Onko se tehty ihan oikeaksi draamaksi, vaiko vain farssiksi?
Ihan oikeat näyttelijät näyttelevät ihmeellisesti, puhuvat omituisesti?
Miksi?
Mikä lie sarjan pääteema, kun koskaan ei tunnu näyttely luonnolliselta elämältä?
Sanailu on teennäistä, "mukamurretta".
Ihmistyypit stereotypioilta, ennalta-arvattavilta.
Karjalan Kunnailla?
9
683
Vastaukset
- ei mulle
Kiiltokuvamaisesti tehty. Kulkevat muotivaatteissa ja hiukset aina timmissä.
Vaikeaa katsoa, joten lopetin. - niskahousu
Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja realismin ohella kuin farssi. Komediakin jo on tietyllä tavalla eri asia. Ei kyseistä sarjaa ole realistiseksi tarkoitettukaan. Määrittele "oikea draama".
- niskahousu
Siis farssi on yksi komedian laji.
- niskahousu
"Ihan oikeat näyttelijät näyttelevät ihmeellisesti, puhuvat omituisesti?"
Sitä kutsutaan näyttelemiseksi. Näytellyt henkilöhahmot ovat useimmiten enemmän tai vöähemmän karikatyyrejä. - eikaivostoimintaaa
Karjalan Kunnaillahan on ihan paras sarja! Meidän koko perhe seuraa sitä (vaikka paljon muuten ei samoja ohjelmia katsellakaan).
- takkari
Lopetin sarjan katsomisen noin jakson 20 kohdalla. Sarjassa ei oikein tapahdu mitään. Aina kesä ja poutaa. Eivätkä (kaikki) puhu karjalan murretta.
Viimeisen jakson aion katsoa...- |||
Enpä ihmekummallisempaa puhetta usein ole telkussa kuullut, kuin kukaan ei edes puhuisi omalla äänellään.
Nuoret näyttelijät kai kuitenkin.
- Pettynyt.
Sarjasta huomaa, kuinka Pölönen ei enää luota tippaakaan katsojan oivalluskykyyn. Kaikki asiat alleviivataan (kuten se, että miikkulalaiset eivät oikein usko Jaken ja Hannan olevan tosissaan menossa naimisiin) sataan kertaan, toistetaan ja väännetään rautalangasta. Henkilöhahmot ovat karrikatyyrien karrikatyyrejä, eivät enää hauskoja niin kuin alussa.
Ihan alkuun Karjalan kunnailla tuntui mukavalta, hyväntuuliselta maalaiskomedialta, mutta se on huonontunut huonontumistaan. Kaikki vitsitkin pohjustetaan niin maan perusteellisesti, ikään kuin ohjaaja haluaisi sanoa katsojille: "Ymmärtäkää nyt, tämä on HUUMORIA, nyt pitää NAURAA!".
Olen arvostanut Pölöstä ohjaajana, mutta enää en arvosta. Tämän tasoista puskafarssia tehdään joka kylän kesäteatterissa. Tai ei, parempaa. - Anonyymi
Sarjan ensimmäiset jaksot olivat ihan mukavia.
Kauppiaan rouvan mesoaminen aivan hirveää. Ammattinäyttelijältä tosi surkeaa ylinäyttelemistä. Pilaa paljon!!!
Muut näyttelijät mielenkiintoisia.
Sarjan viimeiset jaksot meni ihan plörinäksi. Homma hajosi kuin nuottatytön pask.. tuossa loppupuoliskolla.
Tehkäähän jatkossa kunnolla tai olkaa tekemäti, jos ei maltti riitä hyvään työn jälkeen kunnialliseen loppuun asti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505936- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464669Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252882- 462432
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323