Oli ihan puolipakko lähteä kuuntelemaan Väyrystä tänään Kouvolaan kun täällä miehestä niin kovasti keskusteltiin.
Koska opetan itse RUK:ssa niin halusin tarkastella miestä lähinnä johtamisen näkökulmasta. Totta myös politiikasta olen jonkin verran perillä.
Väyrysen esitys oli tosi vaikuttava. Yleiskuva maailmasta oli erittäin selkeä ja myös yksityiskohdat hahmottuivat kaikille kuulijoille.
Äänenkäyttö ja koko olemus huokuivat ajan tuomaa karismaa.
Esitys oli kertakaikkisen mieleenpainuva oheisohjelmineen ja yleisöineen.
Tämän päivä RUK opettaa johtamista omalla aidolla persoonalla ja vankalla asiaosaamisella sekä kyvyllä vuorovaikutukseen.
Näkisin Väyrysen osaavan em asian lähes täydellisyyttä hipoen.
Väyrynen vakuutti
5
52
Vastaukset
- Oikea keskutalainen
Et opeta, jos opettaisit, niin olisit Pahkajärvellä. Siellä on koko koulu Viima harjoituksessa. Olet tyypillinen Sonnimies, valhetelet kaikessa. Häpeä paska ja laita maamiin takapuoleesi juntti.
- Koul/RUK
En käy asiasta väittelemään koska se ei itse asiaan vaikuta millään tavalla.
Kyllä Väyrynen hyvin mieleenpainuva poliitikko oli myös upea yleisö. - Kapt evp H K
Koul/RUK kirjoitti:
En käy asiasta väittelemään koska se ei itse asiaan vaikuta millään tavalla.
Kyllä Väyrynen hyvin mieleenpainuva poliitikko oli myös upea yleisö.Tervetuloa vaan tälle saitille
Nyt meitä ihan aitoja sotilaita on täällä kaksi. Kai vielä kannatat vakaata ja asiakeskeistä Suomen politiikan hoitoa, koko maan parhaaksi, siis Keskustaa.
Täällä tosin meuhkaa eräs esikuntamies plommitakissaan vaikka ei sotilasasioista ymmärrä höykäsen pöläystä. Kova kiima Keskusta ja erityisesti Väyrysen suuntaan näyttää senkun yltyvän.
Vähän vaikea sanoa mikä on miehiään, mutta vähän yläkerran epäjärjestystä epäilen. - Koul/RUK
Kapt evp H K kirjoitti:
Tervetuloa vaan tälle saitille
Nyt meitä ihan aitoja sotilaita on täällä kaksi. Kai vielä kannatat vakaata ja asiakeskeistä Suomen politiikan hoitoa, koko maan parhaaksi, siis Keskustaa.
Täällä tosin meuhkaa eräs esikuntamies plommitakissaan vaikka ei sotilasasioista ymmärrä höykäsen pöläystä. Kova kiima Keskusta ja erityisesti Väyrysen suuntaan näyttää senkun yltyvän.
Vähän vaikea sanoa mikä on miehiään, mutta vähän yläkerran epäjärjestystä epäilen.En viitsi alkaa vanhusta jallittamaan kun näyttää olevan ihan riittävästi sekaisin jo muutenkin.
Nykypäivän RUK.sta minulla kyllä on kosolti tietoa. - Kapt evp H K
Koul/RUK kirjoitti:
En viitsi alkaa vanhusta jallittamaan kun näyttää olevan ihan riittävästi sekaisin jo muutenkin.
Nykypäivän RUK.sta minulla kyllä on kosolti tietoa.Tällä saitilla pyörii jos jonkinlaista huuhaa-ukkoa, jotka elävät menneisyyttä, eivätkä ymmärrä tätä päivää.
Toivottavasti painotat pään terveyttä johtamisessa vaativissa tehtävissäsi siellä RUK:ssa.
Mukavia muistoja tulee RUKKI-ajoilta mieleen. Lauloin mm. oppilaskunnan kuorossa, jopa baritonisooloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760