Oikea syntyperä ja vanhempien sopiva verkostoituminen auttavat myös presidenttipelissä. Paavo Väyrynen on lähtöisin tavallisen kansan parista, joten hänen piti olla koulussa kympin oppilas ja piti vielä väitellä tohtoriksikin, jotta hän olisi hovikelpoinen presidenttipeliin.
Väyrysen kilpakumppanilla Pekka Haavistolla, joka on pelkkä ylioppilas ilman mitään akateemisia opintoja, presidenttipeliin pääseminen on johtunut vanhempien sopivasta verkostoitumisesta. Haaviston isä oli yhteiskoulun rehtorina Munkkiniemessä, eräässä Helsingin hienostokaupunginosassa, ja mitä ilmeisimmin hän on kuulunut Lions-, Rotary- tai Vapaamuurarijärjestöihin, joten Pekan isällä oli käytettävissä loistavat hyväveli-verkostot.
Haaviston rehtori-isän Lions-, Rotary- tai Vapaamuurariverkostojen avulla pelkälle ylioppilaspojalle voitiin järjestää hienot kansainväliset virat, jotka riittivät suosituksina presidettipeliin ilman akateemista loppututkintoakin. Näin se tasa-arvo toteutuu suomalaisessa yhteiskunnassa.
Verkostoituminen auttaa presidenttipelissä
4
<50
Vastaukset
- maisterimarika
Kyllähän se melkoinen onnenkantamoinen on, että pelkällä ylioppilaspohjalla pääsee noin näyttäviin kansainvälisiin tehtäviin. Miten ihmeessä joku YK-virkailija älysi soittaa Suomeen tavalliselle ylioppilaalle ja halusi juuri Pekka Haaviston YK:n palvelukseen? Ainoastaan Vapaamuurarien tukiverkosto pystyy järjestämään tällaisia tähdenlentoja.
- Näin oN
Haavisto antaa vähän inhottavan kuvan vaalitenteissä. Ihan kun olisi jonkinlainen sutki.
On liian lipevä puhekone.
Kenenkään muun kohdalla ei tule samanlasista tunnetta vaikka tiedän Lipposen ja Niinistön sutkaavan aikaisempaan ministerinä toimimiseen verrattuna.. Niinistökin on niiiiiin Huuoooleestunut köyhistä kun ensin saanut ihmiset köyhiksi ja syrjäytyneiksi.
Ne ihmiset joista Niinistö puhuu on silloin joutuneet yhteiskunnan syrjälle kun Niinistö ja Lipponen on olleet itse näitä ihmisiä järjestämässä sinne laitapuolelle.
Olen ollut itse yksi noista uhreista, mutta kovalla ponnistelulla 15 vuoden jälkeen pääsin taas normaaliin elämään. 300 000 kohtalotoveriani ei ole päässeet eikä tule pääsemään. Heidän kohtalonsa on kovempi kuin minun. - Vakka kantensa
Tyypillistä väyrysläistä logiikkaa:
Ensin heität olettamuksen
"Mitä ilmisimmin hän on kuulunut lions-, rotary- tai vapaamuurarijärjestöihin"
Seuraavaksi lataat faktana:
"Haaviston rehtori-isän lions-, rotary- tai vapaamuurariverkostojen avulla pelkälle ylioppilaspojalle voitiin järjestää hienot kansainväliset virat..."
Eli sama on tyyli kannattajilla kuin ehdokkaallakin.Kyllä se vähän kummalliselta tuntuu, että YK-virkailija Amerikasta soittaa suomalaiselle ylioppilaalle ja pyytää tätä hienoihin kansainvälisiin hommiin?? Ei tavallisille ylioppilaille näin hyvä flaksi milloinkaan käy, jos suhdeverkostot eivät ole kunnossa. Vapaamuuraripiireissä tällainen tähdenlento kyllä onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862