SEINÄJOEN KIRPPUTORIT?

hyvä kiertää

Hei!
Etsisin kirpputoria Seinäjoen alueelta jonne voisin mennä myymään pääasiassa vauvan/lasten vaatteita. Missäpäin olisi ja minkä nimisiä? Netistä ei löytynyt mitään apua :o

18

3445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjuuur

Pomppulassa ainakin on ollut kesällä ja cafe kurpitsassa!

• mamani

Lakeuden Shoppikselle kannattaa viedä myyntiin :) Koko perheen hyvä kirppis teollisuusalueella, googleta kotisivut....

• sv

Lempi Sej Kauppaneliössä on ainakin hyvä ja siisti paikka!

• pentso1

Lempi Sej Erilaista keräilytavaraa,,ARABIAA,,RIIHIMÄKEE;;HUMPILAA..YM.

• eekki

keskustassa spr:n kirppis.. laadusta ei takuita

• voitto..

Vieläkö Lempi Sej on toiminnassa?

• ei enää
        voitto.. kirjoitti:

Vieläkö Lempi Sej on toiminnassa?

eipä enää

• eho

Ullakko Seinäjoella Joupin City-marketin takana.

• h e p a

rytmikorjaamolla ovat alkaneet pitää itse myynti kirppistä, ei ihan joka lauantai (11-16) mut pari kertaa kuukaudessa, olisko maksanu 10,- pöytä

• kirppariharraste

Spr:n kirppis on hyvä.

• kirppuinentori.

Eikös aloittaja kysynyt paikkaa, jossa voisi MYYDÄ vaatteita? Spr:llehän tavarat annetaan ilman ja he sitten keräävät voitot ties mihinkä omiin menoihinsa.. En suosittele. Spr:llä oli henkilökunta taannoin kavaltanut kassasta rahaa omaan taskuun :)

Ullakko ja Lakeuden shoppis on parhaimmat kirpparit Seinäjoella.

• kolmikolmonen

Sorsanpesällä olleeseen pieneen kyläkauppaan on perustettu kirppari. Itse en ole vielä ehtinyt käymään, mutta kaveri kehui tosi siistiksi ja mukavaks.

Lakeuden Shoppikselle on kuulemma pitkät jonot. Tavaraa on tosi paljon, enkä tiedä, miten siellä lastenvaatteet esim. menee. Suosittelen Rytmikorjaamon kirppistä - Hyllykalliolla on tulossa kesäkuun alussa pihakirppis, josta kuulemma ilmoitellaan myöhemmin.

• ninnu11

HEi!

Kuulin tutultani että Seinäjoelle ollaan avaamassa Lastenvaatekirpputoria ensikuussa. Onko joku kuullut tästä jotain enemmän?

• paras kirppis

Myi netissä, tori.fi. Todella kätevää, eikä tarvitse maksaa paikkavuokraa ja tavaroita ei varasteta.

• kirppari ninnu

Hei vaan!

Mä olen kans kuullu että enskuun puolivälis jonnekkin Roveksen suuntaan avattais sellanen pelkästään lapsille suunnattu kirppis!!Jess..sitä odotelles.

• hsfhgs

Wtf? Lastenvaatekirppis?

Saisiko sitten sellaisen kirppiksen, jossa ei ole yhtään lastenvaatteita. Tai oikeastaan yhtään mitään vaatteita.

Aika monella kirppiksellä kumminkin on tavarasta 70 % vaatetta ja siitä 90 % kersoille. Niin että aloittajakin on varmasti jo löytänyt perille.

• Kirppisläinen

Valitettavasti Seinäjoen kirppiksillä päivystää eläkeläismiesten köörit, jotka eivät anna hyllyntäyttäjien rauhassa laittaa tavaroita hylllyn vaan tullaan röyhkeästi kasseja tonkimaan. On pitänyt parikertaa sanoa oikein napakasti että antavat hyllytysrauhan. Parhaat kippikset löytyvät muualta kuin Seinäjoelta...... valitettavasti.

• loppu4

Lempi Sej kirppis on mennyt konkkaan ......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe