Onkoha joutunu suljetulle?
Missä multinilkki
8
55
Vastaukset
- asianharrastaja
Arvelisin hänen tai hänenä esiintyneen tiimin nyt hääräävän pääosin nimimerkillä JC ja luultavasti eräillä muilla. Tuoksahdus on tuttu.
Tai sitten uutinen 70-v suomalaismiehen hukkumisesta liittyi jb:n eläköitymiseen. JC on tyyliltään selvästi erilainen, arvioi kahden hengen tutkimusryhmämme. Mutta väliäkö sillä.
- Naapurin Elsa
Missä hän oletettavasti hukkui? Vedenpaisumuksessako ?
- ltte piru
Naapurin Elsa kirjoitti:
Missä hän oletettavasti hukkui? Vedenpaisumuksessako ?
Thaimaassa uima-altaaseen - viikon verran siitä kun a./jb ilmoitti siirtyvänsä Thaimaahan eläkepäiviä viettämään.
- Hulluja nuo uskikset
ltte piru kirjoitti:
Thaimaassa uima-altaaseen - viikon verran siitä kun a./jb ilmoitti siirtyvänsä Thaimaahan eläkepäiviä viettämään.
Eikös joku sielä hukkunut suomalaismies ollut lääkäri? Silloin kyseessä ei voinut olla a./jb/viksumpi/mikälie, koska multinikki oli niin pihalla sekä biologiasta että kemiasta, että kyseessä ei voinut olla lääkäri.
- Apo-Calypso
Hulluja nuo uskikset kirjoitti:
Eikös joku sielä hukkunut suomalaismies ollut lääkäri? Silloin kyseessä ei voinut olla a./jb/viksumpi/mikälie, koska multinikki oli niin pihalla sekä biologiasta että kemiasta, että kyseessä ei voinut olla lääkäri.
Näinpä juuri. Eiköhän vastenmielinen valehteleva vajakki vaan siirtynyt lokoilemaan.
- mamin kulta
Reinikainenkin on lääkäri ja pihalla vähän kaikesta.
Kiitos ja kumarrus siitä että lähti, sen valehtelavan riidanhaastaja kreationistin poismenon jälkeen kreationistien argumenttien ja logiikan taso tällä palstalla on keskiarvoisesti kohonnut - tosin vain rahtusen. Nyt täällä on välillä jopa mukava keskustella kun ei tarvitse koko aikaa odottaa omiin postauksiin vastaukseksi syytöksiä huorissakäymisestä ja irvailevan törkeää provosointia.
Omituista on tosin se että a:n lähdettyä myös nimimerkki jb.ltä on näköjään postailu loppunut saman tien. Mikä yhteensattuma :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303