amway ei ole huijausta! te ketkä ette oo käyneet seminaareissa ja oupeneissa jne niin pitäkää ne turpanne kiinni! kokeilkaa ensin ennen kuin haukutte! säälittävää!
ne tuotteet on hyviä ja laadukkaita.
Siinä oikeesti tienaa kun vaa jaksaa tehdä töitä tarpeeksi.
Miksi valittaa kun ei tiiä asiasta mitään??
Jos haluutte haukkuu menkää muualle!
itse olen ollut monissa seminaareissa ja muissa jutuissa mukana.!
olen nähnyt että ne rikastuu.
joten tämä ei ole huijausta.!
amway
2
111
Vastaukset
- Erektus
Oikein, että kaltaisesi idiootit häviää rahansa! Hahaaahaa
- Varoitus!
Ei mitään hyvää, menetät rahasi ja aivan oikein (tyhmyyttä). Itse tämän kokenut. Aivopesua, kalliita seminaareja, joissa joku pelle hyppii lavalla ja esittää luksusautojaan ja talojaan. Älä anna nimilistoja, jos haluat säilyttää ystäväsi ja työkaverisi. Uskovaislahkon tapainen järjestö, käyttää psykologiaa. Pysykää kaukana. Olin mukana ja sain ohjeistusta miten ihmisille soitellaan ja herätetään mielenkiintoa valehtelemalla. "Tuletko mukaan, nyt on vähän kiire, vain 2 mahdollisuutta viikolla, kumman ajan otat". Saat muka paljon vapaa-aikaa osallistumalla tähän hihhulointiin. Kaikki viikonloput istut seminaareissa ym. ylihintaisten tuotteiden esittelyissä joihin jopa kerätään pääsymaksuja! Nyt kaapit pursuaa tyhmyydessäni ostamiani kalliita pesuaineita ym... Koet kolmipäiväisiä seminaareja joihin osallistuu tuhansia lahkolaisia. Tämä ei toimi, muistuttaa pyramidia, osallistujat tuovat firmalle rahaa mm. aloituspaketin myötä. Sehän jo riittää, jos sen kalliin laatikon hankkii, nimilistoissa paljon vielä seuraavia uhreja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251