Kuinka pitkältä ajalta voi tarkistuttaa lottokupongit R-kioskilla? Missä muualla voi tarkistuttaa Helsingissä?
Potentiaalinen miljonääri
11
519
Vastaukset
- nhtew
Vuoden sisällä arvonnasta voi tarkistuttaa pelitositteen. Kaikissa paikoissa missä on veikkaus mahdollisuus.
- Huomenna uusi yritys
Kiitos vastauksesta!
Tuota minäkin muistelin, mutta eräässä Helsingin R-kioskissa myyjä sanoi hieman ennen joulua saman vuoden tositteista, että ei voi tarkistaa näin vanhoja. Saattoi olla ekaa päivää töissä, ei tiennyt. Tai olisikohan ollut koneessa jokin tilapäinen vika.
Toivottavasti jokin tosite nyt ei jo ole liikaa vanhentunut.- 2+20
Siirry käyttämään veikkaus-korttia, ei tartte epäillä loppuelämää, oliskohan siinä ollut täysiosuma
- pelaajaprofiili
2+20 kirjoitti:
Siirry käyttämään veikkaus-korttia, ei tartte epäillä loppuelämää, oliskohan siinä ollut täysiosuma
Pysykää kaukana veikkaus-kortista. Liian suuri houkutus Veikkauksella profiloida pelaaja, ja maksaa voittoja (tai olla maksamatta) sen mukaan.. Tulevaisuudessa varmasti pakollinen, jolloin vimeisetkin epäilyt pelien satunnaisuudesta voi heittää romukoppaan. Eivät siis todellakaan ole satunnaisia.
- pannia päälle
pelaajaprofiili kirjoitti:
Pysykää kaukana veikkaus-kortista. Liian suuri houkutus Veikkauksella profiloida pelaaja, ja maksaa voittoja (tai olla maksamatta) sen mukaan.. Tulevaisuudessa varmasti pakollinen, jolloin vimeisetkin epäilyt pelien satunnaisuudesta voi heittää romukoppaan. Eivät siis todellakaan ole satunnaisia.
Näin on, veikkaus-kortista pystytään lukemaan vaikka mitä, ja laittamaan pelaajan rivit banniin. Toista on kun pelaa R-kioskin koneella, niin eivät uskalla laittaa niitä rivejä kieltoon, jos vaikka olisi joku isokenkäinen Veikkauksen taustajoukoissa touhuava itse pelaamassa. Eli, käytä vain R-kioskia, ja pelaa vasta kolme minuuttia ennen pelin sulkeutumista, niin voitat!
- Älykäs
pannia päälle kirjoitti:
Näin on, veikkaus-kortista pystytään lukemaan vaikka mitä, ja laittamaan pelaajan rivit banniin. Toista on kun pelaa R-kioskin koneella, niin eivät uskalla laittaa niitä rivejä kieltoon, jos vaikka olisi joku isokenkäinen Veikkauksen taustajoukoissa touhuava itse pelaamassa. Eli, käytä vain R-kioskia, ja pelaa vasta kolme minuuttia ennen pelin sulkeutumista, niin voitat!
Yrität siis väitää, että huonojen todennäköisyyksien lisäksi peliä tarvisi manipuloida
niin että pelatuilla riveillä ja arvonnalla olisi jotakin tekemistä keskenään.
Ei tarvitse, kun todennäköisyydet osumaan on laitettu sopivalle tasolle.
Ja se paljonko annetaan se on kanssa toinen juttu joka vaikuttaa, keskimäärin
siis palautus noin 40%, loput menee kuluihin ja hyväntekeväisyyteen.
Siis pelaajille palautuu "keskimäärin" 40 senttiä eurosta, pitkällä aikavälillä,
mikä se sitten on 10 vuotta vai 100 vuotta LOL :) - Pitääpä kokkeilla
pannia päälle kirjoitti:
Näin on, veikkaus-kortista pystytään lukemaan vaikka mitä, ja laittamaan pelaajan rivit banniin. Toista on kun pelaa R-kioskin koneella, niin eivät uskalla laittaa niitä rivejä kieltoon, jos vaikka olisi joku isokenkäinen Veikkauksen taustajoukoissa touhuava itse pelaamassa. Eli, käytä vain R-kioskia, ja pelaa vasta kolme minuuttia ennen pelin sulkeutumista, niin voitat!
Kiitos!
Tuota pitää heti testata. Kolme minuuttia ennen pelin sulkeutumista ja olisko myös Kenossa sama vaikutus?
- Älykäs
Älä ihmeessä luota johonkin kioskin koneeseen, tarkista itse manuaalisesti
Myyjä voi tehdä virheitä, tahattomasti, tahallisesti.
Osoitteesta www.veikkaus.fi löydät kaikkien kierrosten numerot ja paljon muuta.
Vuosi aikaa lunastaa voitto, siitä kun arvonta ollut, mutta jos löydät esim
jonkun vielä vanhemman lapun ja haluat ihan mielnkiinnosta, katsoa, niin
veikkaus.fi sivut auttavat ( tai sitten v-käyrä nousee, jos mennyt vanhaksi) - Köyhälistöön kuuluva
Veikkaus kortilla pystytään kontrolloimaan onko pelaaja köyhä vai varakas henkilö. Siten voidaan heti kättelyssä nämä köyhemmät jättää voittojen ulkopuolelle ja varakkaammille antaa voitot, koska rikkaammat osaavat käyttää rahoja oikein ja muutenkin ovat haalinneet omaisuutensa rehellisesti tai ei. Jos köyhä voittaa niin sehän sekoaa että mitä nyt ja eikä sijoita niitä ollenkaan vaan pian on taas pa... tai joutuu osastolle.
On parempi pelata ilman korttia ja onko muuten varmuutta olisko kameravalvontaa näissä online systeemissä että köyhemmän näköiset jätetään myös voittojen ulkopuolelle ja hienoimmissa kamppeissa kulkevat jakavat voitot. Kukas sen tietää miten ne online laitteet on tehty ja voihan niissä olla tai sitten ei. - rwfswfs
Niin, eikö köyhä voita koskaan - OOOuOUU
- Pienituloinen
:) niin se taitaa olla että ainakin kortilla voidaan manipuloida ja kontrolloida että kuka voittaa tai sitten pienillä voitoilla houkutellaan tallentamaan lisää rahaa ja sitä mukaan kerättyä isompiin voittoihin pääomaa ja pienituloiset tai vähän pelaavat häviää aina... Tulee railroad tycoonin mainoslause mieleen kiskoa ja kiskontaa :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483