kykenee yhteyttämään. Onko se siis eläin vai kasvi? Eikös tämä riko lajirajoja
mielenkiintoinen etanalaji
7
60
Vastaukset
- ltte piru
Siis mikä ja missä ja millaisen tutkijan tai tumpelon löytämänä?
- evo-oppi pulassa
evoluutiolle aikas mahdoton selitettävä
Älykkäälle Suunnittelijalle ei toki mikään ongelma - kreatiini
Näinhän tuo on. Evo-oppi ei pysty selittämään tuollaista etanaa. Vain luominen sen selittää.
http://www.wired.com/wiredscience/2010/01/green-sea-slug/
Tuoko? Käytännössä on varastanut tuon kyvyn leviltä, joita se käyttää ravintonaan.- Apo-Calypso
Itse asiassa tuo etana ei yhteytä yhtään mitään, vaan sen ravintonaan käyttämät levät suorittavat yhteyttämisen. Tuo on tunnettu jo 1970 -luvulla.
Kretaleitten tietämättömyys pysyy edelleen hämmästyttävällä tasolla. - kokkeliplaneetta
Apo-Calypso kirjoitti:
Itse asiassa tuo etana ei yhteytä yhtään mitään, vaan sen ravintonaan käyttämät levät suorittavat yhteyttämisen. Tuo on tunnettu jo 1970 -luvulla.
Kretaleitten tietämättömyys pysyy edelleen hämmästyttävällä tasolla.Itse asiassa tarkoitus oli kiusata kretiinejä(:" lajinsa mukaan" siibähän on etna ja levä sekaisin
kokkeliplaneetta kirjoitti:
Itse asiassa tarkoitus oli kiusata kretiinejä(:" lajinsa mukaan" siibähän on etna ja levä sekaisin
No, kaksi kretiiniä tarttui haaviin ja loihe riemuitsemaan "evo-opin" pulassaololla.
Onnistuivat vain paljastamaan tietämättömyytensä ja taitamattomuutensa - mikä ei sinänsä olekaan mikään ihme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770