Naurattaa kuin nopeasti tämä aika menee?
Vain vuosi 1994, olin Oulussa opiskelemassa ja 20 vuotias kolli! En katsonut Emmerdalea kun sitä ei edes näkynyt, mutta...
Silloin Zak Dingle tuli Emmerdaleen ja oli aika kova jätkä!
http://www.youtube.com/watch?v=sX23PzyTQfg&feature=related
Butch Dinglekin oli niin hoikkaa poikaa että, ihan hirvittää tämä aika miten se menee eteenpäin?..
Zak on melkein kuin Cain, siinä mielessä on osuttu oikeaan, poikansa on tullut isäänsä :)
Kova jätkä Zak Dingle
2
425
Vastaukset
Kiitos tästä linkistä! Upeeta nähdä noita aikoja, ei niitä tule itse haettua.. Nyt aika on purrut Zakiin ihan lepposa on Lisan tossun alla ja samalla MIES talossa. Ja mä en ole Butchia noin punatukkaisena nähnytkään, hoikkakin.. Tai en muista. Aina kaljuna Marlonin kanssa sähläämässä.. Mä aloittelin katsomaan olisko 96.
Emmerdalea alettiin esittää Suomessa 7.1.1997 ja kylässä elettiin silloin marraskuuta 1989.
Linkin mukainen jakso on siis nähty Suomessa aikanaan. Itse en muista ko. jaksoa. Bettyllä oli keveämpi askel ja Zak tosiaan kuin Cain. Zak ja Ned päätyivät nyrkkitappeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153