soinista presidentti!

vaalit 2012.

nyt on vaalit sitten kohta ovella. ennakkoäänestys on käynnissä ja melkoinen osa kansasta on jo ehtinyt käydä ennakkoäänestämässä. ehdokkaita on kahdeksan niin kuin kaikki tietävät. kuusi miestä ja kaksi naista. jos tulee toinen kierros niin sitten lähtee kaksi seuraavalle kierrokselle.

sovitaan niin että jos soinista tai väyrysestä tulee tähän maahan pressa, niin minä lupaa olla kirjoittamatta tänne enää koskaan. mutta jos soinista tai väyrysestä ei tule presidenttiä niin te tänne kirjoittelevat perSSut lupaatte olla kirjoittelematta tänne yhteen vuoteen. sopiiko? vai meneekö pupu pöksyyn?

t kysyjä.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se menee

Jos Soinista, Niinistöstä, Väyrysestä tai Essayahista tulee presidentti, olen onneni kukkuloilla. Jos ei tule, totean, että tässä kansassa tyhmyys sen kun vaan tiiviistyy.

• Soinin nousujohde

Soini nyt tulee olemaan merkittävä poliitikko vielä pitkään eikä vain Suomessa, oli sitten presidentti tai ei.

• kysyjä.

soininja perSSujen nousu alkoi kuusi vuotta sitten pressanvaaleissa, jossa soini saattoi laukoa mitä tahansa populistista, sillä hän tiesi että ei ole "vaarassa" päästä toisella kierrokselle. nyt näissä vaaleissa näin ei ole vaan pitää pitää kieli keskellä suuta.

sen vuoksi soinin ja perSSujen suosio on lähtenyt laskuun. se vähenee noin prosentin luokkaa per kuukausi. kunnallisvaaleissa kannatus tulee olemaan korkeistaan 10 pronsentin luokkaa.

syynä tähän kannatuksen laskuun on myös se, että perSSuja äänestäneet ovat saaneet huomata, että perSSut eivät ole saaneet eivätkä saa mitään aikaan oppositiossa. pelkkiä typeriä höpö höpö - lausuntoja, jotka vetoavat korkeintaan parin promillen humalassa äänestäviin.

• Me emme äänestä Soin
        kysyjä. kirjoitti:

soininja perSSujen nousu alkoi kuusi vuotta sitten pressanvaaleissa, jossa soini saattoi laukoa mitä tahansa populistista, sillä hän tiesi että ei ole "vaarassa" päästä toisella kierrokselle. nyt näissä vaaleissa näin ei ole vaan pitää pitää kieli keskellä suuta.

sen vuoksi soinin ja perSSujen suosio on lähtenyt laskuun. se vähenee noin prosentin luokkaa per kuukausi. kunnallisvaaleissa kannatus tulee olemaan korkeistaan 10 pronsentin luokkaa.

syynä tähän kannatuksen laskuun on myös se, että perSSuja äänestäneet ovat saaneet huomata, että perSSut eivät ole saaneet eivätkä saa mitään aikaan oppositiossa. pelkkiä typeriä höpö höpö - lausuntoja, jotka vetoavat korkeintaan parin promillen humalassa äänestäviin.

Onhan tämä mielenkiintoista aikaa ja tietenkin täysin ymmärrettävästi myös hermoja repivää aikaa kaikille soini-uskovaisille persuille. Soinia jännittää, että pitääkö hänen sittenkin uhrautua ja ottaa niin rasittava tehtävä vastaan. Tavalliset persut taas ovat jo kauan sitten ymmärtäneet tilanteen toivottomuuden, eihän edes Soini itse halua presidentiksi. Eikä hän toisaalta siihen tehtävään edes pysty, niin huono kunto hänellä on. Ja vielä on otettava huomioon, kuinka inhottu ja jopa vihattu poliitikko Soini todellisuudessa on. Jos hän olisi presidentti, hän saisi kokea aivan alvointa halveksuntaa kansalaisilta, mikä ei tietenkään olisi tämän valtakunnan etu. Siksi Soinin pitääkin välttää joutumasta niin arveluttavaan tilanteenseen.

Me emme äänestä Soinia.
        Pekka Haavisto on meidän ehdokkaamme, sillä vain hän voi kamppailla uskottavasti Niinistön kanssa ja ehkä tulla valituksi Suomen Tasavallan presidentiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7199
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5015
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4422
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3513
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2321
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      309
      1836
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1736
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe