-Tupakoitsijat
-Rokin kuuntelijat
-ne jotka on luterilaisessa kirkossa jäseninä.
-Aikuiskasteella käymättömät
Te LUULETTE OLEVANNE uskossa.. MUTTA TE ETTE OLE!!!! PISTE!!!!
ketkä LUULEVAT olevansa uskossa - mutta EIVÄT ole!!!!!
5
54
Vastaukset
- Nih' on!
>>ketkä LUULEVAT olevansa uskossa - mutta EIVÄT ole!!!!!
-Tupakoitsijat
-Rokin kuuntelijat
-ne jotka on luterilaisessa kirkossa jäseninä.
-Aikuiskasteella käymättömät>>
Höpöjä puhut! Minä tupakoin , olen luterilaisen kirkon jäsen enkä tällä järjellä kyllä aio millekään uudestikasteelle mennäkään (rock'ia tosi inhoan kuin ruttoa) mutta siitä huolimatta en luule olevani uskossa ainakaan helluntalaisen mittapuun mukaan. - NäinSeVaanOn!!!
Kyllä SÄ LUULET!!! sillä tupakointi on SYNTI!! PISTE!! ja jokainen joka tulee uskoon..lopettaa sen SAMANTIEN!!! joka on "!tullut uskoon" ja yhä tupakoi.. LUULEE tulleensa uskoon!! PISTE!!!! nä on kylmiä TOTUUKSIA mutta sanon ne varoitukseksi jotta tajuat tulla OIKEAAN uskoon!!! silloin ET VOI tupakoida!! PISTE!!!!
- hyvät yöt
Mees takasin nukkumaan. Se oli vain pahaa unta. Vetäse sauhut, se rauhottaa.
- köh köh
Tupakkimies pääsee nopeammin Herransa iloon.
Tupakoitsijat pitäis kyllä kysyä Herralta,, onko tupakoitseminen syntiä. Vaikka aloitus haisi ateistiprovoa. Mutta mulla on hyvä ystävä joka kertoi että hän nuorena oli kertonut isälle joka oli uskovainen että tupakoitseminen on syntiä. Isä oli vain naurannut ja sanonut höpö höpö. No ei kestänyt kauan kun Isä tuli pojalleen sanomassa ,,, olit oikeassa Jumala puhui mulle että tupakka on syntiä ja siinä jäi tupakkaat ja tä on tosiaan tosi kertomua .. Uskpvaiset ei saa valehdella niinkuin ateistit voi tehdä,, jotka eivät pelkkää Jumala ja ei näe että valehteleminen vie helvettiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786