Naurattaa kuin nopeasti tämä aika menee?
Vain vuosi 1994, olin Oulussa opiskelemassa ja 20 vuotias kolli! En katsonut Emmerdalea kun sitä ei edes näkynyt, mutta...
Silloin Zak Dingle tuli Emmerdaleen ja oli aika kova jätkä!
http://www.youtube.com/watch?v=sX23PzyTQfg&feature=related
Butch Dinglekin oli niin hoikkaa poikaa että, ihan hirvittää tämä aika miten se menee eteenpäin?..
Zak on melkein kuin Cain, siinä mielessä on osuttu oikeaan, poikansa on tullut isäänsä :)
Kova jätkä Zak Dingle
2
355
Vastaukset
Kiitos tästä linkistä! Upeeta nähdä noita aikoja, ei niitä tule itse haettua.. Nyt aika on purrut Zakiin ihan lepposa on Lisan tossun alla ja samalla MIES talossa. Ja mä en ole Butchia noin punatukkaisena nähnytkään, hoikkakin.. Tai en muista. Aina kaljuna Marlonin kanssa sähläämässä.. Mä aloittelin katsomaan olisko 96.
Emmerdalea alettiin esittää Suomessa 7.1.1997 ja kylässä elettiin silloin marraskuuta 1989.
Linkin mukainen jakso on siis nähty Suomessa aikanaan. Itse en muista ko. jaksoa. Bettyllä oli keveämpi askel ja Zak tosiaan kuin Cain. Zak ja Ned päätyivät nyrkkitappeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3602612Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362539- 1141435
- 421164
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo78960Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26851- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi119784En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30749