..vai olivatko kaikki mieleisiä ja sopivia?
Itse vaihdoin vain yhden kirjan jonka sain tuplana.
Kehtaatko pyytää antajalta kuittia vaihtoa varten?
Vaihdoitko saamiasi joululahjoja...
6
62
Vastaukset
En saanut lahjoja joten vaihtaakaan ei tarvinnut...
En tarvinnut vaihtaa kun sain mitä toivoin. Työnantajalta tuli lahjakortti liikkeeseen minkä ilmoitin hänelle henk. kohtaisesti ja lapselta ja lapsenlapselta tilasin sinisiä tyynyliinoja.Mä olin niin törkee, et ilmoitin mitä tartten.
- -ounou-
En todellakaan vaihda lahjoja mihinkään, vaikka saisin triplasti.
Ei tarvinnut vaihtaa. Kaikki oli onnistuneita lahjoja, en kyllä monta saanutkaan:))
No moi mummimuori. Keräilen lintuja. Siis lintupatsaita koristeina ja käyttöesineinä. Niitä alkaa olla jo liikaa, vaikka vuosien mittaan sopivia lahjoja ovatkin olleet. Nyt niitä alkaa olla jo liikaa. - On harmi, että suorat keskustelut ovat jääneet. Suomi 24:n toiminta vaan huononee. Olen tavannut sinut kahvilassa jos muistat. Kiva jos vastaat. Yritän opetella tämän uuden systeemin käyttöä, mikä ei ole yhtä mukavaa kuin suora keskustelu. Olen tosiaan harmissani ja pahoillani, että se mahdollisuus on pois. Mitä mieltä sinä olet?
- jannu-huoleton
Moi! Ei tarvinnut vaihtaa..Sain vain yhden lahjan lapsilta ja toisen firmalta euroina.Eurot olis kai pian kannattanut vaihtaa ruotsin gruunuiksi:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222347
- 891466
- 1161238
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18929- 52842
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18821- 34785