Moi,
Laitoin tänään vertaislainahakemuksen lainaaja.fi -sivustolle. Tarvitsen lainaa pitkään odotettua lomamatkaa varten ja auton kunnostamiseen. Lisäksi pystyisin yhdistämään pari pienempää lainaa yhdeksi velaksi jos onnistuisin saamaan haetun lainasumman kokoon.
Maksan lainan lyhennyserät ajallaan.
http://www.lainaaja.fi/hakemukset/Matkailu/Auton kunnostaminen ja lomamatka/1310.html
Vertaislainaa opiskelijalle
3
155
Vastaukset
Eli olet jo ennestään velkaantunut, sinulla ei ole mainittavia tuloja ja velkaa pitäisi saada kulutusjuhlien viettoon. Tämä ei muuten ole mikään mainospalsta lainahakemuksille.
- Juuhpuuh
Tulosi ovat hakemuksen mukaan 1499e, kulusi kuussa 365e. Silti tarjoat kuukausimaksuksi lainaan 106,08e. Mihin loput rahat sitten uppoaa? Kulutuskäyttäytymisesi ei tältä pohjalta tarkasteltuna ole ihan terve.
Vuodessa saisit näiden tietojen valossa 13.600e säästöön. Kuitenkin tekstistäsi paistaa läpi, että velkaannut koko ajan enemmän. Miten tämä voi olla mahdollista, vai etkö ollut rehellinen mahdollisille lainaajille?
Itse olen keskituloinen, puolisoni hyvätuloinen. Kulutus on meillä karsittu minimiin ja viikonloput vietämme kavereilla ja sukulaisilla kyläillessä elämänlaatumme siitä kärsimättä. Maksamme asuntolainaa ja säästämme vuodessa useita kymmeniä tuhansia. Rahkeita olisi vielä suurempaan summaan, joten meillä on vielä parannettavaa..
Toisaalta, jos saamme kulutuksen pidettyä pienenä voimme jossain vaiheessa elämää alkaa tehdä vajaata työviikkoa tai vaikka sijoitella siihen malliin, että itse järjestetylle eläkkeelle päästään pian sen jälkeen kun lapset ovat kirjoittaneet ylioppilaiksi.
Toivon, että sinä mietit, missä haluat olla viiden tai kymmenen vuoden jälkeen. Oletko ikävässä velkasuossa vastavalmistuneena maailmassa, josta ei välttämässä löydy sinulle ammattia vastaavaa työpaikkaa vai esim. vastavalmistuneena, jolla on mukavasti rahaa säästössä ja ei huolia, vaikka palkka ei heti valmistumisen jälkeen pomppaisikaan taivaisiin. - fsdgfsdfgd
Täyttääköhän vertaislainahakemuksessa väärien tietojen antaminen petoksen tunnusmerkit?
Tässä on ainakin ihan selvä tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750