JULKINEN KYSYMYS MOVERILLE:

helvetin portsari

MITA YRITAT SALATA POISTAMALLA ARTIKKELEITA?
tiedan ette usko Jumalan olemassaoloon, koska olet agnostikko, joka on sossulaisen perusedellytys ansiosidonnais virkailijaksi.

mutta itse kylla olen ja seuraan toista mielta. mutta olenkin persu.

artikkelini ovat aitoja ja totta. onko suomen kansa todella niin uskomattoman tyhmaa , aivopestya porukkaa ettei se todellakaan viitsi tarkistaa asioita vaikk juna on jo kauan sitten pudonnut kiskoilta? on tosiaan uskomatonta etta suomen laki antaa sinun olla nokkanaisena salaamis ja petosorganisaatiossa..kuten SDPssa ja islamissa.

matteus 25,33
saarnaaja 10,2
hebr 12,2
heb 10,12
hebr 1,3
apt.2,34
joh 21,6

4

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julkinen kysymys - sinulta?

Mitä julkista on ihmisessä joka kirjoitta rekisteröimättömän nimimerkin takaa?

Sinun artikkelisi ovat aitoja ja totta?

Lienet myös "sekarotusex", joka kirjoitti näin:

"musta pekka , etko ole ylpea rodustasi?

eiko silloin pitaisi varoa valkoista emakkoa nairessa?

3 mooses 19,19
      Daniel 2,43

..entas sitten kun Jumala kysyy miksi sekaannuit elaimiin?

..paljon on sossulaisissa niita jolle kelpaa mita vain.."

Minä vastasin näin:

[Kumma, ettet vastaa useassa ketjussa sinulle jättämiini raamatunkohtiin, vaan jatkat tätä antikristillisen roskasi levittämistä.

...entäs kun Jumala kysyy, mitä tapahtuu niille, jotka tuomitsevat?]

Siinä on sinun totuutesi - joka minun mielestäni on ainakin yhtä kaukana Suomen laista kuin Sharia-lakikin.

• VAHEMMISTOVALTA

1,-Mita antikrisllisyytta on totuudessa?
      HESEKIEL 3,18 luku ym. pitaisi sointua raamatun kanssa -ei koraanin kanssa)

2,-missa sina esiinnyt oikealla nimellasi..sehan linee afrikkalainen..?

ymmartaakseni vastasin joka ainoaan kysymykseesi..

nahtavasti totuudellamme on valtava aita valissa. sina kuulut aidan vasemmalle puolen-mina oikealle. kuolen mieluummin oikealla puolen vaikka olisin yksin KUOLAlaumaasi vastaan!

silla uskoni mukaan on edessa viela toinen kuolema. -veda OIKEUTEEN!

• vahavaltuutettu

TOISEKSI, EN TUOMITSE, VAIKKA LOYDAN PALJONKIN TUOMittavaa.
        siksi ettei minulla ole siihen valtaa eika halua.

mutta hesekiel 3 ,18 vaatii tuomaan julki vaaryydet ja petokset, koska tiedan.
        nyt sinakin tiedaT, joten ellet tee samoin, joudut vastaamaan kaikista ihmisista jotka olet tahtoen tai tahtomattasi eksyttanyt.

silla ei ole mitaan vaikutusta uskot tai et, silla kaikki joudumme tuomariston eteen kuoltuamme, myoskin teloitetut.

en m,inakaanaivan puhdas ole, mutta sinun taytyy opetella olemaan vastuussa teoistasikoska olet harjoittelijana vastuullisessa asemassa!

-ja jalkesi on kamalaa oikeusen pilkkaamista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe