vaikuttaa Pyhä Henki ja Hän auttaa kaikkia kuulijoita ja antaa voimaa elää tässä lopunajassa....http://www,kolumbus.fi/pentti.toikkanen
Tässä linkissä
6
55
Vastaukset
- Niina 16v
Olen 16v tyttö. Onko pyhä henki vielä voimissaan ja voinko tulla raskaaksi pyhän hengen läheisyydessä?
- vai oletko terve?
Kyllä varmaan tarkoituksesi on pilkata. Ole varovainen pilkatessasi armon henkeä?
Siitä saattaa koitua iankaikkisen tuhoisat seuraukset : Ei ikäisesi ihminen tuollaista tosissaan kirjoittele? - Lissu13v
vai oletko terve? kirjoitti:
Kyllä varmaan tarkoituksesi on pilkata. Ole varovainen pilkatessasi armon henkeä?
Siitä saattaa koitua iankaikkisen tuhoisat seuraukset : Ei ikäisesi ihminen tuollaista tosissaan kirjoittele?Onko pyhähenki sama kuin pieru?
- mies24vvv
hehe :D ...sinuna mä en tyttö lähtis ollenkaa näille sivuille ku vielä oot vapaa tosta kyseisestä noh "olennosta" :D...käy baareis, pidä hauskaa kavereittes kanssa,tutustu uusii ihmisii..elä viel ku voit...tuu sit tänne ku oot nuoruutes eläny ja koet ettei elämäs oo enää mitää uutta...
- vittuako toi sulle k
vai oletko terve? kirjoitti:
Siitä saattaa koitua iankaikkisen tuhoisat seuraukset : Ei ikäisesi ihminen tuollaista tosissaan kirjoittele?painu sinä kukka hattu täti vitu jeesukses kans vittuu...se ns "henki" ja sen herra nasu ei ansaitse mitää muuta... jos mulla olis olla valtaa irti tästä mielisairaasta jeesus paskasta ni viettäsi loppuikäni haukkuen tota mieli sairasta paskiaista...JA VITTU VÄHÄN ENEMMÄNKI
- Jaahastas...
Jaahas, taas jollaan sekopäällä tarvetta mainostaa itseään... Eikös mainostaminen ole kiellettyä tällä palstalla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392