Olemme äitini kanssa pitkään miettineet ja edes ystävämme eivät ole muistaneet Kummisetä-elokuvan tunnus. Kiitos tiedosta jos joku muistaa.
Ja jos muistaa sanoja sitä parempi.
Kummisetä - elokuvan tunnus musiikki.
15
20377
Vastaukset
- laulanut tätä monesti...
Jos tarkoitat sitä kaunista hidasta kappaletta niin sen nimi taitaa olla "Speak softly love". Esittäjää en tiedä.
Suomenkielisen version nimi taitaa olla "Kun puhut rakkaudesta" ja sen esittää muistaakseni Fredi. Kappale menee "Kun puhut rakkaudesta hiljaa kuiskaten/niin läheisyytes tunnen silloin lämpöisen/kun hetki tää/se mieleen jää... jne- jaa31
tätä yritin äsken laittaa ja yhden kummisetä kappaleen laulaa markku aro niin onnellinen oon.....alkaa sanoilla...onnemme siemen itää sun minä tahdon pitää jne.
- Anonyymi
jaa31 kirjoitti:
tätä yritin äsken laittaa ja yhden kummisetä kappaleen laulaa markku aro niin onnellinen oon.....alkaa sanoilla...onnemme siemen itää sun minä tahdon pitää jne.
Teema on just tio Aron
suomeksi esittämä.
- juhuu
Speak Softly Love
-Andy Williams
-Music by Nino Rota, Lyrics by Larry Kusik
-from the movie "The Godfather"
-1972
Speak softly, love and hold me warm against your heart
I feel your words, the tender trembling moments start
We're in a world, our very own
Sharing a love that only few have ever known
Wine-colored days warmed by the sun
Deep velvet nights when we are one
Speak softly, love so no one hears us but the sky
The vows of love we make will live until we die
My life is yours and all becau-au-se
You came into my world with love so softly love
Wine-colored days warmed by the sun
Deep velvet nights when we are one
Speak softly, love so no one hears us but the sky
The vows of love we make will live until we die
My life is yours and all becau-au-se
You came into my world with love so softly love - jazzy
Suomeksi
- Nasta
Haluan muistuttaa, ettei "Speak softy love" soi Kummisetä -elokuvissa vain Sisiliaan liittyvissä osioissa. Kaikissa kolmessa elokuvassa on Nino Rotan säveltämä kokonaisuudessaan upea musiikki ja kuten mainitsin tuo rakkauslaulu ei soi kuin Sisiliassa.
- Takapelto
Puhu hiljaa rakkaudesta
- Silent_killers
Ei vaan....``Kun taas saapuu hetki sininen, niin hyvä on kun tunnen sen, hiljaisuuden``
- taksoomykketpliis
https://www.youtube.com/watch?v=Nl1bQI66E6k
Esittäjä siksi, että on ainoa, joka ei kuulosta munista hirtetyltä. "Kun puhut hiljaa rakkaudesta" on laulun nimi suomeksi ja tällä nimellä sen aikoinaan tulkitsi Fredi.
- Anonyymi
Aro on riittänyt Kummidetä- tunnuslaulun
- Anonyymi
Totta olen pitkään miettinyt kuka kappaleen esitti ja fredihän se olikin
- Anonyymi
Kummisedän valssi ja Kummisedän teema ovat kaksi eri kappaletta.
- Anonyymi
Molemmat siis teemakappaleita. Suom. Niin onnellinen oon sekä Puhu hiljaa rakkaudesta. Nino Rotan sävellykset.
- Anonyymi
Fredin puhu hiljaa rakkaudesta jonka italialainen nino rotta palgioi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999