Talvista huomenta.

Aamukahvit juotu ja aamulenkki tehty. Pitäs tänään mennä vähän katselee pitopohjasuksia. Ei tartti pitoa laitella enää. Helpottaisi lähtemistä ladulle. Hienoa onkin ollut, kun on muutaman lenkin heittäny. Mukavaa tiistaita. :)

11

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias'''''

Olet eläkeläinen, koska aikaa näyttää riittävän harrastuksiin? Tai sitten ammattihiihtäjä?

• :)

marina

• utelias'''

En kuulu, en. Olen lentokapteeni ja työtäni on vaikea tehdä sukset jalassa.

• zaphod_beeb

Ah, ensi viikolla kaupungin vilskeestä korpeen ja siellä odottaa omat hiihtovermeet. Pääsee ensimmäistä kertaa piiitkään aikaan hiihtelemään kunnolla.

Aamukahvit juotu, lisää voisi tässä joutessa keitellä. Täysin kiireetön lomailu on pieninä annoksina mukavaa :)

• :))

Suksilla käyty on siis hiihdetty vaan on hiukan kylmää .
      Odottelen lauhempaa ilmaa :))

• Tammikuinen huomen itsellesikin..Aamukahvit juotu, mutta ei lenkillä käyty..Ajattekin, et kodin siivous kävisi aamulenkistä...;o)...

• Vihdoin saapui hiihtokelit .Lähtökuopissa ladulle. Omistan vain luistelusuksia ei oo pito voiteluun tarvetta. Mut pääasia et jokainen nauttii hiihdosta omalla tavallaan. Onnea suksien etsintään ja luistavia kelejä jatkossa:)))

• ingaliina

Täällä on kyllä hiihtokelejä ollut jo pitkään mutta mä olen vasta suunnitellut hakevani sukset esille:)Ladut kyllä näyttävät olevan hyvässä kunnossa.
        Mulla on perinteiset sukset ,joita ei tarvi voidella.

• Lunta tuli lisää ja tulee edelleenkin, oikein mukava sää onkin vielä tänään.:)
      Ei taida niillä pitopohjasuksilla tehdä mitään, mun mielestä ainakaan...ihan humpuukia mainostaa niitä.
      Minun pitäis pohjustaa omat ja lasten sukset, meidän perheessä se olen minä, joka hoitaa nuo voiteluasiat.;)

• No sulla on kokemusta eniten siitä suksihommasta. Kyllä mulla voitelu suksia perinteiseenkin löytyy, mutta on mielenkiintoista kokeilla noita pitopohjia. On han ne huiputkin niitä kilpailuissa käyttäneet. Mitä surkeampi keli sitä paremmin ovat toimineet. Luistoa vaan ja menoksi.... :))

• Iltapäivähuomenta ;o))),,,
      Kunto- ja hyötyliikunta samaan pakettiin, niin ei tarvii, eikä jaksakkaan enää suksille edes haaveilla,,, tai jos ois vaan pelkää alamäkeä, niin mikä ettei,,, mut onkohan mum hiihtotaitoni hukkunu?,,, kenties se jossain jemmassa täsä kropassa on,,, eihän pyörällä ajokaa unohdu, kun sen on kerran oppini ;o))),,,

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      55
      4742
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      248
      3585
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      259
      3295
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      112
      3243
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      32
      2165
    6. 101
      1548
    7. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      167
      1185
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      76
      1076
    9. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      118
      986
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      34
      911
    Aihe