Rovaniemen perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtaja Hemmo Koskiniemi pyytää anteeksi puolueensa puheenjohtajalta Timo Soinilta.
Tänään Soini ilmoitti Ylen Lapin radion haastattelussa, ettei toivo Koskiniemeä ehdolle ensi syksyn kunnallisvaaleissa.
Koskiniemi sanoo Uudelle Suomelle olevansa pahoillaan "medialommosta", jonka hän on aiheuttanut puolueelle.
- Olen mitä ilmeisemmin aiheuttanut puolueelle medialommon, joka on tahrannut
puolueen julkikuvaa. Tästä nöyrin anteeksipyyntöni, Koskiniemi kirjoittaa vastineessaan Lapin radiolle.
Puhelinhaastattelussa Koskiniemi on lyhytsanainen. Hän ei halua kommentoida asiaa vastinettaan enempää, mutta kertoo Soinin ilmoituksen tulleen kuitenkin yllätyksenä.
- Olen valtuustoryhmän puheenjohtaja ja se on toiminut hyvin. Tämä on yllätys ja poikkeuksellinen tilanne, Koskiniemi sanoo Uudelle Suomelle.
Koskiniemen ja Soinin välejä mutkistaa myös se, että Hemmo Koskiniemi on julkisesti ilmoittautunut Paavo Käyrysen (kesk.) presidentinvaalin taustahahmoksi.
Hemmo Koskiniemi suljettiin Uuden Suomen Puheenvuorosta sen jälkeen, kun hän uhkasi tappaa toisen bloggaajan. Koskiniemi kertoo sopineensa asian uhatun bloggaajan kanssa, eikä asiassa edetä tämän pidemmälle.
Kysymykseen mahdollisesta jatkostaan perussuomalaisten puolueessa Koskiniemi ei halua vastata
Rovaniemen perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtaja Hemmo Koskiniemi pyytää anteeksi puolueensa puheenjohtajalta Timo Soinilta.
Tänään Soini ilmoitti Ylen Lapin radion haastattelussa, ettei toivo Koskiniemeä ehdolle ensi syksyn kunnallisvaaleissa.
Koskiniemi sanoo Uudelle Suomelle olevansa pahoillaan "medialommosta", jonka hän on aiheuttanut puolueelle.
puolueen julkikuvaa. Tästä nöyrin anteeksipyyntöni, Koskiniemi kirjoittaa vastineessaan Lapin radiolle.
Puhelinhaastattelussa Koskiniemi on lyhytsanainen. Hän ei halua kommentoida asiaa vastinettaan enempää, mutta kertoo Soinin ilmoituksen tulleen kuitenkin yllätyksenä.
- Olen valtuustoryhmän puheenjohtaja ja se on toiminut hyvin. Tämä on yllätys ja poikkeuksellinen tilanne, Koskiniemi sanoo Uudelle Suomelle.
Koskiniemen ja Soinin välejä mutkistaa myös se, että Hemmo Koskiniemi on julkisesti ilmoittautunut Paavo Käyrysen (kesk.) presidentinvaalin taustahahmoksi.
Hemmo Koskiniemi suljettiin Uuden Suomen Puheenvuorosta sen jälkeen, kun hän uhkasi tappaa toisen bloggaajan. Koskiniemi kertoo sopineensa asian uhatun bloggaajan kanssa, eikä asiassa edetä tämän pidemmälle.
Kysymykseen mahdollisesta jatkostaan perussuomalaisten puolueessa Koskiniemi ei halua vastata
Anteeksi, Timo Soini! KihoPersu kannattaa Väykkää!!!
perusurpopersu
1
<50
Vastaukset
- eiivoiollatotta
Kvak, vaaa
Tappaja -persu, joka kannattaa väykkää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897