuten mainitsin tuo rakkauslaulu ei soi kuin Sisiliassa.

• Takapelto

Puhu hiljaa rakkaudesta

• Silent_killers

Ei vaan....``Kun taas saapuu hetki sininen, niin hyvä on kun tunnen sen, hiljaisuuden``

• taksoomykketpliis
    • "Kun puhut hiljaa rakkaudesta" on laulun nimi suomeksi ja tällä nimellä sen aikoinaan tulkitsi Fredi.

• Anonyymi

Aro on riittänyt Kummidetä- tunnuslaulun

• Anonyymi

Totta olen pitkään miettinyt kuka kappaleen esitti ja fredihän se olikin

• Anonyymi

Kummisedän valssi ja Kummisedän teema ovat kaksi eri kappaletta.

• Anonyymi

Molemmat siis teemakappaleita. Suom. Niin onnellinen oon sekä Puhu hiljaa rakkaudesta. Nino Rotan sävellykset.

• Anonyymi

Fredin puhu hiljaa rakkaudesta jonka italialainen nino rotta palgioi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2665
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      409
      2180
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2056
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1775
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1736
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1143
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe