Naurattaa kuin nopeasti tämä aika menee?
Vain vuosi 1994, olin Oulussa opiskelemassa ja 20 vuotias kolli! En katsonut Emmerdalea kun sitä ei edes näkynyt, mutta...
Silloin Zak Dingle tuli Emmerdaleen ja oli aika kova jätkä!
http://www.youtube.com/watch?v=sX23PzyTQfg&feature=related
Butch Dinglekin oli niin hoikkaa poikaa että, ihan hirvittää tämä aika miten se menee eteenpäin?..
Zak on melkein kuin Cain, siinä mielessä on osuttu oikeaan, poikansa on tullut isäänsä :)
Kova jätkä Zak Dingle
2
466
Vastaukset
Kiitos tästä linkistä! Upeeta nähdä noita aikoja, ei niitä tule itse haettua.. Nyt aika on purrut Zakiin ihan lepposa on Lisan tossun alla ja samalla MIES talossa. Ja mä en ole Butchia noin punatukkaisena nähnytkään, hoikkakin.. Tai en muista. Aina kaljuna Marlonin kanssa sähläämässä.. Mä aloittelin katsomaan olisko 96.
Emmerdalea alettiin esittää Suomessa 7.1.1997 ja kylässä elettiin silloin marraskuuta 1989.
Linkin mukainen jakso on siis nähty Suomessa aikanaan. Itse en muista ko. jaksoa. Bettyllä oli keveämpi askel ja Zak tosiaan kuin Cain. Zak ja Ned päätyivät nyrkkitappeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591738Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11855- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38504
- 46489
- 54469