Oluita Virosta, Tallinnasta

Hyvää olutta, kiitos

Heipä hei, oluesta nauttivat.

Suunnitelmissa on käydä ensi viikolla Virossa, ja kiinnostaisi hankkia sieltä erilaisia oluita maisteltavaksi ja nautittavaksi. Mistä kaupoista löytäisi hyviä oluita? Hakusessa siis ei ole perus 24-pack lagerit, mikä ehkä kävi selväksi. Tahtoisin lähinnä sellaisia oluita, joita ei Suomesta saa tai ovat kallimman puoleisia täällä. Super Alkosta ajattelin tilata noudettavan setin joitain oluita, mutta valikoimaa ei ole hirveästi. Olisiko jossain liikeessä laajempaa skaalaa erilaisia oluita?

7

1028

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drink drink

Drink Shop
      Muurivahe 15 (next to Drink Bar!)
      10140 Tallinn, Estonia

• drink drank

Stockmannilla pitäisi kans olla suhteellisen hyvä valikoima.

• YYYÄÄÄÄKKKK

YYYYÄÄÄÄKKKK, ei ikinä mitään virun litkuja, eeeeiiiii, oksettaa jo.

• Minua ei okseta

Kerropa minulle, mikä suomalainen peruslager pääsee lähellekään esim. Saku Originaalia?

On Suomessakin oluenteko joskus osattu, mutta sitten on ryhdytty ahnehtimaan laadun kustannuksella. Tuotantolinjat on viritetty tekemään paljon ja nopeasti kaiken maailman pikahiivoilla ja mallastärkkelyksillä. Oluen tärkeän ainesosan humaloiden käyttö on minimoitu jne.

Suomalaisen kuluttajan maku on turrutettu noilla pikakaljoilla niin että oikea olut tuntuu jo vieraalta.

Surullista.

• Hyvää olutta, kiitos

Mikä on noiden Drink Shopin ja Stockmannin hintaluokka. Kuulemma lähellä Alkoa, mutta olisko antaa konkreettisia esimerkkihintoja?

• Baari kotona

www.viinaavirosta.com tuolla kauppojen linkkejä voit vertailla.http://www.alkoporssi.com/ kannattaa katsastaa ja Rimin kauppa.Näissä varsin kohtuullisen paljos kansan oluita mm.Venäjältä,itävallasta jne.
      Yllä mainittu Drink shop on olutkauppa mutta hintataso on hyvin lähellä Suomea.

• Aina jano

Google: olutopas.info Siellä keskustelu osia aiheena erikoisoluita Tallinnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      118
      2435
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1572
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      916
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      706
    Aihe