Joskus, kun olen tosi apealla päällä, alan kirjoittamaan. Olen nimittäin kirjoittamassa erästä tarinaa. Sen jälkeen minulle tulee aina tosi iloinen ja positiivinen olo, vaikka ennen olisin ollut kuinka apea. Mistä tämä voisi johtua? Onko kellään samanlaisia pelkoja?
Vastaukset 2
Mä elin työuupumuksen kaa myös masennusta. Purin yksinäisyyttäni ja ahdistustani kirjoittamiseen. Silloin mitään tiekkareita ollut.
Oli itäsaksalainen mekaaninen Erika kirjoituskone. Lyijykynällä kaupasta tuodulle tiskipaperille kirjoitin.
Kirjoitusteema lähti alkuun aina asetelmasta; minkä vuosi elämää ylimalkaan pitäisi jatkaa. Märehdin asioita pitkin ja poikin.
Ahkerana lehtimedian käyttäjänä ja tilaajana näin ongelmia olevan kaikilla ikäryhmillä. Kun kirjoituksia oli jo muovisäkillinen, poltin paperit suuren soranottopaikan pojalla.
Tiesin tietokirjapohjalta, että kirjoittaminen aktivoi tietyn aivoalueen keskusta. Tää oli etenkin loma-aikana 1980- luvulla 'kirjoitusterapiaa'.- jj
minula ei ole samanlaisian ¨¨ pelkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802057Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271115- 1411038
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa134880- 97814
- 45727
- 62716
- 61676
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672