Paavo otti herjausaseen ja syytti Niinistöä ja Halla-ahoa

paavo herjaa!

oliko se facisteiksi tai sinnepäin? Paavo siis syyttää muita siitä mitä itse on. Kuka muistaa vielä entisen opetusministerin Maija Raskin paljastuksen? Kun hän sai pääministerin kansliasta puhelun jossa sanottiin, että hän ei saa tuoda lakialoitetta yo-ruotsin poistamiseksi eduskuntaan koska pääministeri (siis Lipponen) ja kansanedustaja Ulla-Maj Wideroos olivat sopineet asiasta. Tämä on sitä lipposlaista demokratiaa jonka puutteesta hän muita syyttää.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Swordfish

Kutsui niitä äärioikeistolaisiksi. Kuulostaa tietysti vähän tylyltä, mutta tottahan se on: sekä Jussi Halla-aho että Jussi Niinistö ovat mielipiteiltään selkeästi luokiteltavissa äärioikeistoon. Soini ei henkilönä ole äärioikeistalainen, mutta hänen puolueestaan kyllä löytyy näistä sinimustia aineksia, jotka olisivat kuuluneet IKL:ään, jos olisivat eläneet 30-luvulla. Tämä pätee muun muassa Halla-ahoon ja Niinistöön.

• 123...

"Kutsui niitä äärioikeistolaisiksi."

Vastauspuheenvuorossaan taas Niinistö sanoo, että Lipponen pääministeriaikanaan sijoittui selvästi pari piirun vertaa Kokoomuksesta oikealle joten ketä uskoo sitä joka teoillaan jo näyttänyt vai sitä jota syytetään?

• SikaFascistiNatsi

Jos persut ovat "äärioikeistoa", miksi he istuvat eduskunnassa keskustan vasemmalla puolella ja RKP äärioikealla?

• Näin pöhkö on Paavo

Törkeää vääristelyä ja valehtelua Pöö Lipposelta!
      Kyllä ovat pelimerkit käyneet vähiin ja paniikki on kauhea svekopiireissä, kun
      Lipposen pyysivät pressakisaan ja vain munatakseen itsensä.
      HS:ssa on tanään uutiskirjoitus, jossa todetaan J. Niinistön olevan kyllä pakkoruotsia vastaan ja siinä kaikki. Sehän se vasta paha asia on!
      Se ei kuitenkaan ole mitään rasismia eikä sitä kukaan rääväsuu tälläkään palstalla voi muuksi muuttaa. Lipposen typerää manipulointia ja leimaamista.

Mutta ihan oikeasti , jos minä olisin Jussi Niinistö, niin haastaisin Lipposen tuosta kyllä oikeuteen herjaamisesta ja kunnianloukkauksesta.

Vai muka Niinistö julkisesti halveksii demokratiaa! Että sillä lailla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1916
    2. 121
      1385
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1160
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      60
      1083
    5. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      283
      1063
    6. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1059
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      138
      1045
    8. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      94
      897
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      829
    10. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      826
    Aihe