Oikein tämmöisellä vanhalla maailmanmatkaajalla ja SDP:n seksualiteettilautakunnan jäsenellä korvat höristyivät ja mieli herkistyi, kun vastaan tulevat pikkulapset lauloivat: "Tyttö teki sen. Täydellisen front-side Ollien".
Kysymyksessähän on vanha amerikkalaisen gay-scenen ilmaus tempulle jossa partneri makaa selällään ja toinen hieroo vehjeksen alapintaa ja eguja mihinkään muuhun kummemmin koskematta, kunnes tykki jyrähtää rinnuksille. Nimitys tulee vanhoista amerikkalaisista elokuvista. "FRONT-SIDE-OLLIE. First you get HARDY, then you get OLLIE. And before you know it, you'll be in that FINE MESS".
Oikein ihmetyttää, kuka noillekin lapsille on tuon termin opettanut. Se kun jäi unholaan jo yli neljäkymmentä vuotta sitten, ja oli vain osalla amerikan gay-kansan tiedossa. Minun tehtäväni toki on tietää se, koska olen SDP:n seksualiteettilautakunnan jäsen ja seksuaalisen tasa-arvoisuuden edistäjä jo ajoilta nakki ja munat. Tosin se hieman sekoittaa, että lauloivat tytöstä. Mutta eihän sillä ole väliä kuka hiplailee. Kaiken ne heterot meiltä homoilta kuitenkin vievät. Vaikka väliäkös tuolla.
Maailma muuttuu. Lapsetkin jo laulavat "Front-side Olliesta"
4
130
Vastaukset
- Hei tonttu!
Se on skeittitermi.
- Pera Porista
Googlasin ja tarkistin. Niin näköjään onkin nykyään. Kaikenlaisia vanhoja ilmaisuja ne skeittaajat sitten lainaavatkin. Samaan tapaan kuin baarimikot paukkujensa nimiksi ja motoristit prätkätemppuihinsa. Vai väitätkö ettei Cancan ole myöskään tanssi vaan pelkkä prätkätermi, tai busdriver bussikuski, butterfly perhonen. Candybar ei tietenkään ole karkkitanko eikä cannonballeja ole koskaan ammuttu tykillä. Magic Carpet tietenkin liittyy vain temppuihin eikä 1001-yön satuihin.
Ja niin edelleen...
Troll fail.
- So What?
Lapset lauleskelevat kaikenlaisia lauluja tietämättä niiden "piilosanomia". Eräskin lapsi ihan oikeassa esiintymisessä lauloi "Mestarileipuria" aivan innoissaan, eikä varmasti tiennyt mistä leivontapuuhista laulussa on oikein kysymys.
Varmaan lapsi on oppinut tuon frontside ollien isältään. Näin ne perinteet säilyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592884Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052398Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731483
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181330TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos431014- 71983